PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بهترين توليدكنندگان رايانه در جهان اعلام شدند



wichidika
19-08-2009, 10:25
بهترين توليدكنندگان رايانه در جهان اعلام شدند









خبرگزاري فارس: مركز تعيين شاخص جلب رضايت مشتريان آمريكا بر پايه بررسي سالانه خود كه با همكاري دانشگاه ميشيگان انجام شده اعلام كرد، در فضاي بحران اقتصادي كه تمايل مردم براي خريد كالاهاي جديد كم شده، برخي توليدكنندگان رايانه توانسته‌اند بيش از گذشته رضايت مشتريان خود را به‌دست آورند.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]










به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، در سال 2009 ميلادي دو شركت Compaq و Gateway بيشترين سهم را در بخش توسعه و جلب رضايت مشتريان داشته‌اند. شركت Compaq با رشد 7/5 درصدي، از 100 امتياز 74 را كسب كرده و بيشترين رشد را بين توليدكنندگان رايانه داشته است و بيشترين سطح رضايت مشتريان نيز مربوط به اين شركت شده است. اين شركت از 1996 زير نظر شركت بزرگ اچ‌پي اداره مي‌شود.
شركت Gateway نيز كه مديريت آن را ايسر برعهده دارد، رضايت مشتريان را نسبت به سال قبل 8/2 درصد بيشتر جلب كرده و از 100، صاحب امتياز 74 شده است.
"كلائس فورنل " مدير مركز تحقيقات ملي كيفيت در دانشگاه ميشيگان كه مديريت اين مطالعه را برعهده داشت، توضيح داد: «به عقيده من پايين بودن قيمت از جمله موارد مهم در افزايش سطح رضايتمندي مشتريان بوده است. رايانه‌هاي دو شركت Compaq و Gateway به طور ميانگين از كليه محصولات مشابه موجود در بازار ارزان‌تر هستند. از ديگر عوامل موفقيت آن‌ها دنبال كردن يك مسير مشخص و تغيير ندادن رويه و مسير توليد رايانه بوده است».
انتهاي پيام/