ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل با smooth



w700
27-02-2009, 14:49
سلام آقا من یه مشکل اساسی با Smooth دارم.

من می خوام وقتی Smooth رو به جسمم نسبت میدم لبه و گوشه های تیز به لبه های گرد تبدیل نشه.

با chamfer دادن و کپی کردن و کشیدن لبه ها به داخل هم مشکلم حل نشد :

بهش شکل زیر نگاه کنید :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در ضمن جناب SSS_HHH_OOO اینو برام نوشت که دقیقا منظورش و نفهمیدم :
لبه های هر قسمت رو بده تو تا اولا کارت حجم پیدا کنه(چون ورق بدنه ماشین قطر داره....)
دوما این مشکلت رفع میشه...فقط یادت نره لبه ها رو که دادی تو یه چمفر به گوشه ها بدی تا تیز بشن...

اگه میشه همراه جوابتون یه مثال تصویری هم بزنید تا واسم بیشتر روشن بشه که باید چه کار کنم

قربان شما بچه های P30\/\/ORLD :

سپهر :11:

3dlove
27-02-2009, 14:54
خب آقا شهاب دقیقا راه حل رو گفتن
لبه های کار رو بطرف پشت بکش جوری که قطر کار رو نشون بده بعدم با اضافه کردن چمفر روی لبه ها اونا رو تیز کن

b3dnet
27-02-2009, 15:19
خوب منظوره آقا شهاب اینه که لبه ها رو بگیری و تو بکشی (فاصله ای که بین دو قسمت از بدنه گزاشتی برای اینکه نشون داده نشه باید لبه ها رو تو ببری ...حالا اگه همون لبه هایی که تو بردی رو chamfer کنی حل میشه...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

b.zemiri
27-02-2009, 15:19
vertexهای بیرونی رو انتخاب کن و توی منوی مدیفای بهشون weight و crease بده فکر کنم این جواب بده :46:

3d-meysam
28-02-2009, 11:29
لبه ها رو انتخاب کن و با کلید shift بکششون پایین. بعد نزدید به خط اصلی edge های جدیدی بزار تا وقتی smooth شد لبه ها گرد نشن
موفق باشی

w700
03-03-2009, 00:59
از همتون یه دنیا ممنون . تقریبا مشکلم حل شد . بازم میگم یه دنیا ممممممممنننننووووون!!!!