satttanism
21-07-2009, 23:45
موتور جستوجوي ياهو با هدف مناسبترسازي براي كاربران اينترنت قصد دارد بهسازي عمدهاي را در صفحه خانگي اينترنتي خود انجام دهد.
به گزارش ایسنا صفحه خانگي جديد ياهو شامل مجموعهاي از محتوا و محصولات آنلاين اين شركت به همراه سرويسهاي شبكه اجتماعي معروفي مانند فيس بوك و توييتر خواهد بود و با نشان دادن محصولات و سرويسهاي كمتر نسبت به نسخه قبلي، كمتر بههم ريخته خواهد بود؛ ستوني كه در سمت چپ صفحه قرار دارد به كاربران امكان ميدهد به پيش نمايش محتواي سايتهاي ديگر دسترسي يابند.
طبق اعلام مقامات ياهو، صفحه خانگي جديد ياهو به شكل محصول آزمايشي كه كاربران ميتوانند دريافت آن را انتخاب كنند از روز سهشنبه در آمريكا و طي هفتههاي آينده در كشورهاي متعدد ديگر موجود خواهد بود و در پاييز به شكل گزينه استاندارد به تمامي كاربران عرضه خواهد شد.
بر اساس اين گزارش اين بهسازي از سوي مقامات ياهو به عنوان اساسيترين تغيير اين سايت از زمان شكلگيري آن در بيش از يك دهه قبل توصيف شده است.
صفحه خانگي جديد ياهو در حالي به نمايش درميآيد كه مذاكرات در زمينه همكاري جستوجو و تبليغات بين ياهو و مايكروسافت رو به پيشرفت است.
ياهو بهدنبال راهاندازي شدن موتور جستوجوي بينگ، اكنون با افزايش رقابت از سوي مايكروسافت مواجه است. طبق جديدترين آمار اعلام شده، سهام ياهو در بازار جستوجوي آمريكا از 20.1 درصد در يك ماه قبل و پيش از راهاندازي شدن بينگ، به 19.6 درصد كاهش يافته در حالي كه سهم مايكروسافت از 8 درصد به 8.4 درصد افزايش يافته است.
صفحه خانگي ياهو يكي از پربازديدكنندهترين صفحات در اينترنت و جزء داراييهاي ارزشمند اين شركت است. طبق اعلام كام اسكار، صفحه خانگي ياهو در ماه ژوئن بيش از 100 ميليون بازديدكننده منحصر در آمريكا و 330 ميليون بازديدكننده جهاني در ماه مي داشت.
پيش از اين كارول بارتز، مدير اجرايي جديد ياهو اعلام كرده بود كه صفحه خانگي جديد اين شركت در پاييز راهاندازي خواهد شد.
به گزارش ایسنا صفحه خانگي جديد ياهو شامل مجموعهاي از محتوا و محصولات آنلاين اين شركت به همراه سرويسهاي شبكه اجتماعي معروفي مانند فيس بوك و توييتر خواهد بود و با نشان دادن محصولات و سرويسهاي كمتر نسبت به نسخه قبلي، كمتر بههم ريخته خواهد بود؛ ستوني كه در سمت چپ صفحه قرار دارد به كاربران امكان ميدهد به پيش نمايش محتواي سايتهاي ديگر دسترسي يابند.
طبق اعلام مقامات ياهو، صفحه خانگي جديد ياهو به شكل محصول آزمايشي كه كاربران ميتوانند دريافت آن را انتخاب كنند از روز سهشنبه در آمريكا و طي هفتههاي آينده در كشورهاي متعدد ديگر موجود خواهد بود و در پاييز به شكل گزينه استاندارد به تمامي كاربران عرضه خواهد شد.
بر اساس اين گزارش اين بهسازي از سوي مقامات ياهو به عنوان اساسيترين تغيير اين سايت از زمان شكلگيري آن در بيش از يك دهه قبل توصيف شده است.
صفحه خانگي جديد ياهو در حالي به نمايش درميآيد كه مذاكرات در زمينه همكاري جستوجو و تبليغات بين ياهو و مايكروسافت رو به پيشرفت است.
ياهو بهدنبال راهاندازي شدن موتور جستوجوي بينگ، اكنون با افزايش رقابت از سوي مايكروسافت مواجه است. طبق جديدترين آمار اعلام شده، سهام ياهو در بازار جستوجوي آمريكا از 20.1 درصد در يك ماه قبل و پيش از راهاندازي شدن بينگ، به 19.6 درصد كاهش يافته در حالي كه سهم مايكروسافت از 8 درصد به 8.4 درصد افزايش يافته است.
صفحه خانگي ياهو يكي از پربازديدكنندهترين صفحات در اينترنت و جزء داراييهاي ارزشمند اين شركت است. طبق اعلام كام اسكار، صفحه خانگي ياهو در ماه ژوئن بيش از 100 ميليون بازديدكننده منحصر در آمريكا و 330 ميليون بازديدكننده جهاني در ماه مي داشت.
پيش از اين كارول بارتز، مدير اجرايي جديد ياهو اعلام كرده بود كه صفحه خانگي جديد اين شركت در پاييز راهاندازي خواهد شد.