PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درجه‌بندی لینک‌های email برای مقابله بهتر با هرزنامه‌ها



hesam
28-01-2006, 01:10
شرکت Iron Prot به تازگی سیستم جدیدی را برای درجه‌بندی و رتبه‌بندی لینک‌های وب موجود در نامه‌های الکترونیکی اختراع کرده




خبرگزاری سلام ـ همانطور که هرزنامه روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شوند، فیلترهای ابداع شده برای مقابله با آنها هم بهبود می‌یابند.
شرکت Iron Prot به تازگی سیستم جدیدی را برای درجه‌بندی و رتبه‌بندی لینک‌های وب موجود در نامه‌های الکترونیکی اختراع کرده که با استفاده از آن هرزنامه‌ها براحتی قابل شناسایی هستند. از این طریق همچنین می‌توان لینک‌های مربوط به سایت‌های خرابکار را هم تشخیص داد.
در قالب این فناوری از 45 تکنیک و روش مختلف برای تشخیص ماهیت واقعی لینک‌های موجود در یک وب سایت استفاده می‌شود.
استفاده از این فناوری در پاسخ به روش جدید ارسال هرزنامه صورت می‌گیرد که در قالب این هرزنامه‌نویسان از ارسال محتوا خودداری می‌کنند و در عوض تنها لینک‌هایی را برای کاربران ارسال می‌کنند.

hesam
28-01-2006, 01:10
آمریکا کماکان بزرگترین صادرکننده هرزنامه است
پس از آمریکا چین و کره جنوبی به ترتیب با ارسال 3/22و 7/9 درصد از هرزنامه‌های جهان در رتبه‌های دوم و سوم هستند




خبرگزاری سلام – تقریبا یک چهارم هرزنامه‌های جهان در 3 ماهه سوم سال 2005 از رایانه‌های مستقر در ایالات متحده ارسال شده است. بررسی‌های موسسه امنیتی Sophos نشان می‌دهد که پس از آمریکا چین و کره جنوبی به ترتیب با ارسال 3/22و 7/9 درصد از هرزنامه‌های جهان در رتبه‌های دوم و سوم هستند.
بررسی‌های این موسسه همچنین حاکی است ارسال هرزنامه‌های غیرانگلیسی زبان در جهان رو به افزایش است. گزارش Sophos نشان می‌دهد که برای اولین بار سهم آمریکا از ارسال هرزنامه در جهان به کمتر از 25 درصد رسیده است و این روند طی یک سال ادامه داشته است.
کارشناسان مقابله آمریکا با هرزنامه نویسان و وضع قوانینی در این مورد را علت اصلی کاهش هرزنامه‌نویسی در این کشور می‌دانند. گفتنی است ارسال 60 درصد هرزنامه‌ها در جهان با سوءاستفاده از رایانه‌های آسیب‌پذیر انجام می‌شود.