PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : موتور جستجوگر بر مبنای تصاویر تولید شد



sinath
10-08-2009, 15:42
Vizseek یکی از اولین موتورهای جستجوگر اینترنتی که برای استفاده از تصاویر , عکسهای دو بعدی و یا یک مدل سه بعدی که به صورت یک فرم سه بعدی تبدیل میشود , می باشد.
البته دایره جستجو را می توان با جزئیات بیشتر تنگتر کرد تا به نتیجه مطلوبتری رسید.
جستجوی تصاویر در این موتور جستجوگر در چند ثانیه نتیجه را اعلام می دارد که خود سرعت فوق العاده ای است.
زمانی که شما احتیاج به یک پیچ , موتور , تسمه یا ابزاری دارید که دست یافتن به آن زمانی که شرح نوع آن بسیار مشکل باشد ,به قول معروف مانند آن است دنبال سوزنی در کاهدان بگردید.
اما هم اکنون مهندسین به کمک همدیگر نرم افزاری را تهیه کرده اند که هر آنچه که نیاز دارید را ترسیم کند حتی اگر ندانید که نام آن قطعه چیست.
زمان تعمیرات , تعویض قطعات یا پیدا کردن یک ابزار , یک موتور جستجوگر تصویری می تواند شما را برای آنچه که دقیقا نیاز دارید کمک کند.
ساخته شده توسط مهندسین مکانیک , از تکنولوژی تشخیص الگو برای یافتن از یک عکس , ترسیم دستی یا نقشه استفاده میکند برای یافتن آن که شی مورد نظر دقیقا چیست.
اساس کار این موتور جستجو تبدیل تصاویر , عکسهای دو بعدی و یا مدلهای سه بعدی به فرم سه بعدی است , البته در حال حاضر این موتور جستجوگر مورد استفاده کارخانجات و مهندسین مکانیک می باشد ولی در آینده نزدیک این موتور جستجوگر هرآنچه که نیاز دارید را برای شما فراهم خواهد نمود.
برای دسترسی و استفاده از این موتور جستجوگر می توانید به سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مراجعه نمایید.
منبع : سایت sciencedaily
مترجم : مهدی یوسفی