PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 130 هزار درايو در يك سايت!‏



mobin
16-04-2009, 17:48
سخت‌افزارهايتان را آنلاين چک کنيد‏

وب‌سايت‎ driveragent ‎یکی از سایت‌های قدرتمند در زمینه بررسي سخت‌افزارها و درایورهای آن‌ها ‏محسوب مي‌شود. این سایت تحت نظر شرکت گیگابایت، سازنده معروف سخت‌افزارهاي رايانه‌اي فعال است. ‏تمامی سخت‌افزارهايی که شما به رايانه خود متصل می‌کنید اعم از چاپگر، موبایل، اسکنر، وب‌کم، کارت ‏صدا، کارت گرافیک، دوربین دیجیتال و... احتیاج به نرم‌افزاری دارند تا بتوانند با کامپیوتر و سیستم‌عامل شما ‏هماهنگ و قابل استفاده‎ ‎شوند.

به بيان ديگر با عدم نصب نرم‌افزارهای راه‌انداز‎ ‎درایور، سخت‌افزارها بدون ‏استفاده‎ ‎خواهند بود. بعضی از سخت‌افزارها نیز که با اتصال به کامپیوتر اجرا می‌شوند، درایور دارند اما این ‏درایور در درون خود سخت‌افزار قرار دارد و با اتصال آن به کامپیوتر و شناسایی توسط سیستم‌عامل به طور ‏اتوماتیک نصب می‌شود. در اين مورد مي‌توان به ماوس یا بعضی دوربین‌های دیجیتال اشاره کرد‎.‎‏
سایت ‏driveragent.com‏ با بررسی سريع سخت‌افزارهای کامپیوتر شما و چک کردن درایورهای آن‌ها، مشخص ‏مي‌کند که نسخه و نوع درایور رايانه شما چيست و آیا درایور جدیدی برای این سخت‌افزار عرضه شده يا ‏خير.

این سایت از تمامی سخت‌افزارها و در تمامی زمینه‌ها پشتیبانی می‌کند و با ویندوز ویستا نيز سازگاری ‏دارد. برای استفاده از خدمات اين سايت ابتدا وارد صفحه اصلی آن شويد و روی گزینه "‏Scan Now,It is ‎Free‏" کلیک کنید.‏‎ ‎پس از باز شدن صفحه مورد نظر تمامی پنجره‌های باز شده را قبول و قابلیت ‏Active x‏ ‏مرورگر خود را فعال کنید.
پس از آن مدتی صبر کنید تا سیستم شما بررسي شود. پس از اين کار، صفحه ‏دیگری باز می‌شود که تمامي سخت‌افزارهای رايانه شما به همراه درایورهای آن‌ها فهرست مي‌شوند. ‏درایورهایی که جلو آن‌ها علامت تيک سبز رنگ زده شده به‌روز هستند. استفاده از ضربدر قرمز رنگ، ‏نشان دهنده این است که درایور شما قدیمی است و نوع جدیدی از آن وجود دارد که با کلیک روی تصوير ‏ديسکت می‌توانید آن را بارگذاري و نصب کنید.

با توجه به اينکه اين وب‌سايت بيش از 130 هزار درايور ‏براي انواع سخت‌افزارها دارد بعيد است از مراجعه به آن دست خالي برگرديد. ‏

iman_s
17-04-2009, 23:43
این که پولیه. واسه ثبت نام پول میخواد.