ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پورشه 9ff GT9 یا بوگاتی ویرون؟!!



Gesher
08-08-2009, 13:25
9ff GT9 سوپراسپرتی با قیمت 498هزار یورو است که فقط 20 دستگاه از آن ساخته خواهد شد و با موتور تخت 6 سیلندر 4 لیتری دو توربوی خود می تواند با تولید 980 اسب بخار توان در دور 5970 و حداکثر گشتاور 964 نیوتن متر به سرعت 400 Km/h برسد!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


همچون گذشته مبنای اصلی مدل GT9-R، پورشه‏ی 997 GT3 RS است که تغییرات اعمال شده توسط شرکت پرآوازه‏ی 9ff که تنها به تیونینگ خودروهای پورشه می‏پردازد، به گونه‏ای است که تنها بخش جلوی خودرو به شکل پایه باقیمانده است.

برای کاهش وزن و ایجاد فضای کافی برای قرارگیری رینگهای 19 اینچی، ورقه‏هایی از جنس کربن-کولار جایگزین بدنه‏ی فلزی خودرو شده و در قسمت جلو بخشی برای جذب ضربه‏ی برخوردهای احتمالی تعبیه شده است. محفظه‏ی سرنشینان تا پشت اتاق توسط شاسی فضایی لوله‏ای مخصوصی مقاوم شده تا ضمن حفاظت از سرنشینان، وزن موتور و تمام متعلقات سامانه‏ی تعلیق را تحمل کند. به منظور دستیابی به بهترین ثبات و بالاترین نیروی Down Force، تغییرات بسیاری در آیرودینامیک بدنه بخصوص بخش انتهایی خودرو صورت گرفته و همچنین چهار اگزوز موتور هم به دو سمت اتاق در جلوی چرخهای عقب انتقال یافته است.

از دیگر تغییرات بدنه می‏توان به ازدیاد 30 سانتیمتری فاصله‏ی دو محور اشاره کرد که سبب شده طول، عرض، ارتفاع و فاصله دو محور در GT9-R بترتیب به 4733، 1860، 1180 و 2650میلیمتر برسد. سیستم تعلیق در محور جلو متشکل از بازوهای مک فرسون همراه با فنرهای لول دوتایی و کمک فنرهای آلومینیومی کاملاً قابل تنظیم است و چرخهای عقب از اتصالات پنج جزئی، فنرهای لول دو تایی، میله‏های رابط فشاری و باز هم کمک فنرهای آلومینیومی قابل تنظیم سود می‏برد که باید به این مجموعه، فرمان دندانه-شانه‏ای با نیروی کمکی را نیز افزود.

افزایش گنجایش موتور به 4 لیتر و استفاده از دو توربو چارجر، نصب چند راهه‏های ورودی هوا با روکش طلا برای به حداقل رساندن دمای ورودی به موتور و استفاده از یک جعبه دنده‏ی شش سرعته دستی جدید، 1120 اسب بخار قدرت و 1050 نیوتن‏متر گشتاور را برای 9ff GT9-R به ارمغان آورده تا بتواند به حداکثر سرعت 420 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه دست پیدا کند!


