PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اپسون با میز چند لمسی X-Desk وارد رقابت میزهای کار آینده شد



satttanism
18-04-2009, 12:27
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




این هم میز قهوه جدید اپسون که با سایز 52 اینچ قهوه شما را به یاد ماندنی می کند. میز X-Desk می تواند با گجت های مختلف مانند تلفن همراه، دوربین دیجیتال و کامپیوتر ارتباط برقرار کند و از طریق آن به نقل و انتقال، مشاهده و کار بر روی فایل های خود بپردازید. صفحه این میز از نوع چند لمسی است و هم زمان چند نفر امکان کار کردن با آن را دارند.

علاوه بر این، میز جدید می تواند از طریق «Smart Tags» تا 16000 شی مختلف را شناسایی کند. برچسب های هوشمند شبیه بارکدی هستند که به یک شی می چسبانید. هنگامی که شی را روی میز قرار می دهید این برچسب با سطح میز ارتباط برقرار می کند و شی مورد نظر شناسایی می شود. برای مثال تصور کنید در یک فروشگاه هستید و یکی از این میز ها در وسط فروشگاه قرار گرفته، شما یک گوشی موبایل جدید انتخاب کرده اید اما می خواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری داشته باشید. گوشی را روی میز قرار می دهید و با شناسایی گوشی، میز تمام اطلاعات فنی آن را به شما نشان می دهد.


این میز می تواند از طریق بلوثوت، پنج پورت USB و پورت FireWire با اشیای دور و بر خود ارتباط برقرار کند. مشخصات سخت افزاری اصلی آن شامل پردازشگر2.4گیگاهرتزی اینتل با یک گیگابایت رم و هارد 250 گیگابایتی و رزولیشن 1027 در 768 پیکسل است. البته شرکت اپسون اعلام کرده که بسیاری از مشخصات این میز قابل شخصی سازی شدن برای سفارش دهنده است.

در ادامه می توانید یک ویدیو کوتاه 40 ثانیه ای از Epson X-Desk ببینید که توصیه می کنم آن را از دست ندهید.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این میز از همین امروز قابل سفارش دادن است اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

Narenji.ir