PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چگونه از Twitter برای معرفی کالا و محصولات خود استفاده نماییم



mohamad23
13-11-2008, 02:42
را می توان یکی از بهترین سیستم های میکرو وبلاگ (Micro-Blogging) موجود در اینترنت دانست که به کاربران خود اجازه می دهد ضمن ارسال مطلب با دوستان خود نیز ارتباطی متقابل برقرار نمایند.

شخصاً معتقد هستم، Twitter سرویسی ارزشمند است که به وسیله آن به آسان ترین روش ممکن می توان دوستانمان را از وضعیت خود مطلع نماییم. اما آیا می شود از Twitter به عنوان یک ابزار تجاری نیز استفاده کرد ؟!

در آخرین شماره منتشر شده مجله معتبر ComputerWorld مقاله ای به چشم می آید تحت عنوان برای تجارت که در آن اشاره شده است چگونه شرکت های تجاری می توانند از پتانسیل موجود در Twitter به بهترین نحو استفاده نمایند.

یکی از نکات بسیار عالی در Twitter آن است که شما می توانید اخبار افرادی را که دوستشان دارید "تعقیب" کنید و تمامی مطالب آنها را بلافاصله مشاهده کنید. بر همین اساس افرادی که مایل به استفاده از خدمات شرکت شما هستند - یعنی مشتریان - می توانند در جریان جدیدترین خبرهای 00شرکت شما و محصولاتتان قرار بگیرند.

این مقاله ارزش خوانده شدن برای تمامی افرادی که مایل به استفاده از اینترنت و بخصوص Twitter برای معرفی خدمات خود هستند را خواهد داشت.

اگر تا به امروز Twitter نویسی را شروع نکرده اید، آنرا هم اکنون تجربه کنید

منبع:winbeta