مشاهده نسخه کامل
: أرخواست : نحوه افتادن اجسام بر روی یکدیگر
goof_loisser
10-08-2009, 00:46
سلام دوستان
من نحوه افتادن و برخورد اجسام ( مثل افتادن دو تا جعبه روی هم) رو میخوام ؟
آیا کسی میتونه به من کمک کنه ؟:11:
ممنون میشم :11:
Sorosh MAX
10-09-2009, 11:41
بفرمائید دوست عزیز :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
m3hrshad_xxx@yahoo.com
29-09-2009, 00:25
اگر کسی نرم افزار Autodesk Maya Unlimited 2008 + Vray FullVersion همراه با اموزش نصب خواست به این صفحه رجوع کنه
M3shop Realtime 3D Animation Bundle
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
5000T
__________________________________________________ ________________________
با سلام
راستش من با نرم افزار Maya 2008 و موتور رندر V-Ray استفاده می کنم
1- وقتی صحنه را رندر می کنم : نقطه نقطه هایی در قسمت سایه های تصویر نهایی به وجود می اید !
نمونه :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مشکل از چی می تونه باشه ؟
2- اجسام دارای Reflect یا همان بازتاب نور نیستند !
3- نمی دانم چگونه میشه مانند Maya Software یا MentalRay با فشردن کلید F7 پیشنمایشی از صحنه داشته باشم ! خیلی برام مهمه ! چون تا رندر نکنم چیزی را نمی تونم پیشبینی کنم
ایا باید V-Ray را تنظیم کنم ؟ چطوری ؟
یا مشکل از سیستم من است ؟ باید چه کنم ؟
......................... مشخصات سیستم من .........................
Microsoft Windows Vista Ultimate SP1
Main Board = ASUS P5n32
GPU = nVIDIA Geforce 8800 GTX
Ram = 5GB Dual OCZ
برای کارهای گرافیکی ( Rendering - Video Editing ) چه کارت گرافیکی بهتر است که از با OpenGL سازگاری کامل داشته باشد ؟
......................... تماس با من .........................
ایمیل : M3hrshad_xxx@yahoo.com
تماس از طریق یاهو مسنجر : M3hrshad_xxx
شماره تماس : 09365915009
ادرس وبسایت : w-w-w-m-3-s-h-o-p-.ir
پیشاپیش ممنون از پاسخ شما
sarina_sh
29-09-2009, 13:20
سلام دوست عزیز
باید برای مشکلتون تاپیک جدید می زدید
=========
در مورد کیفیت نور سابدیویژن نور رو زیاد کن تا درست بشه
===========
پیش نمایش برای وی ری نداره مایا
تو نسخه جدید وی ری شاید این امکان باشه
موفق باشی
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.