Mohammad
12-02-2006, 13:57
دو شركت "ياهو" و "اي او ال" به طور همزمان اعلام كردند از اين پس خدمات پولي جديدي را ارائه ميكنند كه كاربران ميتوانند توسط آن، پيغامهاي خود را مستقيما و بدون عبور از فيلترهاي ضد اسپم، به ميل باكس گيرنده ارسال كنند.
به گزارش سايت اينترنتي "پيسيورلد"، دو شركت "ياهو" و "اي او ال" خدمات جديد را به عنوان قدمي تازه در مبارزه با ايميلهاي تبليغاتي مسوم به "اسپم" راهاندازي ميكنند.
هزينه اين خدمات بين ۰/۲۵تا يك سنت براي هر ايميل ارسالي خواهد بود و كاربران ميتوانند مطمئن باشند كه با استفاده از اين خدمات، ايميل ارسالي آنها مستقيما به ميل باكس گيرنده وارد شده و توسط فيلترهاي ضد اسپم به صورت اشتباهي ----- نميشود.
هماكنون هر دو شركت "ياهو" و "اي او ال" كه داراي دو مورد از پركاربرترين خدمات ايميل در اينترنت هستند، بسياري از ايميلهاي ورودي به ميل باكس كاربران را كه برخي واژگان مرسوم در "اسپم"ها در آنها به كار رفته، ----- كرده و بسياري از ايميلهاي حاوي عكس و يا لينكهاي اينترنتي را نيز متوقف ميكنند كه در اين خلال برخي از ايميلهاي غير "اسپم" نيز به اشتباه ----- ميشوند.
به گفته مسوولان "اي او ال" و "ياهو"، اين خدمات ضربه سنگيني به ارسال كنندگان "اسپم"ها وارد خواهد كرد زيرا آنها قادر نخواهند بود براي ارسال بيشمار ايميلهاي تبليغاتي خود هزينه پرداخت كرده و بدين ترتيب احتمال ----- شدن "اسپم"ها افزايش مييابد.
استفاده از خدمات جديد كاملا اختياري بوده و به احتمال زياد مورد توجه بانكها و شركتهايي كه خواهان ارسال دقيق ايميلهاي خود هستند، قرار خواهد گرفت.
به گزارش سايت اينترنتي "پيسيورلد"، دو شركت "ياهو" و "اي او ال" خدمات جديد را به عنوان قدمي تازه در مبارزه با ايميلهاي تبليغاتي مسوم به "اسپم" راهاندازي ميكنند.
هزينه اين خدمات بين ۰/۲۵تا يك سنت براي هر ايميل ارسالي خواهد بود و كاربران ميتوانند مطمئن باشند كه با استفاده از اين خدمات، ايميل ارسالي آنها مستقيما به ميل باكس گيرنده وارد شده و توسط فيلترهاي ضد اسپم به صورت اشتباهي ----- نميشود.
هماكنون هر دو شركت "ياهو" و "اي او ال" كه داراي دو مورد از پركاربرترين خدمات ايميل در اينترنت هستند، بسياري از ايميلهاي ورودي به ميل باكس كاربران را كه برخي واژگان مرسوم در "اسپم"ها در آنها به كار رفته، ----- كرده و بسياري از ايميلهاي حاوي عكس و يا لينكهاي اينترنتي را نيز متوقف ميكنند كه در اين خلال برخي از ايميلهاي غير "اسپم" نيز به اشتباه ----- ميشوند.
به گفته مسوولان "اي او ال" و "ياهو"، اين خدمات ضربه سنگيني به ارسال كنندگان "اسپم"ها وارد خواهد كرد زيرا آنها قادر نخواهند بود براي ارسال بيشمار ايميلهاي تبليغاتي خود هزينه پرداخت كرده و بدين ترتيب احتمال ----- شدن "اسپم"ها افزايش مييابد.
استفاده از خدمات جديد كاملا اختياري بوده و به احتمال زياد مورد توجه بانكها و شركتهايي كه خواهان ارسال دقيق ايميلهاي خود هستند، قرار خواهد گرفت.