PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : بکارگیری جدیدترین تکنولوژی صدا موسوم درمادربردهای اسوس



satttanism
05-08-2009, 19:55
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کمپانی اسوس بعنوان برترین سازنده مادربرد دردنیا، از بکارگیری جدیدترین نسخه از تکنولوژی DTS Surround Sensation UltraPC™ در مادربردهای خود خبرداد. این تکنولوژی که منحصرا دراختیار مادربردهای ASUS می باشد به کاربران این امکان را می دهد تا از کیفیتی بی نظیر و متفاوت درزمینه صدا برخوردارگردند.بدین ترتیب کاربران سری مادربردهای اسوس که به این تکنولوژی مجهزاند،قادرخواهند بود تا کیفیت صدای سینمای خانگی را ازطریق کامپیوترهای شخصی خود تجربه نمایند.

استفاده از تمامی قابلیت های تکنولوژی DTS درمادربردهای اسوس برای داشتن صدایی شفاف وگوش نواز

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بکارگیری تکنولوژی DTS Surround Sensation UltraPC™ درمادربردهای اسوس موجب می شود تا کامپیوترهای خانگی نیز قادربه تولید صدای surround سینمایی باشند.این امر ازطریق ایجاد یک کانال مرکزی و کانال های پشتی و حتی دوبلندگو و هدفون امکان پذیر خواهد بود و کاربران این امکان را خواهند داشت تا صدایی جذاب را از تمامی جهات تجربه نمایند.درهمین حال آنها قادرخواهند بود تا از صدایی مجازی ازنوع 5.1 کاناله نیز بهره مند باشند بدون آنکه دیگر نیازی به تهیه سخت افزار اضافه داشته باشند. تکنولوژی DTS درواقع از دو بخش شفاف ساز صدا (Voice Clarification) و تقویت کننده زیرو بمی صدا(Bass Enhancement) تشکیل شده است. بخش شفاف ساز صدا قادراست تا کیفیت سیگنال های ارسالی صدا را بهبود بخشد که این امر موجب می شود تا کیفیت صدای تولید شده توسط دیسک های Blu-Ray و DVD های استاندارد به نحو قابل توجهی افزایش یابد.درهمین حال بخش تقویت کننده زیرو بمی صدا با بکارگیری روش هایی خاص می تواند امکان دریافت تون هایی با فرکانس پایین را فراهم آورد و بدین ترتیب دیگر نیازی به تهیه ساب ووفرنمی باشد.

مادربردهایی جهت ایجاد سینمای خانگی برروی کامپیوترهای شخصی

امروزه اسوس طیف وسیعی از مادربردهای خود را به منظور ایجاد سینمای خانگی برروی کامپیوترهای شخصی طراحی و تولید نموده است.طراحی این مادربردها به گونه ای است که می تواند بهترین کیفیت بازپخش (HD) ابزار مالتی مدیا نظیرBlu-Ray را فراهم آورد. با استفاده از تکنولوژی DTS Surround Sensation UltraPC™ کاربران این سری از مادربردهای اسوس قادرخواهند بود تا تنها با یک جفت بلندگوی استریو ،نهایت لذت را درزمینه های صوتی تجربه نمایند.این تکنولوژی ابتدا درمادربرد P5Q Turbo و جدیدترین سری ازمادربردها M4 به کارگرفته خواهد شد و به تدریج به مدل های بیشتری نیز اضافه می گردد.


ictna.ir