ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : من فکر کنم باید به این شخصیت یه اسکلت ربط بدم



hadi.h18
24-04-2009, 07:12
اقا یون من با برنامه پوزر یه اقیافه ساختم و اون رو به صورت تریدی اس ذخیره کردم و توسط تریدی مکس بازش کردم .
مشکل من اینه که وقتی میام با اون متحرک سازی انجام بدم اندامش از هم جدا میشن مثلاً وقتی دست رو می خام تکون بدم دست از بدن جدا می شه
من فکر کنم باید به این شخصیت یه اسکلت ربط بدم ولی این کار رو بلد نیستم
لطفاً کمکم کنید

/.,mnb
24-04-2009, 11:14
منظورتون رو متوجه نمي شم چه جوري دست رو حركت مي ديد؟ ورتكس ها رو جابجا مي كنيد كه جدا ميشه؟
به هر حال براي انيميت كردن نياز به اسخوان بندي داره (يا استفاده از Bipet) و بعد بايد محدوده ي تاثير استخوانها رو با ماديفاير Skine مشخص كنيد. البته براي متحرك سازي صورت و ... نياز به ماديفاير Morpher داريد.
هر كدوم از اينها كه گفتم خيلي مفصل توضيح و كار داره. كجاش رو مشكل داريد؟

b3dnet
24-04-2009, 11:56
یه عکس از اون قسمت بزار تا بهتر متوجه بشیم...

G LADIATOR
24-04-2009, 12:33
دوست عزیز..
این کاراکتر ها توی برنامه پوزر اسکلت بندی شده هستن ولی وقتی که اونا رو وارد مکس میکنید دیگه اسکلت بندی ندارن و شما باید اون کارکاتر رو توی مکس اسکت بندی(Rig) کنید...

کار اسکلت بندی هم همچینی آسون نیست که بشه با یه تضیح کارت رو راه انداخت..خودت باید بری دورو برش و گیر بدی بهش...
هلپ مکس توضیحات خوبی در مورد Rig کردن داده..