PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : طالع بینی ماه- منجم : مردوک



micropersian
10-08-2009, 13:07
طالع بینی ماه مرداد - دوستان نظر بدید تا در بارش بحث کنیم...

فروردین :

خواب های گنگ این شب هایت ریشه در حقایقی دور دارند که تواز آنها در این زمان سر در نخواهی آورد اما دور نیست زمانیکه تعبیر برخی از صحنه ها را در ماه های آینده بر تو آشکار شود . احساس خستگی نا مانوسی که از پا ریشه گرفته هرچه ماه به انتها می رسد بالا تر می آید در آخرین روز ها از این ماه محو خواهد شد و تو آن را فراموش خواهی کرد. از زمانه گله نکن و بر بخت خود سخت نگیر چرا که اکنون تنها زمانی است که اگر خوب بنگری و به یاد بسپاری از حوادثی که در آینده ات رخ خواهد داد مطلع خواهی شد.

اردیبهشت :

رنگ ! آنچه در این ماه بیش از هرچه روی تو اثر می گذارد رنگ هایی است که می بینی و اگر کسی در تو دقیق شود برقی در چشمانت خواهد دید که بازتاب از آن رنگ هاست. فکر های سست را کنار گذاشته و به افکار مستحکم بیاندیش . اگرچه به واسطه اوضاع ستارگان در این ماه افکار هرچند ضعیف باشند در تو بازتاب زیادی می یابند اما تو به قوی ترینشان اهمیت بده و به آن بپرداز زیرا بهترین زمان برای پرورش یک تفکر و نقشه ریزی برای روز های آینده تو همین روز هاست. شاید به همین خاطر این روز ها بیشتر از همیشه فکرت را درگیر می یابی.

خرداد :

از لحاظ عاطفی ماه خوبی را می گزرانی .آسمان رویا هایت نیلی است و گرما برایت با عشق دلپذیر می نماید. انها را که دوست داشتی بیشتر دوست می داری و کمتر از قبل دلگیر می شوی... این ها تاثیر ستاره ای است که در این سال در این ماه به صورت فلکی تو بیش از هر وقت سال می تابد و به مدد تابش پر طراوت آن تو بیش تر از هر زمان با اطراف کنار می آیی . نباید اجازه دهی وقتی در اوایل ماه آینده این تابش کم سو می شود افسردگیی مرموز بر تو چیره شود.

تیر :

صبح ها اگر صبح ها را به واسطه تاثیر رخوت انیگز سماوی اطرافت با خواب از دست ندهی برایت بسیار انرزی بخش خواهد بود . تعداد کمی از متولدین این ماه طلوع خورشید را در طول این سی روز می بینند اما آنها که شاهد ان باشند می فهمند من از کدام انرژی سخن می گویم. نه گفتن برای شما در این ماه سخت تر از همیشه است ولی اغلب با نظرات و تصمیماتی مواجه می شوید که احساس می کنید با انها مخالفید. نظر مواق حتی اگر فعلا علیرغم میل باطنی شما باشد به زودی خوشحالتان خواهد کرد.

مرداد :

ترسی گنگ و پوشیده شما را احاطه کرده و بر خلاف تصور این ماه نه تنها برای شما شادی بخش نیست بلکه اگرچه به ظاهر خوش اما در باطن حوادثی دارد که شما را نگران می نماید. دست از تردید بکشید و به او واقعیت را بگویید اینگونه آرامشی نسبی را به خود خواهید بخشید . واقعیت انگونه کی میی پندارید برای او وحشت ناک نخواهد بود بلکه این خیال شماست که بیشتر می ترساندتان .

شهریور :

خبر هایی که به دستتان می رسد را به دقت مرور کنید زیرا در بین این خبر های بی اهمیت مطلب نهفته که برای شما بسیار مهم خواهد بود. شاید نتوانید تصور کنید چگونه دانستن نکته ای کوچک مسیر زندگی عوض می شود . در اصل اقتدار شما بر سرنوشت در این ماه از ضریب بالایی بر خوردار است یعنی در صورتی که همه شرایط محیا شود شما بیش از هر زمان قادرید مسیری که مدت ها بوده قصد تغییر داشته اید را تغییر دهید. متولدین شهریور در این ماه از خود پریشانی خاصی نشان می دهند که بیش از همه برای خودشان محسوس و غیر عادی است. ریشه آن را در قدرت یافتن روح اقتدار در خود بدانید.