خبر مکمل:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پورشه 911 زیر دستان کمپانی تیونینگ ‏‎9ff‏ آلمان ، اینبار دومین تجربه ی جراحی خود را تجربه می کند . بهتر است تنها ‏روح 911 را در کار های موسسه ‏‎9ff‏ متصور باشیم !‏
کمپانی‎ ‎‏ ‏‎9ff‏ در اولین تجربه ی در آوردن یک غول از دل 911 پورشه توربو ، مدل ‏GT9‎‏ خود را به صورت موتور وسط عرضه ‏کرد تا تقسیم وزن بهتری برای خودرو خود بوجود آورد ( این در حالی است که پورشه 911 ، از موتور عقب بهره می برد ‏‏). موتور 4 لیتری بازسازی شده ی ‏H-6‎‏ زیر کاپوت ‏GT9‎‏ حداکثر قدرت 987 اسب بخار را در رگ های ‏GT9‎‏ پمپاژ می ‏کردند . 20 دستگاه با قیمت 350 هزار دلار ، در مرحله نخست همه ی ‏Gt9‎‏ ها فروخته شدند .‏
‎ویرون کشی سنت ‏‎9ff‏ است ، ‏GT9‎‏ شتابی معادل 4.2 ثانیه را ارئه می داد که در مقابل شتاب 2.6 ثانیه ای ویرون ‏فاصله ی زیادی را نشان می داد . اما ‏GT9‎‏ در یک مرحله برتر از ویرون نشان داد ، طی مسافت 300 متری طی 17.6 ‏ثانیه که 0.6 ثانیه از ویرون سریع تر بود !‏
‎اکنون نوبت به تجربه ی دوم کمپانی ‏‎9ff‏ در ارائه خودرویی شگفت انگیز است . ‏GT9-R‏ اسلحه ی 2008 پورشه و ‏‎9ff‏ ‏برای بهترین شدن در جهان است .نسل ارتقاء یافته ی ‏GT9‎‏ این بار می آید تا رکورد شکن باشد ، اما ما تنها با یک رندر ‏و اطلاعات اندکی از این خودرو روبرو هستیم .. ‏
‎دریچه ی هوا روی سقف ، اگزوز های کناری ، طراحی فیس لیفت شده ی جلو خودرو ، کنال های خنک کننده ترمز ها و ‏باله جدید از جمله تغییرات ظاهری و فنی ‏‎9ff‏ برای مدل‏R ‎‏ هستند که نسبت به مدل ‏GT9‎‏ تغییر کرده اند .‏
‎موتور ‏H-6‎‏ پورشه این بار در مدل ‏R ‎‏ جان تازه ای گرفته و قدرت باور نکردنی 1120 اسب بخار و حداکثر گشتاور 1050 ‏نیوتون متر را در اختیار گیربکس 6 دنده قرار می دهد تا ‏GT9-R‏ 1.3 تنی را با حدامکثر سرعت 380 کیلومتر بر ساعت ‏روی جاده به پرواز در بیاورد .در طراحی ‏‎9ff GT9-R‏ برای قسمت جلو از فیبرکربن و در قسمت عقب از فریم لوله های ‏فولادی استفاده شده است .‏
‎مطمئنا نمی توان ‏GT9-R‏ را سریع ترین خودرو جهان نامید ، شلبی با مدل آئرو خود سرعت 412 کیلومتر بر ساعت را به ‏اثبات رسانده و هم اکنون لقب سریع ترین خودروی جهان را از ویرون گرفته اما شتاب ویرون همچنان بی رقیب مانده که ‏به نظر می رسد ‏‎9ff‏ با ‏GT9-R‏ چشم به شکستن این رکورد داشته باشد !‏
‎‏به زودی ، اطلاعات بیش تری از شاهکار جدید ‏‎9ff‏ منتشر خواهد شد ...

arianmnbv
08-08-2009, 20:36
عقبش خیلی باحاله!
عنوانه تاپیکت یه جوری بود فک کردم می خوای یکیشونو بخری!

boeing_747
08-08-2009, 21:10
باز هم از نظر قدرت و گشتارو خيلي با SSC aero اختلاف داره

داخل كابين چقدر زسته و بدرسخته

corey
08-08-2009, 21:33
دوست من همش که قدرت و گشتاور ملاک نیست که
ما تیونرهایی داریم که قدرت سری 3 ب ام و به 1800 اسب بخار هم میرسونن !!!!!!

مهم عملکرد خودرو هست که فعلا بوگاتی ویرون تو دنیا پیشتازه

boeing_747
08-08-2009, 21:58
دوست من همش که قدرت و گشتاور ملاک نیست که
ما تیونرهایی داریم که قدرت سری 3 ب ام و به 1800 اسب بخار هم میرسونن !!!!!!

