ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اموزش ساخت فرش در مكس



i-like-ddd
12-01-2009, 00:27
سلام .لطفا اگه ميشه يكي از دوستان در مورد اين متريال هاي RUG كه تو فولدر map خود مكس هست مكس 2009 چطوري ميشه يه فرش واقعي در آورد با اين متريالها توضيح بده و اينكه ميشه از اونا تو v-ray هم استفاده كرد آخه فقطو متريالهاي ARCH and Designe منتال ري گزينه Rugness (اگه اشتباه ننوشته باشم)هست. :13:

i-like-ddd
13-01-2009, 02:04
كسي نبود فرش ساختن به ما ياد بده:19: (شيطونه ميگه برم پيش عشاير فرش بافتن ياد بگيرما)!:21:

mahdi1353
16-01-2009, 00:17
کاری نداره یه عکس خوب از یه فرش تو تمام ابعاد بگیر بعد تو قسمت متریال اونو به یه باکس نسبت بده

3d-meysam
17-01-2009, 10:53
حرفه ای میخوای یا متوسطه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

i-like-ddd
18-01-2009, 20:29
حرفه ای میخوای یا متوسطه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خيلي حرفه اي ميخوام لبه هاش كه ريش ريشه حس بشه! معلوم باشه.

mahdi1353
28-01-2009, 22:11
لبه های فرشو با استفاده ازhair (مو) ایجاد کن

mhtv
30-01-2009, 01:18
آقایون و خانوم ها جان مادرتان اگر در باره ساخت شی ای هر چی شد در تری دی مکس دارید به من بگید کارم گیر است

i-like-ddd
10-02-2009, 22:05
لبه های فرشو با استفاده ازhair (مو) ایجاد کن
نه اينجوري حجم فايل سنگين ميشه

b3dnet
11-02-2009, 10:42
سلام
ببین رفیق
میتونی برای لبه های فرش از line استفاده کنی چون تعدادش کمه...
برای خوده فرش هم از Hair & fur میتونی استفاده کنی ولی راه ساده ترش اینه که یه طرح فرش با کیفیت بالا داشته باشی و یه Bump خوب از فرش داشته باشی بعد میتوین راحت یه فرش درست کنی...

i-like-ddd
12-02-2009, 13:37
سلام
ببین رفیق
میتونی برای لبه های فرش از line استفاده کنی چون تعدادش کمه...
برای خوده فرش هم از hair & fur میتونی استفاده کنی ولی راه ساده ترش اینه که یه طرح فرش با کیفیت بالا داشته باشی و یه bump خوب از فرش داشته باشی بعد میتوین راحت یه فرش درست کنی...
مرسي از راهنماييت.اون طرح فرش كه گفتي دارم ولي بامپشو ندارم چطوري ميتونم درست كنم؟

HOMAYOON.F
21-03-2009, 23:44
واسه لبه هاش که ریش ریشه، میتونی از کانال آلفا (cut out) استفاده کنی.

M_KK
05-04-2009, 12:21
سلام
bump رو از قسمت material editor ميتوني ايجاد كني.
diffuse color رو كپي كن رو قسمت bump بعد به تناسب كارت Amount رو كم و زياد كن.
material editor> maps>bamp