PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مدیر عامل ASUS : Eee Pc لمسی به همراه ویندوز 7 در نیمه سال 2009



satttanism
22-10-2008, 11:14
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قبلا با نت بوک ها آشنا شده اید و با نت بوک Eee Pc ساخت شرکت Asus هم به عنوان سردسته نت بوک های متولد شده آشنا هستید. از چند هفته پیش شایعاتی در مورد ساخت مدل جدیدی با صفحه لمسی از این نت بوک ها شنیده می شد. سرانجام آقای جری شن مدیر عامل ASUS در مصاحبه ای با مجله لپ تاپ این خبر را تایید کرد و اعلام کرد که در نیمه ی سال 2009 مدل جدیدی از Eee Pc با صفحه لمسی و با سیستم عامل جدید ویندوز 7 به بازار عرضه خواهد شد.

در مورد Eee Pc لمسی حرف بیشتری از آقای شن در نیامده است. اما ایشان گفته اند که در نمایشگاه CES بعدی اطلاعات بیشتری از آن ارایه خواهد شد.

به گفته آقای شن تا شرکت ASUS تاکنون 4 میلیون عدد Eee Pc فروخته است و این شرکت امیدوار است که تا پایان سال 2008 این عدد به 5 میلیون عدد برسد. خانواده Eee Pc متنوع تر خواهد شد و مدل های جدیدی به بازار ارایه خواهد شد که به مشتری حق انتخاب خواهد داد.
نکته جالب دیگر مصاحبه این بوده که ASUS اعلام کرده که قصد ندارد تا از سیستم عامل ویندوز ویستا بر روی Eee Pc ها استفاده کند. بنابراین باید به لینوکس یا ویندوز XP قناعت کنید. اگر هم صبر ایوب دارید میتواید تا سال 2009 صبر کنید تا Eee Pc لمسی با ویندوز 7 بخرید.

بله می دانم الان سال 2008 است و حضرت ایوب خیلی بیشتر از یک سال صبر کرد. ولی در دنیای فعلی یک سال واقعا یک عمر است.
منبع و متن مصاحبه

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Narenji.ir