آره داريم
بالاي 2000 اسب هم داريم خيلي بالاترش هم داريم

ولي شبلي بوگاتي 9ff گارانتي داره و مي توان در خيابانها ازش استفاده كرد

معمولا اون خودروها با قدرت هاي بسيار بالا چند بار مصرفه




مهم عملکرد خودرو هست که فعلا بوگاتی ویرون تو دنیا پیشتازه

مي تونيد بگيد بجز شتابش در چه چيز ديگش پيشتازه؟

boeing_747
08-08-2009, 22:32
شتاب 9ff :
0-100 در 3.4 ثانيه
0-200 در 82 ثانيه
0-300 در 16.4 ثانيه

corey
08-08-2009, 22:46
مي تونيد بگيد بجز شتابش در چه چيز ديگش پيشتازه؟

اتفاقا بر عکس بوگاتی یه ماشینی هست که میشه ازش استفاده نسبتا عادی کرد ولی هنسی وایپر و کوروت لینکن فلتر اصلا این جوری نیستن و به خاطر قدرت و گشتاورشون خیلی باید با ماشین و کلاچ خصوصا تو دنده های پایین مراعات کنی

هندلینگشون بی خوده و اصلا با بوگاتی قابل قیاس نیستن

نوع ساخت و مواد به کار رفته تو بوگاتی و امکاناتش و همچنین ارزش کلکسیونی هم که داره اصلا با این ماشین ها قابل قیاس نیست

ضمنا عملکرد اتومبیل ها تو پیست شرطه نه تو خط مستقیم چون اگه این جوری باشه که خودروهای DRAG تو دنیا بهترینن
اگه هنسی و لینگن فلتر و... راست میگن خودروهاشون تو پیست با ZONDA F مقایسه کنن

feryshad
08-08-2009, 23:02
اینو تو یه تاپیک دیگه هم گفتم

کلا بوگاتی رو باید از بقیه سوپر اسپرت ها جدا کرد
بوگاتی یه طرح جاه طلبانه از دکتر بژ بوده که با بوگاتی اجرا شد.یک سوپر اتومبیل سنگین وزن با قدرت زیاد و البته کلی ضرر به همراه داشت ولی اسم بوگاتی رو دوباره سر زبان ها انداخت.
بوگاتی اولین سوپراتومبیلی بود که 1000 اسب و 400 کیلومتر رو مطرح کرد


هدفش مثلا بقیه سوپراسپرت ها صرفا سرعت و شتاب نبود وگرنه مثل بقیه سوپر اسپرت ها تا جایی که میشد وزنش رو کم میکردن ولی بوگاتی ویرون نزدیک 2 تن وزن داره!!

boeing_747
08-08-2009, 23:23
اتفاقا بر عکس بوگاتی یه ماشینی هست که میشه ازش استفاده نسبتا عادی کرد

من هم همينو گفتم
بوگاتي واسه استفاده روزمزه خوبه چون دارايي قدرت خيلي بالايي نيست و گارانتي داره

ولی هنسی وایپر و کوروت لینکن فلتر اصلا این جوری نیستن و به خاطر قدرت و گشتاورشون خیلی باید با ماشین و کلاچ خصوصا تو دنده های پایین مراعات کنی

دوج و كوروت هم به همين صورته
واسه استفاده روزمره خوبه چون گارانتي داره 2 سال و براي زمان هاي طولاني خوب جواب ميده

هندلینگشون بی خوده و اصلا با بوگاتی قابل قیاس نیستن

من نمي دونم اين حرفو از روي چه ملاكي ميزنيد

كوروت مدل هنسي كه قطعا از بوگاتي بالاتره ولي مدل كارخانه هم اندازه بوگاتي ويرون يعني 1 جي است

وايپر حتي مدل كارخانه هندلينگ بالاتري داره نسبت به بوگاتي و مدل ارتقاء يافتش كه حرفي واسه گفتن نمي زاره

شبلي هم از بوگاتي بالاتره هندلينگش 1.5 جي است


نوع ساخت و مواد به کار رفته تو بوگاتی و امکاناتش و همچنین ارزش کلکسیونی هم که داره اصلا با این ماشین ها قابل قیاس نیست

اينو قبول دارم كه لوكستره

ضمنا عملکرد اتومبیل ها تو پیست شرطه نه تو خط مستقیم چون اگه این جوری باشه که خودروهای DRAG تو دنیا بهترینن

اگه هنسی و لینگن فلتر و... راست میگن خودروهاشون تو پیست با ZONDA F مقایسه کنن

بالا توضيح داده شد در مورد هندلينگ


_________________________

corey
09-08-2009, 09:49
هدفش مثلا بقیه سوپراسپرت ها صرفا سرعت و شتاب نبود وگرنه مثل بقیه سوپر اسپرت ها تا جایی که میشد وزنش رو کم میکردن ولی بوگاتی ویرون نزدیک 2 تن وزن داره!!

