PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : موتور جستجوی واتسون برای دريافت آزاد است



Babak_King
20-12-2005, 12:42
دوسلدرف، آلمان- نرم‌افزار جستجوی متنی واتسون، عرضه شده توسط شركت Intellext Inc در اوايل سال جاری، اكنون در يك نسخه اسپانسری تبليغاتی برای عرضه موجود است. اين محصول آزاد را می‌توان از سايت شبكه Intellext به آدرس زير دريافت كرد:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

كاربرانی كه می‌خواهند از تبليغات اينترنتی اجتناب كنند و خدمات محتوايی اضافه دريافت كنند می‌توانند آبونمان Watson Professional را خريداری كنند كه ماهانه 9.95 و سالانه 99.95 دلار قيمت دارد. آبونمان مادام‌العمر نيز به قيمت 199.95 دلار، (به علاوه هزينه نگهداری سالانه 39.95 دلار) در دسترس است.

واتسون 2.2 كه جديدترين نسخه اين نرم‌افزار جستجو می‌باشد، اساسا آنچه كاربران روی آن كار می‌كنند را امتحان می‌كند و از آن دانش استفاده كرده و خود اطلاعات مرتبط با موضوع را پيدا كرده و برای آنها ارسال می‌دارد. (از طريق لينك‌های مرتبط با متن نشان داده شده مطالب را ارسال می‌كند). مثلا روی برنامه‌های Word مايكروسافت Outlook، PowerPoint و Internet Explorer.

ماه سپتامبر. Intellext اعلام كرد كه واتسون به عنوان يك پكيج اضافه برای برنامه MSN Search Toolbar مايكروسافت در دسترس می‌باشد. در آن زمان، شركت به مشتريان امكان می‌داد كه برای يك ماه آبونمانی به قيمت 10 دلار و يا برای يكسال 99 دلار بپردازند. اين پكيج اضافه اكنون در سايت زير مجانی عرضه می‌شود:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]