PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بحران اقتصادي و افزايش علاقه كاربران به گشت و گذارهاي اينترنتي



.German.
25-08-2009, 19:05
خبرگزاري فارس: اطلاعات جديد منتشر شده از سوي شركت Nielsen نشان مي‌دهد در كنار تداوم بحران اقتصادي، علاقه‌مندي كاربران به ز بيشتر شده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از اينترنت‌نيوز، كاربران اين روزها با اشتياق فراوان به دنبال خدمات مربوط به تلفن‌هاي همراه، سايت‌هاي آموزش طبخ غذا و فروشگاه‌هاي اينترنتي هستند؛ اين در حالي است كه بحران اقتصادي ميزان خريد توسط مردم دنيا را به طور قابل توجه كاهش داده است.
سايت‌هاي اينترنتي مربوط به تلفن‌هاي همراه كه در زمينه گوشي و خدمات وابسته فعاليت مي‌كنند، بيشترين ترافيك اينترنتي در انگليس را دارند و بر اساس آمارهاي رسيده، به طور ميانگين ميزان مراجعه به آن‌ها طي يك سال گذشته 58 درصد رشد كرده است.
به گفته شركت Nielsen، طي يك سال گذشته ميزان مراجعه به سايت اينترنتي شركت نوكيا 203 رشد داشته در حالي كه مراجعه به سايت اينترنتي شركت‌هاي مخابراتي ودافون و O2 نيز به‌ترتيب با رشد 91 و 79 درصدي در بريتانيا همراه بوده‌اند.
يكي از مهم‌ترين مواردي كه طي يك سال گذشته كاربران را به سمت سايت‌هاي اينترنتي فعال در حوزه تلفن‌همراه كشانده، طرح بازيافت گوشي‌هاي فرسوده بوده است كه انگليسي‌هاا علاقه زيادي به آن نشان داده‌اند.