ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : advance Question ( animation chrachter ) phisyque :D



ehsan_wwe
14-01-2009, 20:36
سلام دوستای گلم
یک توضیح اولیه می خام در مورد modifie که تو مکس هست phisyque همونی که باهاش کاراکتر هارو انیمیت می کنن یک مدل Bone هست اما خیلی advance تره اینجور که معلومه باهاش حرکات صورتم می سازن
یک سوال آیا همون ریگ هست ؟
در آخر ممنون میشم اگه یک کمک کوچولو بکنید تا راه بیوفتم بقیشو خودم کشف می کنم..:31:
:11:
:11:

b3dnet
14-01-2009, 21:13
سلام حسام جون
خوبی
ببین برادر Modify که توی مکس هستش ابزار هایی داره که تو میتونی باهاش روی Object یکسری عملیات انجام بدی...
مثلا یه ابزاری داره به نام Bend که میتوی باهاش Objec خم و کجو کوله کنی و مواردی مشابه مثل Twise ,غیره..
یا ابزاری داره به نام Flex که میتوی باهاش یه قسمتی رو نرم کنی یعنی مثل به فرض قب قب زیر گلوی گاو میتونی اون قسمتو Flex کنی و با حرکت دادن کلهی گاو قب قبش خود به خود به طور طبیعی حرکت میکنه ....البته تنظیمات خاص خودشو داره...
یا ابزار هایی Edit poly - Edit mesh - Eit path که بسار مهم هستن...و مواردی مانند این که برای اصلاح Object به کار میره...
در واقع بهت بگم که یکی از قسمت های اصلی 3dmax هستش..


در مورد قسمت دوم متوجه نشدم دقیقا چه قسمتی رو میگی و باید بگم که تنظیم کردن Bone روی Object که دستورش دقیقا توی همون Modfy هستش به نام Skin ریگ نام داره....

SSS_HHH_OOO
14-01-2009, 22:49
خوب phisyque یه ابزار خیلی قدرتمند برای ریگ هست.... این ابزار برای انیمیت نیست..برای ریگ کردن هست....حرکات صورت رو هم میشه اینطوری درست کرد....با ریگ کردن...ولی برای انیمیتش باید از مدیفایرهایی مثل morpher یا skin morpher استفاده کنی....

ehsan_wwe
15-01-2009, 16:43
b3dnet عزیز بی نهایت از کمکت ممنونم خیلی چیزای جالبی بود که تو مکس نمی دونستم:11:

شهاب جون پس اینتوریه ( آخه نمی دونستم دقیق ریگ چیه )

بگذریم علت اینکه من از بون و اسکین استفاده نمی کنم اینه که می بینید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





همون طور که می بینید به هیچ عنوان نمیشه قصمت های قرمز رنگ را توش تغیر ایجاد کرد اما تو قصمت های نارنجی زرد و آبی رنگ میشه






راستی از morph هم استفاده کردم خیلی چیزه ردیفی بود :دی






خوب هنوز کسی در مورد phisyque توضیح آموزشی نداده برای انیمیت کردن کراکنر هام بهش نیاز دارم ( منظور حالت راه رفتن )

ehsan_wwe
17-01-2009, 13:53
Any body help me

3d-meysam
18-01-2009, 09:01
b3dnet عزیز بی نهایت از کمکت ممنونم خیلی چیزای جالبی بود که تو مکس نمی دونستم:11:

شهاب جون پس اینتوریه ( آخه نمی دونستم دقیق ریگ چیه )

بگذریم علت اینکه من از بون و اسکین استفاده نمی کنم اینه که می بینید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]





همون طور که می بینید به هیچ عنوان نمیشه قصمت های قرمز رنگ را توش تغیر ایجاد کرد اما تو قصمت های نارنجی زرد و آبی رنگ میشه






راستی از morph هم استفاده کردم خیلی چیزه ردیفی بود :دی






خوب هنوز کسی در مورد phisyque توضیح آموزشی نداده برای انیمیت کردن کراکنر هام بهش نیاز دارم ( منظور حالت راه رفتن )


اين اصلاح کننده اي که تو ميگي من يک آموزش ازش ترجمه کرده بودم که چطور يک کاراکتر را بوسيله biped و اصلاح کننده phisyque متحرک کنيد. العان که همرام نيست ولي فردا قول ميدم واست بزارم که خيلي مفيده :46:

Dark Kingdom
18-01-2009, 09:24
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ehsan_wwe
19-01-2009, 14:02
بی نهاید ازت ممنونم نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم ...
خیلی ممنونم دستت طلا

Dark Kingdom
19-01-2009, 15:42
بی نهاید ازت ممنونم نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم ...
خیلی ممنونم دستت طلا
خواهش میکنم احسان جان قابلی نداشت :)