PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Gigabyte GOOC2009 و حضور دوباره اورکلاکرهای ایرانی



satttanism
25-04-2009, 10:55
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ايتنا- برای دومین سال متوالی تیمی از ایران در مسابقات اورکلاکینک گیگابایت شرکت نمود. شرکت تایوانی گیگابایت که در حال حاضر پیشتاز صنعت ساخت برد است، امسال بزرگترین مسابقات اورکلاکینگ جهان را طی دو مرحله با نام GOOC 2009 برگزار می‌کند.


مرحله اول این مسابقات که به نوعی مرحله مقدماتی نیز بشمار می‌آید در مناطق امریکا، اروپا، چین و آسیا برگزار شد. از ایران نیز به مانند سال گذشته با همکاری گروه شرکت‌های آواژنگ، تیمی دو نفره به مسابقات انتخابی آسیا اعزام شد.

تیم ایران متشکل از آقایان بهزاد فرخی و شهریار بارانی (نفر اول مسابقات اورکلاکینگ رم Beat the pro گیگابایت) از تاریخ پانزدهم تا بیستم فروردین ماه در کشور تایلند به رقابت با نه تیم منتخب قاره آسیا پرداختند.

تیم ایران در نهایت با ثبت رکورد 1:41:3 در Super Pi 8M و 12817 در حالت HDR بنچ مارک 3DMARK06 به مقام نهمی مسابقات دست یافت و از راهیابی به مرحله نهایی مسابقات که تیر ماه در جریان نمایشگاه Computex 2009 برگزار حواهد شد باز ماند.

در نهایت از قاره آسیا، تیم استرلیا با کسب مقام قهرمانی جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات را کسب کرد و تایوان و تایلند با کسب مقام‌های دوم و سوم از ادامه مسابقات باز ماندند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نتایج دقیق مسابقات می‌توانید به وب‌سایت رسمی مسابقات به آدرس
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید و یا وب‌سایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید مراجعه نمایید.