مهر :

با تغییری که نسبت به ماه قبل در روال زندگی شما ایجاد شده حالا پس از گذر از تنوع به حالت قبل برگشته اید و نسبتا روز های ارامی دارید هرچند مسائلی فکر شما را مشغول کرده اما فعلا آنها را از خود دور می بینید و بیشتر از پیش قادرید نزدیکانتان را دوست بدارید. در وضع مالی شما تغییری ایجاد نخواهد شد و در این فرصت نا خوداگاه به تعمیر اطرافتان خواهید پرداخت و مانند مزرعه داری که در اوقات بیکاری به حصار مزرعه اش می رسد شما نیز مشغول باز سازی روح خود هستید . مطالعه و ورزش برای شما دلپذیر خواهد بود.

آبان :

احساس درماندگی نکنید و به این امیدوار باشید که به زودی آن سایه شومی که مدتی است برای خود ساخته اید و همه جا آن را مسلط بر اوضاع خود می بینید رهایتان خواهد کرد. کمتر پیش می آید که اثر از ماهی قبل اینقدر باقی بماند اما بدانید که این موضوع از این ماه بر نیامده نخواهد ماند. شما در این ماه اگر عاشق پیشه باشد از جانب چشم آسیب پذیرید و اگر منه بخواهم به عاشق شما توصیه ای کنم این است که بیشتر و گیرا تر و با احساس تر به شما بنگرد تا شما او را متفاوت تر ببینید . برای دوری از هرگونه دلتنگی به حوادث ماه های گذشته نیندیشید چرا کنه انچه گذشت گذشت و آینده در پیش چشمان شماست...

آذر :

قصد سرمایه گذاری و تصمیم برای راه اندازی شغل یا فکر کردن در باره راهی برای افزایش در آمد این ماه به سادگی شما را رها نمی کند. با این که خسیس نیستید و اگر نگوییم صرفه جو هستید باید حساب و کتاب هستید. شاید اگر در ماه دیگری بودیم انقدر این جمله توجه شما را جلب نمی کرد. اما خیلی برای کار تجاری عجله به خرج ندهید و مواظب مسائل احساسی باشید زیرا نا خواسته تحت تاثیر قرار می گیرند و شما توان ان را باید در آینده بپردازید. اگر کسی شما را بی توجه خطاب کرده متعجب نشوید زیرا او از حال شما بی خبر است اما به توصیه های اطرافیان توجه کنید زیرا آنها از زاویه ای دیگر به شما می نگرند که ممکن است شما قادر به دید خود از ان زاویه نباشید.

دی :

دوستان شما گناهی نکرده اند . این را باور کنید ! شاید مدتی بی خبری از آنها جایز باشد اما به نفع شماست که به حال خود راهیشان نکنید . این احساس علاقه به دوری و میل انزوا را در خود سرکوب نمایید نا به تدریج ناپدید گردد. در اتفاقی که اخیرا برایتان روی داده کسی جز شما مسئول نیست پس مسئولیت ان را بپذیرید و منتظر اینده باشید . اگرچه به نظر شما نمی رسد اما شواهد نشان می دهد که برای شما این ماه استعداد شادی زیادی دارد. می توانید بی دلیل بخندید تا ببینید چگونه تبدیل به خنده واقعی و شعف درونی خواهد شد.

بهمن :

عکس العمل متولدین این ماه بسته به روز تولد متفاوت و برخی اوقات متضاد است اما از انجایی که منشایی نسبتا یکسان دارد بازتاب مشابه ای در افراد ایجاد می نماید. علاقه به سفر و تغییر مکان جغرافیایی از مکان فعلی به شدت برای شما قابل مشاهده خواهد بود هرچند این علاقه در برخی دیگر از متولدین ماه شما به شدت معکوس با میل به حتا در منزل ماندن بروز می کند. برای احساسات دیگران بیش از پیش احترام بگذارید چرا که اثار بی احترامی های ماه پیش را حتما در این ماه دیده و درک کرده اید . مشاهده مناظر طبیعت هرچند با تصاویر آرامتان می کند.


اسفند :

یک داستان قدیمی که توسط کسی نقل شود یا یک رمان تاریخی می تواند به شدت برای شما آرامش بخش باشد. اگر بی تابی یا کلافگی را از خود نرانید تا پایان ماه کم و بیش با شما خواهد ماند . باور پذیر تر شدن خود را از آثار این ماه بدانید . این حس اماکان رویا پردازی و تصور شما را بارور تر از پیش می کند . نیازی نیست اتفاق تازه ای بیفتد بلکه شما می توانید به اتفاقی که از ماه های قبل نقشه اش را کشیده اید فکر کنید . به شما نمی گویم که این ماه برای انجام یک کار عملی برای شما عالی خواهد بود اما به شما قول می دهم که اگر قصد وارد کردن خلاقیت را به طرحتان دارید این ماه روی ان بیشتر تمرکز کنید تا بتوانید به زودی آن را عملی نمایید.