PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سفر به آينده؟؟!



مطلق السلطنه
03-08-2009, 19:42
چند روز پيش در تاپيك مربوط به موجودات فضايي پستي ارسال شده بود با عنوان پروژه اسرار آمیز فیلادلفیا و تونل زمانی که همچنان فعال است! با اين آدرس:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
قضيه به اين صورت هست كه در سال 1943 گروهي دانشمند پروژه اي را ايجاد كرده اند كه با استفاده از اون توانسته اند به 40 سال بعد سفر كنند. سوال بررام پيش اومد كه چون به بحث اون تاپيك مربوز نبود تاپيك جداگانه اي ايجاد كردم!
بر حسب اطلاعاتي كه من دارم امكان سفر به گذشته از نظر تئوري امكان پذير هست (حركت بيشتر از سرعت نور). بر حسب چيزي كه من مي دونم اگر سرعت حركت ما كمتر از سرعت نور باشه زمان به سوي آينده حركت مي كنه (الان) اگر دقيق سرعتمان با سرعت نور يكسان باشد زمان متوقف مي شود و اگر بيشتر باشد زمان رو به عقب مي رود(به گذشته). خب ، اين تا اينجا! ولي رفتن به آينده اون هم با سرعتي بيشتر از سرعتي كه الان داريم به سوي آينده ميريم يكم برام گنگه!!

آينده زمانيه كه هوز نرسيده! يعني اين زمان هنوز به وجود نيومده كه اين اقايون موفق شدن به اونجا برن!! يعني چطور تونستن به چيزي كه وجود نداره سفر كنن؟!

مي خوام بفهمم كه سفر به آينده از نظر تئوري امكان پذير هست يا نه!

Babak
04-08-2009, 22:03
سلام.
تاپیک یوفو ها منظورتونه. مدارک این رخداد رو از همین دوستان بگیرید. در منایع معتبر خبری از چنین رخدادی میست.
امکان سفر در زمان از نظر تئوری با کلی اگر و اما وجود داره. اما نه با حرکت با سرعت بیشتر از نور. رسیدن به سرعت نور ممکن نیست. با افزایش سرعت جرم افزایش پیدا میکنه. در سرعت نور جرم به بینهایت میرسه. نیرویی وجود نداره که بتونه بینهایت جرم رو حرکت بده. پس این سرعت برای ماده دست نیافتنی میمونه. ( مورد فوق در شتاب دهنده های ذرات با موفقیت آزمایش شده)
امکان سیر در زمان با استفاده از کرم‌چاله از دید نظری ممکن فرض شده . البته در سال های اخیر امکان تشکیل و بقای کرم‌چاله مورد تردید قرار گرفته.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مطلق السلطنه
04-08-2009, 22:11
اين كه تاپيكي جدا ايجاد كردم به خاطر اين بود كه ربطي به تاپيك يوفو نداشت و فكر مي كنم اون دوستان اين تاپيك رو ديده باشند!
بله! در مورد سفر به گذشته با افزايش سرعت به بيش نور در ذهنم هست! ولي اين كه بتوان به اينده اي دور سفر كرد مقداري عجيب به نظر ميرسه! به نظرم امكان سفر به آينده به اين دليل كه هنوز آينده اي به وجود نيومده كه ما بتوانيم به اونجا بريم غير ممكنه! خواستم نظر دوستان در مورد سفر به آينده رو بدونم!!

bahador2009
04-08-2009, 22:20
اولا:برای بازگشت به گذشته طبق نظریه نسبیت تنها راه قرار گرفتن در سیاه چاله های فضایی است چون بر روی کره زمین به هیچ وجه امکان بوجود آوردن این سرعت برای یک جسم دارای جرم امکان پذیر نیست(حد اقل در حال حاضر).
ثانیا:ما درمورد رفتن به آینده هیچ تحقیقی بجز چند تا از شواهد و مدارک گنگ چیز بدرد بخوری نیست که بشه بهش اطمینان کرد.
ثالثا: از نظر من تنها راه رفتن به گذشته و آینده بیرون اومدن انسان از قالب جسم هست که اونهم تنها راهش تمرکز ذهنی است که فقط چند نفر در طول تاریخ بشر داشتند.