PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اسکنرهای سرعت بالای کداک جایزه 2009 Ecm Connection Ace برد



satttanism
30-04-2009, 14:00
ICTna.ir - اسکنرهای اسناد سرعت بالای کداک جایزه 2009 Ecm Connection Ace را دریافت کرد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) کداک این جایزه را در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فیلادلفیا از ECM Connection دریافت کرد. این جایزه به دلیل رویه نو آورانه و مشتری مدار کداک در پیشبرد فناوری محصولات Capture و در تولید اسکنرهای سرعت بالا بوده است .

برند کداک را در صنعت تصاویر دیجیتال به تولید کننده طیف وسیعی از اسکنرهایی می شناسند که در جهت افزایش سرعت جریان کاری ، بهره وری و صحت و دقت آن به تجارتها و سازمان ها کمک می کند .

جوایز سالیانه ACE به شرکتهایی تعلق میگیرد که نقش موثری را در پژوهش، آموزش و ارتقای فناوری مدیریت محتوا دارا می باشند.

کداک پیوسته چالش های مشتریان را ارزیابی کرده و مجموعه ای از راه کارها ، محصولات و خدمات را در قالب منابعی ارزشمند برای افزایش اثر بخشی و بهره وری سازمان ها ارایه میدهد.

ACE Awards از کداک به دلیل تلاشهای پیوسته خود در آموزش و مساعدت به مشتریان در عرصه اسکن اسناد و تبدیل آنها به اطلاعات دیجیتالی قابل دسترس قدردانی نمود.

کداک در حقیقت این موفقیت خود را مدیون کارایی و قابلیت بالای محصولات سری های kodak i1800و نرم افزارجانبی سازگار با سیستم KODAK S1740, Capture و استانداردهای جدید در سرعت Capture و خود کار شدن (Automation) با سری اسکنرهای KODAK i700 خود میباشد.

همچنین گروه متخصصین اسناد الکترونیکی کداک به دلیل عرضه محصولات و راهکارهای سودمندی از جمله امکان Smart Touch در سری اسکنرهای رومیزی ، Kodak SCANMATE i1120 Scanner ، Kodak Scan Station 500 سرهای 1200،1300،1400 از امتیاز فینالستی برخوردار شد .

کداک به روند تسهیل ارتباطات باز خود با صنعت و شرکتهای تجاری خویش در جهت ارایه بهترین خدمات و راه کارها به مشتریانش ادامه خواهد داد.