PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : همه خانه‌هاي بريتانيا تا سال 2012 به به خطوط پهن‌باند متصل مي‌شوند



saeed@
04-02-2009, 22:07
دولت بريتانيا قصد دارد با استفاده از خطوط ثابت و فناوري‌هاي بي‌سيم، خطوط پهن‌باند اينترنتي را مانند تلويزيون، به يک سرويس عمومي و گسترده تبديل کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دولت بريتانيا از طرح‌هاي جديدي خبر داد که بر مبناي آن تا سال 2012 ميلادي کليه خانه‌هاي اين کشور به خطوط پهن‌باند دسترسي خواهند داشت.
اين طرح‌ها شامل بخشي مي‌شود که در آن دولت بريتانيا با از بين بردن تخلفات آنلاين، از صنعت موسيقي و ديگر فعاليت‌هاي رسانه‌اي پشتيباني مي‌کند.

استفن کارتر(Stephen Carter) وزير ارتباطات بريتانيا بسيار مشتاق است که واحد‌هاي رسانه، مخابرات و فناوري در اين کشور در کنار سرويس‌هاي اقتصادي بخشي از اقتصاد بريتانيا را شامل شوند.
دولت بريتانيا اعلام کرده است که تا سال 2012 ميلادي 20 درصد فعاليت‌هاي تجاري و بازرگاني در اين منطقه به صورت آنلاين انجام خواهند شد.

کارتر در اين باره به خبرنگاران توضيح داد: �به استثناي بخش‌هاي مربوط به انرژي، هيچ بخشي در اقتصاد بريتانيا باقي نخواهد ماند که به اندازه اين بخش وابسته باشند�.

دولت بريتانيا قصد دارد با استفاده از خطوط ثابت و فناوري‌هاي بي‌سيم، خطوط پهن‌باند اينترنتي را مانند تلويزيون، به يک سرويس عمومي و گسترده تبديل کند.
در حال حاضر حدود 60 درصد خانه‌هاي بريتانيا به خطوط پهن‌باند دسترسي دارند.

اين گزارش به‌طور مکرر از طرح محرک اقتصادي باراک اوباما(Barack Obama) رئيس‌جمهور آمريکا ياد مي‌کند که اين طرح شامل سرمايه‌گذاري چندميليارد دلاري براي دسترسي به خصوص پهن‌باند مي‌شود.
اما در عين حال، گزارش بريتانيايي منتشر شده تاکيد فراوان بر نقش بخش خصوصي در اين حوزه دارد و اعلام مي‌دارد که حذف موانع موجود در اين زمينه ميزان سرمايه‌گذاري‌ها را افزايش مي‌دهد.

Masоud
05-02-2009, 13:50
مگه همین الان هم اینطوری نیستن
یعنی همین الانشم با این سرعت بالاشون به پهنای باند دسترسی ندارن ؟