PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اينترنت 54 مگابيتي در سبيت



satttanism
14-03-2009, 00:45
حميد ضيايي​پرور-همشهری: در تمامي محيط نمايشگاه كه مساحتي حدود 250هزارمترمربع را شامل مي‌شد پوشش خطوط اينترنت پرسرعت بي‌سيم فعال بود و هر يك از شركت‌ها مي‌توانستند از طريق شماره اشتراك خود در محيط نمايشگاه از شركت خدمات‌دهنده اينترنت خود استفاده كنند.


علاوه بر آن براي استفاده بازديد‌كنندگان نيز در اكثر سالن‌ها بخش‌هايي اختصاصي براي متصل شدن به اينترنت بي‌سيم در نظر گرفته شده بود كه افراد مي‌توانستد ضمن استراحت روي مبلمان موجود در اين محل‌ها از اينترنت نيز استفاده كنند.

همچنين تمامي غرفه‌ها مجهز به اينترنت كابلي بود و درصورت نياز از اين امكان مسئولان غرفه‌ها از آن استفاده مي‌كردند. روش كابلي براي شركت‌هاي خارجي بيشتر مقرون به صرفه بود و از آن استقبال كرده بودند. با روشن كردن سيستم واي‌فاي لپ تاپ مي‌شد حداقل 35 شبكه بدون سيم را شناسايي كرد. علاوه بر اين شبكه بندي رايانه‌هاي شركت‌ها نيز به شيوه بي‌سيم صورت گرفته بود كه اين امر روي رايانه‌هايي كه سيستم واي‌فاي آنها روشن بود به خوبي قابل مشاهده بود.

معرفي خدمات اكثر شركت‌ها براي بازديد‌كنندگان به وسيله اينترنت و به‌صورت آنلاين صورت مي‌گرفت. حتي در غرفه مايكروسافت بازي‌هاي آنلاين توسط كاربران جوان اجرا مي‌شد. يكي از محاسن غرفه امسال ايران وجود اينترنت پر سرعت در غرفه بود. در اين غرفه 10 خط ارتباط اينترنتي به شيوه كابلي با سرعت 54 مگا بيت در ثانيه دردسترس شركت‌ها بود. اين امر كار همه را راحت‌تر كرد و تا حد زيادي نزد مشتريان خارجي و بازديد‌كنندگان آبروداري هم مي‌كرد.

يك مسئول كانتر در غرفه ايران مي‌گفت: ما بلافاصله بعد از برقراري ارتباط با مشتري يا نمايندگان شركت‌هاي خارجي اقدام به ارسال ايميل تشكر‌آميز و رزومه و توانمندي‌هاي شركت خود مي‌كنيم. اين اقدام باعث مي‌شود تا در زمان كوتاه‌تري حتي پيش از اتمام نمايشگاه، امكان عقد قرار داد تجاري ميان ما فراهم شود. در سالن خبرنگاران يا همان پرس سنتر نيز حداقل 100 دستگاه رايانه براي استفاده ژورناليست‌ها در نظر گرفته شده بود.
در يك نظرسنجي كه اخيرا در ميان آلماني‌ها انجام شده بود آنها گفته بودند كه اينترنت براي آنها از نان شب هم واجب‌تر است.

امروز اينترنت پرسرعت در همه شركت‌هاي تجاري، صنايع و كارخانجات كاربرد دارد. موبايل‌ها، پي دي‌اي‌ها، لپ تاپ‌ها، دوربين‌هاي ويدئويي، خودروها، فروشگاه‌ها، كيوسك‌ها، رسانه‌ها و تجهيزات مختلف يكي پس از ديگري در حال متصل شدن به اينترنت هستند و بدون اينترنت، تجارت، صنعت و كسب و كار معنايي ندارد.

در شعار امسال سبيت آمده: اينترنت به منزله خون جاري در قلب جامعه اطلاعاتي مدرن است.

sinasadegi
14-03-2009, 01:33
خدا کنه اینجا هم بیاد که عمرا بیاد