PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ها رد 40 که ظرفیتش را 0 می شناسه



هوشنگ پیشدادی
13-06-2009, 00:52
یه هارد 40 دارم که ظرفیتش رو 40 می زنه و تا اونجایی که من فهمیدم اشکال از سیلنذر هست . اطلاعات این هارد خیلی مهمه و باید ریکاوری بشه ... چه کنم ؟ می تونید راهنمایی کنید که خودم انجامش بدم؟ جایی هست که بتونه این کار را انجام بده؟

هوشنگ پیشدادی
14-06-2009, 22:30
در ضمن توی setup هم جلوی vender به جای اینکه نوع هارد رو بزنه ، نوشته شده maxtor romulus

sastwhc
17-06-2009, 17:01
دوست عزیز برای ریکاوری باید به چند نکته دقت کنید
1-شناسایی هارد توسط بایوس
2-عدم شناسایی

پس اول با دقت توضیح دهید که آیا هارد درست شناخته میشود.از چه نوعی است ساتا یا ای دی ای؟مربوط به چه کمپانی می باشد.چون بعضی کمپانی ها ابزارهای خاصی برای رفع مشکل دارند.
ظاهرا هارد شما توسط کامپیوتر درست شناسایی نمیشود.برای اصلاح این مشکل که احتمالا با اشکالی در سخت افزار هارد هم همراه است دو راه داری
الف)
I - یا از مادربردی استفاده کنید که هارد را بشناسد.(منظور اینست که شناسایی هارد با مادربورد و در واقع اطلاعات بایوس ارتباط دارد.)برای این کار شاید مجبور باشید هارد را به چند کامپیوتر مختلف وصل کنید تا شاسد شناسایی درست انجام شود.
II - راه دیگر اتصال یه سخت افزارهایی هستند که دارای بایوس خاصی میباشند و به شناسایی هارد کمک میکنند.مثل pc3000

ب)تعویض موقت برد هار با برد هراد صد درصد مشابه و انجام Data Recovery

پس لطفا اول در مورد مشکلتان بیشتر توضیح دهید

تشکر

هوشنگ پیشدادی
22-06-2009, 23:09
هارد 40 مکستور IDE است . 
در مورد شناختنش هم همونطور که قبلا گفتم توی بایوس شناخته می شه ولی ظرفیتش رو صفر نشون می ده و در ضمن توی setup هم جلوی vender به جای اینکه نوع هارد رو بزنه ، نوشته شده maxtor romulus ...
شما منظورت اینه هاردی که توی بایوس یک مادربورد شناخته نمی شه ممکنه توی بایوس یه مادربورد دیگه شناخته بشه؟! چطوری ؟ دلیلش چیه؟

رضا امیر
03-08-2009, 12:33
سلام
شما چند ایراد میتوانید داشته باشید که مختص هارددیسک است و به هیچ قطعه دیگر ربطی ندارد:
1- خرابی برد هارددیسک
2- خرابی SA مکان سرویس هارددیسک که اطلاعات مربوط به هارددیسک را دارا میباشد ( چیزی شبیه Bios اما ما در اینجا به آن Firmware میگوییم)
3- خرابی در پلیت ( مکانی که تمامی اطلاعات هارددیسک در آنجا ذخیره میشود چه اطلاعات کاربر چه اطلاعات SA)
برای رفع ایراد شما با ید از نرم افزارهای پیشرفته مانند PC3000 استفاده کنید . در سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) مفصل راجع به اینگونه ایرادات بحث شده است.
IHH