فری جون اگه بوگاتی وزنش نیم تن سبک تر بود شتاب 0 تا 60 مایلش به 1.6ثانیه میرسید
بزرگ ترین حسن بوگاتی اینه که قدرتش در اختیار راننده قرار میده نه عین خودروهای تیونینگ شده مثل همین 9FF که تو دنده های پایین راننده همش باید با هرزگردی و... مبارزه کنه


دوج و كوروت هم به همين صورته
واسه استفاده روزمره خوبه چون گارانتي داره 2 سال و براي زمان هاي طولاني خوب جواب ميده

شما فکر می کنی بوگاتی گارانتی نداره؟؟؟
اصلا برای کسی که نزدیک 1 و نیمملیارد تومن پول ماشین میده گارانتی مهمه


من نمي دونم اين حرفو از روي چه ملاكي ميزنيد

كوروت مدل هنسي كه قطعا از بوگاتي بالاتره ولي مدل كارخانه هم اندازه بوگاتي ويرون يعني 1 جي است

وايپر حتي مدل كارخانه هندلينگ بالاتري داره نسبت به بوگاتي و مدل ارتقاء يافتش كه حرفي واسه گفتن نمي زاره

شبلي هم از بوگاتي بالاتره هندلينگش 1.5 جي است

شما نیروی جی و هندلینگ و شتباه گرفتی
نیروی جی تو هندلینگ تاثیر داره ولی همهچیز نیروی جی نیست که
تو هندلینگ مواردی مثل فرمان عملکرد تعلیق و ... تاثیر دارن که تو این زمینه بوگاتی بی نظیره و اصلا قابل مقایسه با اتومبیل هایی مثل کوروت و وایپر نیست

محض اطلاع خدمتتون که وایپر یکی از ضعیف ترین هندلینگ ها را تو ماشین های اسپرت دنیا داره

feryshad
09-08-2009, 13:28
فری جون اگه بوگاتی وزنش نیم تن سبک تر بود شتاب 0 تا 60 مایلش به 1.6ثانیه میرسید
بزرگ ترین حسن بوگاتی اینه که قدرتش در اختیار راننده قرار میده نه عین خودروهای تیونینگ شده مثل همین 9FF که تو دنده های پایین راننده همش باید با هرزگردی و... مبارزه کنه



شما فکر می کنی بوگاتی گارانتی نداره؟؟؟
اصلا برای کسی که نزدیک 1 و نیمملیارد تومن پول ماشین میده گارانتی مهمه



شما نیروی جی و هندلینگ و شتباه گرفتی
نیروی جی تو هندلینگ تاثیر داره ولی همهچیز نیروی جی نیست که
تو هندلینگ مواردی مثل فرمان عملکرد تعلیق و ... تاثیر دارن که تو این زمینه بوگاتی بی نظیره و اصلا قابل مقایسه با اتومبیل هایی مثل کوروت و وایپر نیست

محض اطلاع خدمتتون که وایپر یکی از ضعیف ترین هندلینگ ها را تو ماشین های اسپرت دنیا داره

آره و نمیدونم کجا خونده بودم که اگه وزنش 1500 کیلو بود 430 تا (اصلا یادم نیست دقیقش چنده شاید بیشتر یا کمتر باشه) میرفت!
با اینکه نسبت قدرت به وزنش از مثلا همین 9ff یا Aero بیشتره ولی شتابش کمتر از اوناست و این نشون میده که از قدرتش بهتر استفاده میکنه


