PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ادغام انجمن شرکت های انفورماتیک با نظام صنفی رایانه ای



'POP'
17-01-2006, 07:21
پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر ادغام انجمن شرکت های انفورماتیک، در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با استقبال اعضا مواجه شد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاری سلام، با توجه به برگزاری نشست مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم انجمن شرکت های انفورماتیک ایران با حضور بيش از نيمي از اعضاي اين انجمن با دستور بررسي نحوه فعاليت انجمن پس از تشكيل سازمان نظام صنفي رايانه‌‏اي برگزار شد.
در ابتداي اين نشست ، مهندس مظلوم رييس هيات مديره انجمن شركت‌‏هاي انفورماتيك ايران ، گزارش ماموريت محوله از سوي مجمع عمومي عادي به هيات مديره در تيرماه گذشته را ارايه کرد و یاد آور شد: وجود انجمن شرکت های انفورماتیک و همچنین نظام صنفی رایانه ای، تنها موازی کاری بوده و ساختار تشریفاتی را به همراه خواهد داشت.
در ادامه نظرات مخالف و موافق پيشنهاد هيات مديره مبني بر ادغام انجمن در سازمان نظام صنفي رايانه‌‏اي كشور مطرح شد و پس از بحث و بررسي موضوع به راي گذاشته شد.از مجموع 454 راي ماخوذه ، تعداد 403 عضو راي به ادغام داده و 42 عضو مخالفت خود را با آن اعلام و 9 عضو ديگر نيز با اعلام راي ممتنع در اين مورد اظهار نظري نكردند.
براين اساس ، مجمع عمومي فوق العاده ، هيات مديره انجمن را موظف کرد كه در خصوص الحاق و ادغام انجمن به سازمان نظام صنفي رايانه اي مراحل اداري لازم را طي و صورت اقدامات انجام شده را به مجمع عمومي عادي يا عادي به طور فوق العاده گزارش کند.
;)