PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رفتار كاربران در دنياي‌ مجازي تغيير كرده است



sinath
29-07-2009, 16:56
خبرگزاري فارس: بر اساس گزارش جديدي كه از سوي شركت تحقيقاتي Forrester منتشر شده، ميانگين حضور افراد در دنياي آنلاين نسبت به سال گذشته افزايش نيافته و در مقابل، رفتارهاي كاربران در دنياي‌ مجازي تغيير كرده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، "جكي اندرسون " يكي از تحليلگران شركت Forrester در اين خصوص اظهار داشت: طي يك سال گذشته وابستگي كاربران به كانال‌هاي آنلاين بيشتر شده است. درك كاربران دنياي اينترنت از اين فضا افزايش يافته و اين افراد نسبت به ديگران مي‌توانند در آن واحد چندين فعاليت مختلف رايانه‌اي را به صورت همزمان انجام دهند.
در حال حاضر بسياري از كاربران زماني كه به اينترنت متصل مي‌شوند، هدف مشخص دارند و مي‌دانند كه بايد به كدام سايت‌ها و پايگاه‌هاي اينترنتي مراجعه كنند.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوي اين شركت تحقيقاتي، ميانگين حضور كاربران در دنياي آنلاين مانند سال گذشته همچنان 12 ساعت در هفته است. لازم به ذكر است، بين سال‌هاي 2004 تا 2007 كه محبوبيت اينترنت بين كاربران جهاني افزايش قابل ملاحظه يافت، ميانگين حضور افراد در فضاي مجازي به اين ميزان رسيد.
همچنين، طي يك سال گذشته ميزان رشد خطوط پهن‌باند اينترنتي كاهش يافته است.
در حال حاضر بيشتر خانه‌هاي آمريكا به خطوط پهن‌باند اينترنتي متصل شده‌اند و به طور ميانگين، 50 درصد كاربران طي طي سال گذشته به‌طور مستمر از اينترنت استفاده كرده‌اند.