= =

گوردن موری (سازنده مک لارن F1) که ویرون رو تست کرده بود از مثلا تاخیر سوپرشارژرش ایراد گرفت (موقعی که از دور پایین ناگهان گاز رو تا ته فشار بدن کمی تاخیر داره نه اینکه همیشه یه تاخیری تو موتور باشه!) ولی چیزی که خیلی تعجب کرده بود و گفته بود که خیلی راحت میپیچه!! یعنی سر پیچ اصلا وزن بالاش احساس نمیشه و خیلی راحت پیچ رو با سرعت زیاد رد میکنه!

boeing_747
09-08-2009, 14:40
فری جون اگه بوگاتی وزنش نیم تن سبک تر بود شتاب 0 تا 60 مایلش به 1.6ثانیه میرسید
بزرگ ترین حسن بوگاتی اینه که قدرتش در اختیار راننده قرار میده نه عین خودروهای تیونینگ شده مثل همین 9FF که تو دنده های پایین راننده همش باید با هرزگردی و... مبارزه کنه



شما فکر می کنی بوگاتی گارانتی نداره؟؟؟
اصلا برای کسی که نزدیک 1 و نیمملیارد تومن پول ماشین میده گارانتی مهمه



شما نیروی جی و هندلینگ و شتباه گرفتی
نیروی جی تو هندلینگ تاثیر داره ولی همهچیز نیروی جی نیست که
تو هندلینگ مواردی مثل فرمان عملکرد تعلیق و ... تاثیر دارن که تو این زمینه بوگاتی بی نظیره و اصلا قابل مقایسه با اتومبیل هایی مثل کوروت و وایپر نیست

محض اطلاع خدمتتون که وایپر یکی از ضعیف ترین هندلینگ ها را تو ماشین های اسپرت دنیا داره



نمي دونم از حرفم چطور برداشت مي كنيد

من كي گفتم بوگاتي گارانتي نداره؟
من گفتم بوگاتي واسه استفاده روزمره خوبه چون 2 سال يا 65,000 كيلومتر گارانتي داره

شتاب جانبي هم .94 جي است كه البته منظور من شتاب جانبي بود كه وايپر بالاتره به خاطر وزن بسيار كمتر

ولي اين جي مربوط به بوگاتي عاليه با وجود وزن بسيار بالا

farshad bugatti
31-08-2009, 18:31
با اینکه نسبت قدرت به وزنش از مثلا همین 9ff یا Aero بیشتره ولی شتابش کمتر از اوناست و این نشون میده که از قدرتش بهتر استفاده میکنه

شما منظورتون شتاب بوگاتیه که میگین از این دوتا کمه...؟
اون که پورشه هنوز معلوم نیست طبق ادعای کارخانه درست در میاد یا نه...؟ اگه کسی خبره جدیدی داره بده لطفا.
در ضمن شتاب بوگاتی از Aero بیشتره

farshad bugatti
31-08-2009, 18:54
من نمي دونم اين حرفو از روي چه ملاكي ميزنيد

كوروت مدل هنسي كه قطعا از بوگاتي بالاتره ولي مدل كارخانه هم اندازه بوگاتي ويرون يعني 1 جي است

وايپر حتي مدل كارخانه هندلينگ بالاتري داره نسبت به بوگاتي و مدل ارتقاء يافتش كه حرفي واسه گفتن نمي زاره

شبلي هم از بوگاتي بالاتره هندلينگش 1.5 جي است

دوست عزیز من متاسفانه اسم شما رو نمیدونم اما باید یه چیزایی رو بهتون بگم
من قبلا هم نظرات شما رو خوندم میدونم که تعصب خاصی به خودرو های امریکایی دارید از حرفاتون هم مشخصه که با مثال زدن کوروت و وایپر و شلبی طرف کدام کشور هستید...
شما کلا از بوگاتی خوشتون نمیاد (البته قصد توهین ندارم) همیشه سعی میکنید که یه اشکالی ازش بگیرید
شما کوروت رو با بوگاتی مقایسه میکنید که این کاملا اشتباهه البته دوستمون هم اشاره کردند...
هندلینگ وایپر رو با بوگاتی مقایسه میکنید....؟؟؟!!!!!! بوگاتی اون قدر هندلینگش بالاست که حتی با سرعت 350 کیلومتر اگه دستتون رو از فرمون بردارید بازم تعادلش به هم نمیخره به خاطر هندلینگ بالای بوگاتیه که حتی روندن اون از کوروت و وایپر اسان تر هستش.من نمیدونم این حرفها رو از کدوم منبع معتبر میگید لطفا معرفی کنید تا ما هم بدونیم...!!!

