PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : كاربران مودم‌هاي 3G را 50 درصد ارزان‌تر مي‌خواهند



wichidika
18-08-2009, 12:00
كاربران مودم‌هاي 3G را 50 درصد ارزان‌تر مي‌خواهند
خبرگزاري فارس: حدود نيمي از كاربران آمريكايي تمايل به خريد مودم هاي ويژه براي دريافت خدمات تلفن‌همراه هستند، اما بر اساس نتايج بررسي‌هاي جديدي كه مركز تحقيقاتي ABI Research انجام داده است، اين افراد حاضرند كه در قبال كاهش 50 درصد قيمت‌هايي كه اپراتورها ارايه مي‌دهند از اين خدمات استفاده كنند.

:5:

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، يكي از دلايلي كه باعث شده است تا اين كاربران تمايلي به پرداخت هزينه براي استفاده از نسل جديد خدمات وابسته به خطوط پهن‌باند نداشته باشند اين است كه آن‌ها هم‌اكنون از خطوط پرسرعت اينترنت در منازل خود استفاده مي‌كنند.
گزارش ديگري كه به صورت همزمان از سوي مركز تحقيقاتي Leichtman Research منتشر شده است نيز نشان مي‌دهد اين روزها بازار براي خدمات و سرويس‌هاي ثابت اشباع شده است و كاربران استفاده از خدمات ارتباطي، اطلاعاتي و مخابراتي سيار را ترجيح مي‌دهند.
مودم‌هاي تلفن‌همراه از چند سال قبل وارد بازار شده‌اند كه به صورت كارت‌هاي حافظه يا دستگاه‌هاي كوچك مبتني بر ورودي USB به رايانه‌هاي همراه، دستگاه‌هاي كتابخوان الكترونيكي، گيرنده‌هاي ماهواره‌اي و ... متصل مي‌شوند و خدمات گسترده‌اي را در اختيار كاربر مي‌گذارند.
قيمت اين مودم‌ها بستگي به شركت ارايه‌دهنده آن دارد، اما در بيشتر مواقع اين مودم‌ها در آمريكا با هزينه ماهانه 60 دلار در قبال انواع خدمات ارتباطي و اطلاعاتي در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند.