PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوال در مورد فایل htaccess.



pm4
05-02-2009, 00:59
سلام به همگی، خسته نباشین، می خواستم ببینم فایل htaccess. رو که روی سایتی که به صورت لوکال در حال طراحی هستم می تونم تست کنم یا نه؟ یعنی روی لوکال جواب می ده یا حتما باید تحت وب سرور روی هاست واقعی؟ روی لوکال من هرکاری می کنم که تغییری ایجاد نمی شه که جواب به من بده؟ آیا تنظیمات خاصی باید در فایل [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] باید انجام بشه یا نه؟
ممنون

neopersia
05-02-2009, 01:10
بله در لوکال هم کار میکنه
فقط باید سرورتون آپاچی باشه که با توجه به اینکه فایل تنظیماتش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] فکر میکنم همون آپاچیه. و البته باید گزینه AllowOverride رو برای پوشه اصلی سرورتون پیدا کنید و اگر مقدارش None هست به جای None مقدار All بزارید و سرور رو ریستارت کنید

as13851365
05-02-2009, 10:15
یعنی من که از Wamp استفاده می کنم آیا برای این که بتونم از فایل مزبور (htaccess) استفاده کنم نیاز به تنظیمات خواصی دارم یا نه Wamp آن را هم تنظیم می کند ؟

S@jj@d
05-02-2009, 12:26
یعنی من که از Wamp استفاده می کنم آیا برای این که بتونم از فایل مزبور (htaccess) استفاده کنم نیاز به تنظیمات خواصی دارم یا نه Wamp آن را هم تنظیم می کند ؟
سلام دوست عزیز
من هم wamp کار می کنم ، بصورت دیفالت تنضیمات انجام شده. ولی اگه کار نمی کنه با توجه به صحبتی که دوست عزیزمون یاسر جان فرمودن از [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] می تونی این تنظیمات رو تغییر بدی.
توی Xaamp همینطوره بصورت دیفالت تنظیمات انجام شده.

pm4
06-02-2009, 00:41
بله در لوکال هم کار میکنه
فقط باید سرورتون آپاچی باشه که با توجه به اینکه فایل تنظیماتش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] فکر میکنم همون آپاچیه. و البته باید گزینه allowoverride رو برای پوشه اصلی سرورتون پیدا کنید و اگر مقدارش none هست به جای none مقدار all بزارید و سرور رو ریستارت کنید

واقعا ممنونم