PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رقيب چيني مجموعه Office ماكروسافت عرضه شد



arman_gos
13-08-2009, 12:49
رقيب چيني مجموعه Office ماکروسافت عرضه شد،



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


يک شرکت چيني مجموعه نرمافزاري جديدي را بر پايه اينترنت عرضه کرده است که رقيب جديد مجموعه نرمافزاري Microsoft Office محسوب ميشود.
اين شرکت که Evermore Software نام دارد و در شرق چين واقع شده است، براي سالهاي طولاني مجموعه نرمافزاري را در اختيار کاربران قرار داده بود که شباهت زيادي به مجموعه Microsoft Office داشت و با قيمت ارزانتر فروخته ميشد. اما اين شرکت هماکنون بسته نرمافزاري خود را به صورت آنلاين عرضه کرده است با برنامههاي Google Docs و Office Web apps ماکروسافت رقابت تنگاتنگي را انجام دهد.
"وانگ يوانبينگ"(Wang Yuanbing)مديرعامل شرکت Evermore طي يک مصاحبه گفت: «هماکنون همه کاربران منتظر خدمات آنلاين مجموعههاي نرمافزاري هستند».
مجموعه نرمافزاري شرکت Evermore که با نامهاي Evermore Integrated Office طي سالهاي گذشته عرضه ميشده، بر پايه فناوري جاوا و به صورت آفلاين بوده است. تمامي آيکونها و شکلهاي به کار رفته در اين مجموعه نرمافزاري شبيه Office ماکروسافت است که البته اين برنامه، نرمافزارهاي معادل Word، Excel و PowerPoint ماکروسافت را به جاي چند پنجره، در يک پنجره واحد ارايه ميدهد. در اين مجموعه نرمافزاري کاربران به سادگي ميتوانند فعاليتهاي مورد نظر خود را در بخشهاي مجزا انجام دهند، بين فايلهاي ايجاد شده در هر يک از اين بخشها ارتباط برقرار کنند و فايلهاي مشترک توليد شده بين بخشهاي مجزا را به صورت مشترک ذخيره کنند.