PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : خدمات الكترونيكي مخابرات تهران اعلام شد



wichidika
09-08-2009, 15:59
خدمات الكترونيكي مخابرات تهران اعلام شد [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
*درخواست تعويض شماره تلفن
*تقاضاي کشف مزاحمت يا قطع تلفن ثابت
خدمات الكترونيكي قابل ارائه به مشترکان از سوي شركت مخابرات استان تهران براي مالکين تلفن، درخواست بررسي امکانات تغيير مکان، درخواست تعويض شماره، درخواست قطع تلفن، درخواست وصل تلفن، درخواست برقراري يا قطع سرويس‌هاي ويژه مخابراتي است. اين خدمات الكترونيكي قابل ارائه بخشي از خدماتي است كه شايد بسياري از مشتركان اين شركت از آن بي‌اطلاع باشند و يا به طور صحيح با نحوه استفاده از آن آگاه نيستند.
به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درخواست اعلام يا عدم اعلام تلفن به سيستم 118، درخواست کشف مزاحم تلفني، درخواست بستن صفر دوم، درخواست باز کردن صفر دوم و براي استفاده کنندگاني که مالک تلفن نبوده و تلفن در اجاره آن‌ها است، درخواست قطع يا وصل تلفن، درخواست کشف مزاحم تلفني، درخواست بستن يا بازكردن صفر دوم از ديگر خدماتي است كه از سوي پرتال مخابرات تهران ارائه مي‌شود.
ارائه خدمات نهادها، موسسات و شركت‌ها به صورت الكترونيكي و غيرحضوري كمك شاياني به صرفه‌جويي در وقت و انرژي است كه مي‌تواند با اطلاع‌رساني به موقع و آگاه كردن مردم از اين خدمات از بسياري از هزينه‌ها پرهيز كرد.
جهت دريافت خدمات الکترونيک بايد طي مراحلي اقدامات مورد نياز را انجام داد. به اين منظور بايد فرم عضويت در سايت شرکت را پر كرد. اشخاص حقيقي فرم ثبت‌نام کاربران حقيقي و اشخاص حقوقي فرم نام‌نويسي کاربران حقوقي را تکميل
مي‌كنند. بهتر است قبل از شروع به تکميل فرم، اطلاعات مورد نياز را جمع‌آوري و سپس در سيستم ثبت نمايند تا در مراحل تکميل فرم وقفه ايجاد نشود.
مشتركان پس از ثبت اطلاعات، کليه شماره تلفن‌هايي که مايل به استفاده از خدمات الکترونيک براي آن‌ها هستند، را وارد مي كنند. تعيين وضعيت تملک براي هر تلفن مورد درخواست (صاحب تلفن / استفاده کننده) و در صورت مستاجر بودن، تاريخ اتمام اجاره نامه نيز بايد درج شود.
اگر مشترک حقيقي باشد، سيستم شماره کد ملي به عنوان شناسه کاربري در نظر گرفته و فقط يک رمز عبور داده مي‌شود. چنانچه مشترک حقوقي باشد، شناسه کاربري مناسب توسط مشترك انتخاب و از سوي سيستم فقط يک رمز عبور داده ميشود.
مشترك بايد جهت فعال‌سازي شناسه كاربري با در دست داشتن مدارک لازم به يکي از مراکز تلفني مراجعه كند تا توسط اپراتور مسوول تاييد کاربران در امور مشترکين مراکز، احراز هويت شده و شناسه کاربري او فعال شود.
به گزارش ايسنا مشترك پس از احراز هويت و ورود به سيستم مي‌تواند براي کليه تلفن‌هاي اعلام نموده و فعال با شناسه کاربري واحد، درخواست خدمات كند. لازم به ذکر است تا زماني که کليه مراکز تلفني شهر تهران در فهرست مراکز ارائه دهنده خدمات الکترونيک قرار نگرفته‌اند، مشترکان بايد به يکي از مراکزي که در فهرست مذکور است، مراجعه كنند و به اين منظور بايد روي فهرست مراکز ارائه دهنده خدمات الکترونيکي در پرتال مخابرات تهران کليک کنند.
متقاضيان هرگاه از طريق سايت شرکت مخابرات استان تهران (
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید) وارد منوي خدمات الکترونيک شوند، با ورود شناسه کاربري و رمز عبور مي‌توانند به صفحه اختصاصي خود وارد شده و با انتخاب يکي از شماره تلفن‌هاي خود وارد صفحه فهرست خدمات شوند.
در صورتي که قبلاً براي تلفن مزبور درخواست اينترنتي ثبت شده باشد، فهرست آن خدمات نمايش داده شده و آخرين وضعيت اقدامات صورت گرفته برروي آن درخواست توسط مرکز به نمايش داده مي‌شود. نتيجه اقدامات هر روز به صورت خودکار به‌روزرساني مي‌شود. مشترکين مي توانند آخرين اقدامات مرکز مخابراتي را حداکثر با اختلاف يک روز کاري دريافت كنند.
انتهاي پيام
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

b3st.programmer
09-08-2009, 16:29
عرضه اینکارا رو ندارند.:13:.. بجای این کارا برند کاراهای مرکز مخابراتشون رو درست کنند.. بعد بیان دم از برپایی دولت و خدمات الکترونیکی بزنند...:41::19::21:

wichidika
10-08-2009, 09:11
اين طرح تقريباً بيشتر از يك ساله داره اجرا مي شود شما خودتون امتحان كرديد. يك سر به سايت
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
سمت راست خدمات الكترونيك بزنيد