Gesher
08-08-2009, 13:25
9ff GT9 سوپراسپرتی با قیمت 498هزار یورو است که فقط 20 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و با موتور تخت 6 سیلندر 4 لیتری دو توربوی خود می تواند با تولید 980 اسب بخار توان در دور 5970 و حداکثر گشتاور 964 نیوتن متر به سرعت 400 Km/h برسد!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همچون گذشته مبنای اصلی مدل GT9-R، پورشهی 997 GT3 RS است که تغییرات اعمال شده توسط شرکت پرآوازهی 9ff که تنها به تیونینگ خودروهای پورشه میپردازد، به گونهای است که تنها بخش جلوی خودرو به شکل پایه باقیمانده است.
برای کاهش وزن و ایجاد فضای کافی برای قرارگیری رینگهای 19 اینچی، ورقههایی از جنس کربن-کولار جایگزین بدنهی فلزی خودرو شده و در قسمت جلو بخشی برای جذب ضربهی برخوردهای احتمالی تعبیه شده است. محفظهی سرنشینان تا پشت اتاق توسط شاسی فضایی لولهای مخصوصی مقاوم شده تا ضمن حفاظت از سرنشینان، وزن موتور و تمام متعلقات سامانهی تعلیق را تحمل کند. به منظور دستیابی به بهترین ثبات و بالاترین نیروی Down Force، تغییرات بسیاری در آیرودینامیک بدنه بخصوص بخش انتهایی خودرو صورت گرفته و همچنین چهار اگزوز موتور هم به دو سمت اتاق در جلوی چرخهای عقب انتقال یافته است.
از دیگر تغییرات بدنه میتوان به ازدیاد 30 سانتیمتری فاصلهی دو محور اشاره کرد که سبب شده طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور در GT9-R بترتیب به 4733، 1860، 1180 و 2650میلیمتر برسد. سیستم تعلیق در محور جلو متشکل از بازوهای مک فرسون همراه با فنرهای لول دوتایی و کمک فنرهای آلومینیومی کاملاً قابل تنظیم است و چرخهای عقب از اتصالات پنج جزئی، فنرهای لول دو تایی، میلههای رابط فشاری و باز هم کمک فنرهای آلومینیومی قابل تنظیم سود میبرد که باید به این مجموعه، فرمان دندانه-شانهای با نیروی کمکی را نیز افزود.
افزایش گنجایش موتور به 4 لیتر و استفاده از دو توربو چارجر، نصب چند راهههای ورودی هوا با روکش طلا برای به حداقل رساندن دمای ورودی به موتور و استفاده از یک جعبه دندهی شش سرعته دستی جدید، 1120 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتنمتر گشتاور را برای 9ff GT9-R به ارمغان آورده تا بتواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه دست پیدا کند!
خبر مکمل:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پورشه 911 زیر دستان کمپانی تیونینگ 9ff آلمان ، اینبار دومین تجربه ی جراحی خود را تجربه می کند . بهتر است تنها روح 911 را در کار های موسسه 9ff متصور باشیم !
کمپانی 9ff در اولین تجربه ی در آوردن یک غول از دل 911 پورشه توربو ، مدل GT9 خود را به صورت موتور وسط عرضه کرد تا تقسیم وزن بهتری برای خودرو خود بوجود آورد ( این در حالی است که پورشه 911 ، از موتور عقب بهره می برد ). موتور 4 لیتری بازسازی شده ی H-6 زیر کاپوت GT9 حداکثر قدرت 987 اسب بخار را در رگ های GT9 پمپاژ می کردند . 20 دستگاه با قیمت 350 هزار دلار ، در مرحله نخست همه ی Gt9 ها فروخته شدند .
ویرون کشی سنت 9ff است ، GT9 شتابی معادل 4.2 ثانیه را ارئه می داد که در مقابل شتاب 2.6 ثانیه ای ویرون فاصله ی زیادی را نشان می داد . اما GT9 در یک مرحله برتر از ویرون نشان داد ، طی مسافت 300 متری طی 17.6 ثانیه که 0.6 ثانیه از ویرون سریع تر بود !
اکنون نوبت به تجربه ی دوم کمپانی 9ff در ارائه خودرویی شگفت انگیز است . GT9-R اسلحه ی 2008 پورشه و 9ff برای بهترین شدن در جهان است .نسل ارتقاء یافته ی GT9 این بار می آید تا رکورد شکن باشد ، اما ما تنها با یک رندر و اطلاعات اندکی از این خودرو روبرو هستیم ..
دریچه ی هوا روی سقف ، اگزوز های کناری ، طراحی فیس لیفت شده ی جلو خودرو ، کنال های خنک کننده ترمز ها و باله جدید از جمله تغییرات ظاهری و فنی 9ff برای مدلR هستند که نسبت به مدل GT9 تغییر کرده اند .
موتور H-6 پورشه این بار در مدل R جان تازه ای گرفته و قدرت باور نکردنی 1120 اسب بخار و حداکثر گشتاور 1050 نیوتون متر را در اختیار گیربکس 6 دنده قرار می دهد تا GT9-R 1.3 تنی را با حدامکثر سرعت 380 کیلومتر بر ساعت روی جاده به پرواز در بیاورد .در طراحی 9ff GT9-R برای قسمت جلو از فیبرکربن و در قسمت عقب از فریم لوله های فولادی استفاده شده است .
مطمئنا نمی توان GT9-R را سریع ترین خودرو جهان نامید ، شلبی با مدل آئرو خود سرعت 412 کیلومتر بر ساعت را به اثبات رسانده و هم اکنون لقب سریع ترین خودروی جهان را از ویرون گرفته اما شتاب ویرون همچنان بی رقیب مانده که به نظر می رسد 9ff با GT9-R چشم به شکستن این رکورد داشته باشد !
