SSS_HHH_OOO
17-02-2009, 00:41
سلام به همه...
این فکر کنم مشکل خیلی از کسایی باشه که با زبراش کار میکنن..
این یه راه راحته....خوب هم جواب میده..
طبق شکل عمل کنید :
اول مقدار subdiv رو بذارید رو 1
بعد مطمئن بشید که uv تو زبراش فعاله (اگه تو مکس uv شده باشه اینجا فعاله..نشده باشه باید فعالش کنید و بعدا تو مکس یه جوری uv اش رو درست کنید)
بعد اندازه تصویر خروجی رو مشخص کنید و رو دکمه کلیک کنید..
حالا دیسپلیس رفته تو بخش alpha و شما باید برید سیوش کنید..
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نکات:
1-کارتون رو حتما قبل از آوردن به زبراش uv کنید
2-زبراش uv رو نسبت به افق قرینه میکنه...باید تو مکس دوباره برش گردونید
3-برای گرفتن نتیجه خوب خروجی آبجکتتون از زبراش رو با حداقل مرحله 2 subdiv انجام بدید تا مدلتون خودش به تنهایی هم خوب باشه و زیاد lowpoly نباشه
4-این مپ رو تو بامپ هم بندازید
5-حتمی normal map برای جزییات ریز بگیرید...displace map جزییات ریز رو در نمیاره...
امیدوارم براتون مفید باشه
شهاب
این فکر کنم مشکل خیلی از کسایی باشه که با زبراش کار میکنن..
این یه راه راحته....خوب هم جواب میده..
طبق شکل عمل کنید :
اول مقدار subdiv رو بذارید رو 1
بعد مطمئن بشید که uv تو زبراش فعاله (اگه تو مکس uv شده باشه اینجا فعاله..نشده باشه باید فعالش کنید و بعدا تو مکس یه جوری uv اش رو درست کنید)
بعد اندازه تصویر خروجی رو مشخص کنید و رو دکمه کلیک کنید..
حالا دیسپلیس رفته تو بخش alpha و شما باید برید سیوش کنید..
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
نکات:
1-کارتون رو حتما قبل از آوردن به زبراش uv کنید
2-زبراش uv رو نسبت به افق قرینه میکنه...باید تو مکس دوباره برش گردونید
3-برای گرفتن نتیجه خوب خروجی آبجکتتون از زبراش رو با حداقل مرحله 2 subdiv انجام بدید تا مدلتون خودش به تنهایی هم خوب باشه و زیاد lowpoly نباشه
4-این مپ رو تو بامپ هم بندازید
5-حتمی normal map برای جزییات ریز بگیرید...displace map جزییات ریز رو در نمیاره...
امیدوارم براتون مفید باشه
شهاب