boeing_747
31-08-2009, 23:22
فرشاد جان

شتاب جانبي مربوط به هندلينگ هم ميشه و عملكرد بوگاتي در سر پيچ ها مثله و وايپر نميشه و ميتونيد اين مورد رو تو تست هاي انجام شده ببينيد

حتما ميدونيد كه تايم گيري در پيست فوق العاده مهمه و بهترين خودروي هندينگ سال رو در پيست تست مي كنن

اينرو هم بدونيد كه يه خودرو شش سيلندري 80.000 دلاري Nissan GTR كه در نوربرگ آلمان تست شده تايم كمتري زده نسبت به بوگاتي ويرون 16 سيلندري 1.7 ميليون دلاري

ركورد دوج وايپر: 7 دقيقه 22 ثانيه
ركورد نيسان: 7 دقيقه 38 ثانيه
ركورد بوگاتي در نوربرگ: 7 دقيقه 40 ثانيه

دوج وايپر 18 ثانيه تايم سريعتري داره نسبت به ويرون
حتي 0.5 ثانيه واسه خودش كلي ارزش داره واسه ركورد چه برسه به 18 ثانيه WooooooooooooooooooooooW

D r i v e r
01-09-2009, 00:09
سلام
عزیزانی که علاقه شدیدی به بوگاتی ویرون دارن
بد نیست یه سرچی در مورد پورشه DraXster بزنن
موتور 4 لیتری تویین توربو با چیزی حدود 1300 اسب قدرت
که توسط 9ff تیون شده
که دیگه اینقدر بوگاتی بوگاتی نگین :دی
-----
به نظر من هنر رو میتسوبیشی کرده که از 2 لیتر موتور 400 اسب رو بیرون میکشه والبته همین 9ff که از 4 لیتر 1300 اسب رو!!!

alireza fatemi
01-09-2009, 00:39
سلام
عزیزانی که علاقه شدیدی به بوگاتی ویرون دارن
بد نیست یه سرچی در مورد پورشه DraXster بزنن
موتور 4 لیتری تویین توربو با چیزی حدود 1300 اسب قدرت
که توسط 9ff تیون شده
که دیگه اینقدر بوگاتی بوگاتی نگین :دی
-----
به نظر من هنر رو میتسوبیشی کرده که از 2 لیتر موتور 400 اسب رو بیرون میکشه والبته همین 9ff که از 4 لیتر 1300 اسب رو!!!

این پورشه عجب ماشینیه

ماکس سرعت : 410 کیلومتر بر ساعت :18:

ولی ویرون با کلاس تره:31:

boeing_747
01-09-2009, 04:11
سلام
بد نیست یه سرچی در مورد پورشه DraXster بزنن
موتور 4 لیتری تویین توربو با چیزی حدود 1300 اسب قدرت
که توسط 9ff تیون شده
-----
به نظر من هنر رو میتسوبیشی کرده که از 2 لیتر موتور 400 اسب رو بیرون میکشه والبته همین 9ff که از 4 لیتر 1300 اسب رو!!!

البته نميشه در مورد porsche DraXster نظر داد چون هنوز تست نشده

D r i v e r
01-09-2009, 04:59
البته نميشه در مورد porsche DraXster نظر داد چون هنوز تست نشده
با یه حساب 2 × 2 ساده میشه یه نظر هایی داد :31:
مثلا اون 1300 اسب و موتور 4 لیتری که مشخصن
وزنشم مشخصه
نسبت قدرت به وزنشم مشخص میشه
و ........
به موقع خودش تست هم خواهد شد :11:

boeing_747
01-09-2009, 07:19
با یه حساب 2 × 2 ساده میشه یه نظر هایی داد :31:
مثلا اون 1300 اسب و موتور 4 لیتری که مشخصن
وزنشم مشخصه
نسبت قدرت به وزنشم مشخص میشه
و ........
به موقع خودش تست هم خواهد شد :11:

