PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : لپ‌تاپ فوق باریک دل با نام Adamo عرضه شد



satttanism
18-03-2009, 15:21
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شرکت دل لپ‌تاپ لوکس خود را با نام Adamo روانه بازار کرد که گفته مي‌شود اين کامپيوتر قابل‌حمل مي‌تواند پاسخي از اين توليدکننده کامپيوترهاي شخصي به لپ‌تاپ فوق‌باريک MacBook Air اپل باشد.


لپ‌تاپ Adamo طراحي بسيار باريک و وزن کمي دارد که همين مسئله به کاربر امکان مي‌دهد به راحتي آن را با چند انگشت حمل کند. ضخامت اين لپ‌تاپ تنها 39/16 ميليمتر(65/0 اينچ) است و 8/1 کيلوگرم(4 پوند) وزن دارد که شامل نمايشگر 4/13 اينچي مي‌شود.


به گفته "جان نيو"(John New) مدير بازاريابي محصولات دل، اين لپ‌تاپ که قيمت آن از 2 هزار دلار(1500 پوند) آغاز مي‌شوند، گزينه مناسبي براي کاربران عادي محسوب نمي‌شود.


او در اين خصوص گفت: «اين کامپيوتر همراه براي کاربران با شرايط مالي قوي‌تر، کساني که به‌دنبال محصولات ديجيتالي مطابق با مد روز مي‌گردند و کساني که خريد يک کامپيوتر زيبا و کارآمد را دارند مناسب است. اين افراد نگاه دقيق و متفاوتي به محصولات دارند و به دنبال لوازم جانبي مناسب و زيبا براي خود مي‌گردند و ما تلاش مي‌کنيم که لپ‌تاپ جديد ما يک گزينه مناسب براي آن‌ها باشد».


اين لپ‌تاپ از فناوري‌هاي جديدي استفاده مي‌کند که مي‌تواند آن را به يک کامپيوتر پرسرعت تبديل کند. روي اين لپ‌تاپ پردازنده بسيار کم‌مصرف اينتل نصب شده و ضمن پشتيباني از حافظه رم DDR3، حافظه داخلي SSD را نيز شامل مي‌شود. باتري داخل لپ‌تاپ در هر بار شارژ زمان لازم براي 4 الي 5 ساعت را در خود ذخيره مي‌کند.


مشخصات لپ‌تاپ Adamo اواخر سال گذشته ميلادي معرفي شد که در آن زمان بازديدکنندگان اعلام مي‌کردند که دل براي پاسخ دادن به لپ‌تاپ باريک MacBook Air در حال ساخت اين محصول است. شايعات در مورد اين لپ‌تاپ زماني به تحقق پيوست که دل براي نخستين بار از آن طي يک کنفرانس مطبوعاتي در نمايشگاه Consumer Electronics Show در ماه ژانويه پرده برداشت. دل در آن زمان مشخصات دقيق Adamo را اعلام نکرد و توضيح داد که Adamo فقط براي از بين بردن شايعات موجود در معرض ديد عموم قرار گرفته است.

systemgroup.net

GiggleClub
18-03-2009, 16:35
عکس دیگه ازش نیست؟
مثلن مقایسه با air ؟