مشاهده نسخه کامل
: Making Of Wolverine Part Two ( Texturing and Rendering ) By HRGH
خوب سلام دوستان
از دیروز شروع به ساخت تکسچر واسه کاراکتر wolverine ام کردم البته هنوز این کار رو خوب بلد نیستم اما چه میشه کرد شما تحمل کنید:27:
uv کردن این سر خیلی سخت بود واسه همین بعضی جاهاش سر هم بندی شد و سر و تهش را هم آوردم آخه سرش خیلی high poly شده
بعد از اینکه uv ش کردم به photoshop بردمش و شروع به تکه چسبونی کردم ( خدا خیر بده این ian joyner را که عکس خودش را با کیفیت بالا در اختیار من قرار داده )
این تا اینجای کار تقریبا 80 درصد تکسچر سرش آمادست فقط نکته ای که میمونه اینه که بعضی قسمتهای سرش را درست حسابی تکسچر نکردم چون ماسکش میاد روش و ...:21:
نظر یادتون نره ( مشکلاتش ):40:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
rozhan_8915
24-10-2008, 19:50
بعضی جا هاش کش اومده
در کل خوبه ولی
SSS_HHH_OOO
24-10-2008, 19:52
تکسچرش رو خیلی خوب در آوردی...مشکل خاصی نداره.....
J U N I P E R
24-10-2008, 19:56
خوبه ولي شايد در سطح مدلينگت نشده...
زير بيني كش اومده.
موفق باشي
تکسچرش رو خیلی خوب در آوردی...مشکل خاصی نداره.....
خوبه ولي شايد در سطح مدلينگت نشده...
زير بيني كش اومده.
موفق باشي
بعضی جا هاش کش اومده
در کل خوبه ولی
ممنون دوستان :10::11:
درسته زیر بینیش کشیده شده
حتما درستش میکنم ( هنوز تکسچر سرش کامل نیست:46: )
Aminzikzak
24-10-2008, 20:35
حمیده بابا ... آناتومی صورت رو رعایت نکردی ..
برای همین خیلی خشن به نظر میاد ...
اما تکنیک تکستچرینگت تقریبا کامله ...
•♥•
حمیده بابا ... آناتومی صورت رو رعایت نکردی ..
برای همین خیلی خشن به نظر میاد ...
اما تکنیک تکستچرینگت تقریبا کامله ...
•♥•
ممنون امین جون:10:
ایشالا میرم آناتومی هم یاد میگیرم شما فعلا اینو تحمل کنید:27:
آفرین حمید جان
خیلی عالی شده
مشکلش همون کش اومدن بعضی از قسمت هاست
ولی در کل خیلی توپ شده
منتظره ادامش هستم.
P30SERVER
24-10-2008, 21:52
آناتومی صورت دو جا رعایت نشده
1. بینیش
2. استخون قازقلنجش:27: امتداد لبشو بگیر برو آناتومی باس بدونی آسون ترین کاذشم اینه که دست بزاری رو صورت خودت استخونا و ماهیچه ها رو لمس کنی :21:
G LADIATOR
25-10-2008, 10:50
تکسچرش همچینی خوبه
ولی مدلینگش تو آفسایده.
مخصوصا دماغش و اون قازقلنجش
آفرین حمید خیلی خوبه
اما یه جاهایی توی صورت کش اومده
و لباشم تکسچرش خیلی بزرگ شده
موفق باشی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Dark Kingdom
25-10-2008, 11:41
سلام . خیلی خوب شده . فقط مدل دماغش غیر طبیعیه
البته از دور معلوم نیست :27:
موفق باشی :11:
خوبه ولی قسمت بینی و دور دهن بد شده
ولی در کل عالیه حمید جــــــــــــون
alibitaraf
27-10-2008, 20:58
حمید جان خوبه ولی همو طور که امین گفت باید روی آناتومی صورت بیشتر کار کنی!!!
در کل خوبه
خیلی عالی شده آقا حمید رضا.
خسته نباشی...............
Farzad.wow
28-10-2008, 13:08
تکسچرت حمید جون خوبه اما کشیدگیشو رفع کنی 20 تر میشه ...... مدل هم که قبلا گفتم خیلی آناتومیکال نشده .......
Mostafa 3D
30-10-2008, 11:37
ایول حمید رضا جان تکسچرش مشکلی نداره فقط مدلینگ صورت یه خورده مورد داره همین موفق باشی
ایول حمید جان
حتما میتونی بهترش کنی
همون طور که دوستان گفتم بعضی جاها کشیده شده
حمید جان خوبه
یه یشنهاد ساده اما پر بازده
شما فقط uv ها رو وقتی که مدل lowpoly هست تنظیم کن
اگه باز هم مشکل داشتی نترس من تا آخرش رفتم
کافیه( پیام خصوصی )
اول از همه از دوستان خوبم که نظرشون را گفتند تشکر میکنم
راستش این چند روز اینقدر فاجعه داشتم که فرصت هیچ کاری را نداشتم یکیش امتحانات هست یکیش قطع شدن اینترنتم و آخریش هم خراب شدن ویندوزم
اما هر جوری که بود امروز روبه راهشون کردم
تکسچر صورتش را تقریبا کامل کردم و اون قسمت هم که کش اومده بود برطرفش کردم ( هنوز رندر نکردم )
تکسچرش را اینجا میزارم تا ببینید
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همونظور که واضح هست uv ش مشکل داره پس دوباره بایدUv ش کنم
هدف من از این کار wolverine ام یادگیری تکنیکهای جدید بود پس خیلی به آناتومی و چنین مسائلی دقت نکردم
البته تمام اشکالاتی که گفتید را قبول دارم
Farzad.wow
01-11-2008, 22:35
آفرین ادامه بده ببینم چه می کنی ......:دی
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.