PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تماشاي فايل‌هاي صوتي و تصويري اينترنتي آسان مي‌شود



sinath
02-08-2009, 17:10
خبرگزاري فارس: مدير واحد سرگرمي مايكروسافت اعلام كرد، اين شركت از پاييز سال جاري ميلادي سيستم ويژه‌اي راه‌اندازي مي‌كند كه كاربران به واسطه آن مي‌توانند فيلم سينمايي مورد نظر خود را از اينترنت خريداري كرده و آن را روي انواع دستگاه‌هاي ديجيتالي مشاهده كنند.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، "رابي بچ " مدير واحد دستگاه‌ها و سرگرمي‌هاي مايكروسافت اعلام كرد كه در حال حاضر امكان خريد فايل‌هاي صوتي و تصويري از اينترنت در هر مكان و زماني براي كاربران فراهم نيست. اما از اواخر سال جاري ميلادي هر يك از كاربران مي‌توانند اين كار را به راحتي انجام دهند.
وي طي مصاحبه‌اي اعلام كرد: فكر مي‌كنم كه شما هم در انتظار اين اتفاق هستيد. اين يك جرياني نيست كه خاتمه پيدا كند. اين يك جريان ثابت است كه شما بر اساس آن مي‌توانيد در هر كجا و به وسيله هر دستگاه ديجيتالي كه در اختيار داريد، فايل‌هاي صوتي و تصويري مورد نظر خود را از اينترنت خريداري كنيد. تا سال آينده بر گسترده اين فضا افزوده خواهد شد.
شركت مايكروسافت اين روزها در تلاش است تا سيستم نمايش فيلم‌هاي سينمايي و برنامه‌هاي تلويزيوني ذخيره شده در كنسول Xbox 360 را تغيير دهد و سرويس‌ ويژه خود براي پخش اين تصاوير در رايانه‌هاي شخصي را با نام Zune معرفي كند. شركت مايكروسافت اميدوار است كه در آينده نزديك، محتويات صوتي و تصويري مبتني بر سرويس Zune در تلفن‌هاي همراه نيز به نمايش دربيايد.