به زودی ، اطلاعات بیش تری از شاهکار جدید 9ff منتشر خواهد شد ...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همچون گذشته مبنای اصلی مدل GT9-R، پورشهی 997 GT3 RS است که تغییرات اعمال شده توسط شرکت پرآوازهی 9ff که تنها به تیونینگ خودروهای پورشه میپردازد، به گونهای است که تنها بخش جلوی خودرو به شکل پایه باقیمانده است.
برای کاهش وزن و ایجاد فضای کافی برای قرارگیری رینگهای 19 اینچی، ورقههایی از جنس کربن-کولار جایگزین بدنهی فلزی خودرو شده و در قسمت جلو بخشی برای جذب ضربهی برخوردهای احتمالی تعبیه شده است. محفظهی سرنشینان تا پشت اتاق توسط شاسی فضایی لولهای مخصوصی مقاوم شده تا ضمن حفاظت از سرنشینان، وزن موتور و تمام متعلقات سامانهی تعلیق را تحمل کند. به منظور دستیابی به بهترین ثبات و بالاترین نیروی Down Force، تغییرات بسیاری در آیرودینامیک بدنه بخصوص بخش انتهایی خودرو صورت گرفته و همچنین چهار اگزوز موتور هم به دو سمت اتاق در جلوی چرخهای عقب انتقال یافته است.
از دیگر تغییرات بدنه میتوان به ازدیاد 30 سانتیمتری فاصلهی دو محور اشاره کرد که سبب شده طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور در GT9-R بترتیب به 4733، 1860، 1180 و 2650میلیمتر برسد. سیستم تعلیق در محور جلو متشکل از بازوهای مک فرسون همراه با فنرهای لول دوتایی و کمک فنرهای آلومینیومی کاملاً قابل تنظیم است و چرخهای عقب از اتصالات پنج جزئی، فنرهای لول دو تایی، میلههای رابط فشاری و باز هم کمک فنرهای آلومینیومی قابل تنظیم سود میبرد که باید به این مجموعه، فرمان دندانه-شانهای با نیروی کمکی را نیز افزود.
افزایش گنجایش موتور به 4 لیتر و استفاده از دو توربو چارجر، نصب چند راهههای ورودی هوا با روکش طلا برای به حداقل رساندن دمای ورودی به موتور و استفاده از یک جعبه دندهی شش سرعته دستی جدید، 1120 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتنمتر گشتاور را برای 9ff GT9-R به ارمغان آورده تا بتواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه دست پیدا کند!
خبر مکمل:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پورشه 911 زیر دستان کمپانی تیونینگ 9ff آلمان ، اینبار دومین تجربه ی جراحی خود را تجربه می کند . بهتر است تنها روح 911 را در کار های موسسه 9ff متصور باشیم !
کمپانی 9ff در اولین تجربه ی در آوردن یک غول از دل 911 پورشه توربو ، مدل GT9 خود را به صورت موتور وسط عرضه کرد تا تقسیم وزن بهتری برای خودرو خود بوجود آورد ( این در حالی است که پورشه 911 ، از موتور عقب بهره می برد ). موتور 4 لیتری بازسازی شده ی H-6 زیر کاپوت GT9 حداکثر قدرت 987 اسب بخار را در رگ های GT9 پمپاژ می کردند . 20 دستگاه با قیمت 350 هزار دلار ، در مرحله نخست همه ی Gt9 ها فروخته شدند .
ویرون کشی سنت 9ff است ، GT9 شتابی معادل 4.2 ثانیه را ارئه می داد که در مقابل شتاب 2.6 ثانیه ای ویرون فاصله ی زیادی را نشان می داد . اما GT9 در یک مرحله برتر از ویرون نشان داد ، طی مسافت 300 متری طی 17.6 ثانیه که 0.6 ثانیه از ویرون سریع تر بود !
اکنون نوبت به تجربه ی دوم کمپانی 9ff در ارائه خودرویی شگفت انگیز است . GT9-R اسلحه ی 2008 پورشه و 9ff برای بهترین شدن در جهان است .نسل ارتقاء یافته ی GT9 این بار می آید تا رکورد شکن باشد ، اما ما تنها با یک رندر و اطلاعات اندکی از این خودرو روبرو هستیم ..
دریچه ی هوا روی سقف ، اگزوز های کناری ، طراحی فیس لیفت شده ی جلو خودرو ، کنال های خنک کننده ترمز ها و باله جدید از جمله تغییرات ظاهری و فنی 9ff برای مدلR هستند که نسبت به مدل GT9 تغییر کرده اند .
موتور H-6 پورشه این بار در مدل R جان تازه ای گرفته و قدرت باور نکردنی 1120 اسب بخار و حداکثر گشتاور 1050 نیوتون متر را در اختیار گیربکس 6 دنده قرار می دهد تا GT9-R 1.3 تنی را با حدامکثر سرعت 380 کیلومتر بر ساعت روی جاده به پرواز در بیاورد .در طراحی 9ff GT9-R برای قسمت جلو از فیبرکربن و در قسمت عقب از فریم لوله های فولادی استفاده شده است .
مطمئنا نمی توان GT9-R را سریع ترین خودرو جهان نامید ، شلبی با مدل آئرو خود سرعت 412 کیلومتر بر ساعت را به اثبات رسانده و هم اکنون لقب سریع ترین خودروی جهان را از ویرون گرفته اما شتاب ویرون همچنان بی رقیب مانده که به نظر می رسد 9ff با GT9-R چشم به شکستن این رکورد داشته باشد !
به زودی ، اطلاعات بیش تری از شاهکار جدید 9ff منتشر خواهد شد ...