PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : طرح آمريکا و 'نبرد از طريق اينترنت'



'POP'
08-02-2006, 11:34
يک سند سری که به تازگی از طبقه بندی خارج شده اطلاعات جالبی از برنامه ارتش آمريکا برای "عمليات اطلاعات" به دست داده است. عملياتی که در آن از اعمال روش های جنگ روانی گرفته تا حمله به شبکه رايانه های دشمن، پيش بينی شده است.
در حالی که جهان از طريق اينترنت به سوی يکپارچگی می رود، پنتاگون استفاده از امکانات شبکه های رايانه ای، فن آوری های بی سيم و رسانه های نوين را در عمليات نظامی در نظر می گيرد.

ارتش آمريکا با پيش بينی استفاده از رسانه های نوين برای تاثيرگذاری بر افکار عمومی و طراحی سلاح هايی برای "حمله به شبکه رايانه" سعی می کند نحوه نبرد در يک جنگ الکترونيک را فراگيرد.

اين سند، "راهنمای عمليات اطلاعاتی" نام دارد و با استفاده از "قانون آزادی اطلاعات" از "بايگانی امنيت ملی" در دانشگاه جرج واشينگتن اخذ شده است.

مقامات رسمی پنتاگون اين سند را در سال ۲۰۰۳ نوشته اند و وزير دفاع آمريکا دونالد رامسفلد آنرا امضا کرده است.

ايــن "راهــنــمــا" ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) خواستار بازسازی همه جانبه توانايی های نظامی برای هدايت عمليات اطلاعاتی و جنگ های الکترونيک شده است. اين سند همچنين در مورد برخی جزئيات، برای اينکه چگونه نيروهای ارتش آمريکا بايد درباره اين جنگ مجازی نوين فکر کنند، توصيه هايی کرده است.

سند مذکور می گويد اطلاعات برای "موفقيت در عمليات نظامی، واجب" است و اضافه می کند که رايانه ها و شبکه های مخابراتی اهميت عملياتی حياتی دارند.
;)
bbcpersian.com

NINTENDO_DS
08-02-2006, 16:05
واي خداكنه اينطوري نبرد كنه من ميميرم براي سركار گذاشتن امريكاييها چه كيفي ميده