PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : موتور جستجوي جديد "كانگو" قابليت دسترسي محدود به مقالات غير رايگان



Sphinx
28-12-2005, 19:29
يك موتور جستجوي اينترنتي جديد كه قرار است تا پايان ماه ميلادي آينده راه‌اندازي شود، امكان دسترسي رايگان كاربران به مقالاتي را كه به طور معمول به صورت غير رايگان در اينترنت ارائه مي‌شوند، فراهم خواهد كرد.
به گزارش سايت اينترنتي "تك وب"، موتور جستجوي جديد با نام "كانگو" (‪ (Congoo‬به ناشران مقالات امكان مي‌دهد تا تعداد محدودي از مقالات منتشر شده خود را به منظور تبليغات براي كاربران علاقه‌مند ارائه كنند و در اين ميان موتور جستجوي "كانگو" نيز در لا به لاي نتايج جستجوهاي كاربران، به ارائه تبليغات اينترنتي پرداخته و از اين طريق كسب درآمد مي‌كند.
مسئولان موتور جستجوي "كانگو" اعلام كرده‌اند كه اين موتور جستجو در روز ‪ ۲۴‬ماه ژانويه راه‌اندازي مي‌شود و در آن تاريخ كاربران مي‌توانند از ميان تعداد محدودي از مقالات منتشر شده توسط ‪ ۳۰‬ناشر معتبر به جستجوي مطالب مورد نظر خود بپردازند و به مرور تعداد اين ناشران به حدود عدد ‪ ۱۰۰‬خواهد رسيد.
علاقه‌مندان خدمات موتور جستجوي جديد مي‌باسيت پس از راه‌اندازي وب سايت "كانگو" در پايان ماه آينده ميلادي، به آدرس اينترنتي ‪[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]‬ مراجعه كرده و يك نرم‌افزار كوچك موسوم به "نت پس" را ويژه نصب روي مرورگر اينترنتي خود دانلود كنند.
اين نرم‌افزار اطلاعات مربوط به كاربر و اين موضوع كه هر كاربر چه تعداد مقاله از هر ناشر دانلود كرده را بايگاني نموده و احتمالا امكان دانلود تا حداكثر ‪ ۱۵‬مقاله از هر ناشر را براي كاربران فراهم خواهد كرد.
مسئولان "كانگو" اعلام كرده‌اند كه سايت "كانگو" براي جستجوي موضوعات مورد نظر كاربران در ميان مقالات منتشر شده، از فن‌آوري انحصاري خود استفاده خواهد كرد اما در كنار اين خدمات اصلي، با تكبه بر يك موتور جستجوي ديگر(نظير گوگل و يا ياهو)، امكان جستجوي عادي اينترنت را نيز براي كاربران فراهم خواهد كرد.

Marichka
29-12-2005, 00:38
سلام 3d جان...چه خبر عالي و دسته اولي!!!
اگه واقعا اين امكان رو عرضه كنن (و ايران رو هم تحريم نكنن) كه ديگه عالي ميشه.
واقعا در اين 4 سال تحصيل براي پيدا كردن مقاله و تحقيق براي درس هاي مختلف خيلي با مشكل مواجه شدم.
موفق باشيد
فعلا