PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اسكنرهاي تجاري با قابليت ارسال پست‌الكترونيك



.German.
25-08-2009, 19:07
خبرگزاري فارس: شركت كانن دو اسكنر جديد با نام‌هاي DR-2510M و DR-2010M كه براي رايانه‌هاي مبتني بر سيستم‌عامل مك ساخته شده‌اند و مي‌توانند با سرعت بالا، صفحات مختلف را اسكن كنند، توليد كرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از اينفورميشين‌ويك، اين دو اسكنر تجاري كه به‌ترتيب با قيمت‌هاي 795 و 555 دلار در بازار فروخته مي‌شوند، شكل ظاهري يكساني دارند و از جمله قابليت‌هاي مشترك آن‌ها مي‌توان به ورودي USB 2.0، كلد Scan-to-Job براي ارسال مختلف تصاوير به ابزار مربوطه، فولدرهاي قابل‌ اشتراك در شبكه، سيستم اتصال به چاپگر و سيستم اتصال به اينترنت و ارسال پست الكترونيكي اشاره كرد.
شركت كانون سيستم جديدي را با نام Advanced Text Enhancement روي اين اسكنرها نصب كرده است كه مي‌تواند به صورت خودكار رنگ‌ها را در صفحات، متن‌ها و تصاوير تشخيص دهد، چرخش صفحه و قرارگيري آن به صورت صحيح را مشخص كند و امكان ويرايش تصاوير را براي كاربران فراهم آورد.
از ديگر امكانات اين اسكنرها مي‌توان به سيستم‌هاي Folio Mode و Long Document Mode براي اسكن اشيا بزرگ غيراستاندارد و با جنس‌هاي مختلف اشاره كرد.
اسكنر DR-2510M قادر است در هر دقيقه 25 صفحه سياه و سفيد، رنگي و خاكستري تيره-روشن را اسكن كند و سرعت مدل R-2010M نيز 20 صفحه در هر دقيقه اعلام شده است.