PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ارائه نرم افزار زمین به منظور رقابت با گوگل ارث



isbn
16-08-2009, 11:39
سازمان فضایی هند با استفاده از شبکه ای ماهواره ای و به منظور رقابت با نرم افزار گوگل ارث، برنامه ای به نام زمین ارائه کرده است که کشور هندوستان را با وضوح تصویری بالا پوشش می دهد.
به گزارش خبرگزاری مهر، هندوستان به منظور رقابت با برنامه محبوب گوگل ارث، برنامه ای جدید به نام زمین (Bhuvan) ارائه کرده است که با کمک سازمان نجوم این کشور تهیه شده است.

این برنامه آنلاین در پی افزایش تلاش سازمان فضایی هند برای دستیابی به نتیجه ای مورد قبول پس از 45 سال تلاش در برنامه ای فضایی که به شدت مورد انتقاد برخی از مقامات قرار داشت به وجود آمده است. برنامه زمین از شبکه ماهواره ای هند برای تصویربرداری استفاده کرده و تصاویری با وضوح بسیار بالا از کشور هندوستان در اختیار کاربران قرار داده است.

این برنامه همچنین به گونه ای طراحی شده است تا در ارتباطات پهنای باند پایین نیز امکان استفاده از آن وجود داشته باشد. کاربران می توانند از برنامه زمین به صورت رایگان برای تهیه نقشه های منطقه ای، مدیریت ترافیک و کنترل آب و محصولات کشاورزی استفاده کنند.

بر اساس گزارش تایمز آنلاین، یکی از مهمترین عواملی که برنامه هندی زمین بر سر آن با گوگل ارث به رقابت خواهد پرداخت به روز بودن اطلاعات متناسب با توسعه شهرها و مناطق مختلف است. بر اساس گزارشی که موسسه تحلیل گر گارتنر ارائه کرده است برخی از اطلاعات کنونی گوگل ارث متعلق به چهار سال پیش هستند و تا کنون 400 میلیون بار دانلود شده اند.

bahador2009
03-09-2009, 17:03
کسی نمیدونه این چه جوری کار میکنه؟

vandu
03-09-2009, 18:02
من چند وقت پیش خواستم استفاده کنم؛ باید براش یه پلاگین دانلود کنی برای مرورگرت؛
توی این آدرس هستش:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
باید توی سایت ثبت نام کنی؛
در کل نقشه کاملی نداره. خیلی هم کنده. چون تحت وب اجرا میشه...

iman_s
03-09-2009, 22:30
قبلا تو یک تاپیک دیگه دیده بودم و اصلا باهاش حال نکردم.
نقشه هاش هم کیفیت خوبی ندارند ولی شاید در آینده بهتر بشه.