satttanism
07-03-2009, 11:39
رئيس شوراي انتظامي سازمان نظام صنفي رايانهيي استان تهران از وجود پروندههايي مبني بر شكايت مشتريان از خدمات پس از فروش لپتاپ خبر داد.
مهرداد ذوالفقاريان در گفتوگو با ایسنا، اظهار كرد: سرويس ندادن فروشندگان اين محصول به مشتريان و اعلام نارضايتي آنان باعث پيگيري عملكرد نمايندگان فروش و ارائه دهنده اصلي ميشود.
وي با بيان اين كه بعد از پيگيريهاي انجام شده در پروندههاي رسيده به شوراي انتظامي ارائهدهندگان اصلي لپتاپ از نوع كاركرد نمايندگيهاي فروش ابراز بياطلاعي و نارضايتي ميكردند، پيشنهاد كرد ارائهكنندگان محصولات نوت بوك بيشتر نوع خدماترساني نمايندگيهاي خود را كنترل كنند تا از رعايت اصول حرفهيي و صنفي توسط آنان مطمئن شده و با پيشگيري از مواردي مبني بر نارضايتي مشتريان، مجبور به پاسخگويي نباشند.
ذوالفقاريان تاكيد كرد: شركتهايي كه نمايندگي فروش دارند موظف به نظارت به خدمات پس از فروش هستند تا آنها به تعهدات خود عمل كرده و بدنامي براي صنف و برندي كه ارائه ميكنند به وجود نياورند. زيرا برندهاي معروف در تمام كشور نمايندگي دارند و خراب شدن نام برند با نارضايتي مشتري ميتواند ايران را از نامهاي بزرگ محروم كند.
ictna.ir
مهرداد ذوالفقاريان در گفتوگو با ایسنا، اظهار كرد: سرويس ندادن فروشندگان اين محصول به مشتريان و اعلام نارضايتي آنان باعث پيگيري عملكرد نمايندگان فروش و ارائه دهنده اصلي ميشود.
وي با بيان اين كه بعد از پيگيريهاي انجام شده در پروندههاي رسيده به شوراي انتظامي ارائهدهندگان اصلي لپتاپ از نوع كاركرد نمايندگيهاي فروش ابراز بياطلاعي و نارضايتي ميكردند، پيشنهاد كرد ارائهكنندگان محصولات نوت بوك بيشتر نوع خدماترساني نمايندگيهاي خود را كنترل كنند تا از رعايت اصول حرفهيي و صنفي توسط آنان مطمئن شده و با پيشگيري از مواردي مبني بر نارضايتي مشتريان، مجبور به پاسخگويي نباشند.
ذوالفقاريان تاكيد كرد: شركتهايي كه نمايندگي فروش دارند موظف به نظارت به خدمات پس از فروش هستند تا آنها به تعهدات خود عمل كرده و بدنامي براي صنف و برندي كه ارائه ميكنند به وجود نياورند. زيرا برندهاي معروف در تمام كشور نمايندگي دارند و خراب شدن نام برند با نارضايتي مشتري ميتواند ايران را از نامهاي بزرگ محروم كند.
ictna.ir