اگه حساب 2 ×2 باشه كه نظر ميشه داد

0-100 زير 2 ثانيه
0-400 در كمتر از 9 ثانيه
حداكثر سرعت هم بيشتر از 440 كيلومتر البته اگه پرواز نكنه

اين هم حساب 2 ×2 = 4

D r i v e r
01-09-2009, 08:02
اگه حساب 2 ×2 باشه كه نظر ميشه داد

0-100 زير 2 ثانيه
0-400 در كمتر از 9 ثانيه
حداكثر سرعت هم بيشتر از 440 كيلومتر البته اگه پرواز نكنه

اين هم حساب 2 ×2 = 4
نه دیگه قرار نشد 2×2= بشه 5 تا
اینطور که من توی چند تا سایت خارجی خوندم
سرعت نهاییش باید چیزی حدود 410 کیلومتر بر ساعت بشه (شایدم بیشتر)
0 - 160 مایل هم توی 9.5 ثانیه میزنه
چیزی در مرود 0 - 100 پیدا نکردم
ولی باید چیزی حدود 2.8 بزنه :11:
راستی منظورت از 0 - 400 به متر بود دیگه(متراژ)

boeing_747
01-09-2009, 10:04
اين خودرو واسه دراگ ساخته شده و بايد خيلي سريع باشه با اون وزن كم و قدرت بسيار بالا

وايپر 1200 اسبي با اون وزنش 0-100 رو در 2.2 ميره و اين خودرو احتمالش زياده كه 0-100 دو ثانيه بزنه

در ضمن بوگاتي 1/4 مايل يا همون 400 متر رو در 10.2 ميره با سرعت 142 مايل
و اين خودرو 0-260 در 9.5 ثانيه ثانيه ميزنه

farshad bugatti
02-09-2009, 13:16
نه دیگه قرار نشد 2×2= بشه 5 تا
اینطور که من توی چند تا سایت خارجی خوندم
سرعت نهاییش باید چیزی حدود 410 کیلومتر بر ساعت بشه (شایدم بیشتر)
0 - 160 مایل هم توی 9.5 ثانیه میزنه
چیزی در مرود 0 - 100 پیدا نکردم
ولی باید چیزی حدود 2.8 بزنه :11:
راستی منظورت از 0 - 400 به متر بود دیگه(متراژ)
شتاب 0 -200بوگاتي 5/8 ثانيه است

boeing_747
02-09-2009, 13:54
شتاب 0 -200بوگاتي 5/8 ثانيه است

اين تايم فكر نكنم صحيح باشه
_____________________________

بوگاتي خيلي سريع است و خوب

مجري برنامه تاپ گير بوگاتي ويرون خريده

به هر حال اونها همه ماشين ها رو تست كردن و ماشين هايي كه مي خرن جز بهترين هاست

اون مجري اسمش Jeremy Clarkson است كه همه اونو ميشناسن

راننده خودروي زير Jeremy Clarkson است

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

D r i v e r
03-09-2009, 00:31
شتاب 0 -200بوگاتي 5/8 ثانيه است
اینی که گفتی به مایل بود یا کیلومتر؟؟ :31:
---------------
ادیت
الان برام جالب شد رفتم یه سرچی زدم
اینی که شما گفتی اشتباهه:11:
درستش اینه ::31:
0 تا 240 کیلومترش 8.6 ثانیه هست
0 تا 400 هم توی 50 ثانیه

farshad bugatti
03-09-2009, 01:13
اینی که گفتی به مایل بود یا کیلومتر؟؟ :31:
---------------
ادیت
الان برام جالب شد رفتم یه سرچی زدم
اینی که شما گفتی اشتباهه:11:
درستش اینه ::31:
0 تا 240 کیلومترش 8.6 ثانیه هست
0 تا 400 هم توی 50 ثانیه
البته اینی که شما میگید چه بهتر در ضمن من 5/8 ثانیه رو تو مجله ماشین خونده بودم