ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : *+=[آموزش هـک بازی در سطح پیشرفته]=+*



ALt3rnA
13-08-2008, 15:52
دوستان طبق صحباتی که با جناب فیشر یعنی مدیر بخش بازی داشتیم تصمیم بر ایجاد این تاپیک ها گرفته شد
خب اینجا هم خودم و دوستان آموزش میزاریم و هم آموزش های قبلی رو آرشیو می کنم[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط توجه کنید که به هیچ وجه اینجا سوال نپرسید
برای پرسش سوال :
پیغام خصوصی
پروفایل دوستان
تاپیک حل مشکلات در ضمینه ی هک بازی[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خب دیگه کمتر حرف میزنم تا کار رو شروع کنیم

ALt3rnA
13-08-2008, 17:18
خب اینم یه آموزش در مورد هک سیو بازی هاست :
-----------

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:21
آموزش ساخت یه ترینر با منوی درون بازی
با زبان سی
----------------------------------------------
[
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدhe[]

ALt3rnA
13-08-2008, 17:31
تغییر در پروسه ها با بیسیک
خودم
---------------------------------


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:34
ساخت ترینر در بیسیک
morteza-sos

---------------------

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:37
ساخت ترینر برای gta :sa
در بیسیک
morteza_sos

-------------------

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:39
سورس برای اجرای بازی و چند کار دیگر مثلا بارگذاری

morteza _sos

----------------

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:42
ساخت ترینر در دلفی
-----------
سلجر
----------------------------

Since the old threads are gone I guess I'll just release my trainer template for Delphi. First of all I want to give you some background information.
I created a template a long time ago that I was planning on releasing, I always use the Windows encrypt functions on sourcecodes and other sensitive data to ensure no one gains access to my files without my permission. Anyway, I got this nice defragging tool called O&O Defrag, it's great really. I needed this nice tool to make a boot defrag (so no files will be locked under defrag so it will defrag the harddrive 100%). I did this however with my tiny 700mb left on my systemdrive and somewhere around 70-80% of the defrag it complained on insufficient disk space. So it rebooted the computer, fine. When I try to boot windows, system files are missing. Oh oh, boot defrag corrupted my Windows. I tried every way to rescue my precious Windows but I couldn't save it. At least I could save my files, well some of them. O&O Defrag corrupted the SAM database (the database that contains username & password in WinNT environment), so I could not copy my encrypted files since I could not logon my administrator account trough recovery console. So there I lost my template and a lot of other stuff.

Anyway, let's end this chit chat shall we. Now let's get to business. Here is my template, dedicated to you. I've tried to optimize it so much as possible (I'm not using VCL because it makes huge exe files and I find that unnecessary!). I've probably made some stupid things in the code I've just missed or don't have enough knowledge about, but hey, it works .

This code was made in Delphi 6 but should be working with Delphi 5 and later.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید .

ALt3rnA
13-08-2008, 17:46
اینم یه مقاله ی کوچیک در مورد کد انجکشن ئ کد کیو ها که خیلیی مهمه
خودم
------------------------------------------------------------------------------------
code Caves and Code Injection


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:48
ساخت ترینر در بیسیک


1- Introduction
2- Things you need
3- How to Write Trainers
4- Extra Stuff
5- Credits

<Introduction>
Fisrt of all, MAXIMIZE your notepad so you can read this thing with no trouble.
This code has been sitting in my computer for months and I didn´t use it at all.....
so I decided to write a tutorial and post it somewhere. I´ll try to show you a way to write your
own trainers without the aid of Magic Trainer or such. Have fun.

<Things you need>
* Visual Basic 6.0 (otherwise you won´t be able to see the examples)

<How to Write Trainers>
Trainer is the common name used to desgin those little cool programs that ---- PC games (mostly)
like Starcraft, Age of Emipres, Diablo, etc... Since these games create saved games with
checksums and other kind of stuff, the only way to ---- 'em is by changing the data when the game
is running. How do you do this?? Well, the WinApi has a lot of different functions to handle the
operation.
I wrote a Visual Basic Class to do all the work. It's based on Beans' VB documentation and the
C++ class document written by a Oboema.
Class Properties:
WindowTitle> This is the actual title of the window, to see the title press Alt+Ctl+Del and seek
your name in the list. It has to be the FULL name, I didn´t add support for
incomplete strings, but it can be easily done (get some info about that from
planet-source-code.com)
ProcessHandle> Public property where the process handle is stored, you can store it manually but
the class won´t know that the process is open (see ProcessIsOpen() as Boolean)

The class can be divided into 10 public functions (and a few others private):
__________________________________________________ ______________________________________________
OpenPR()
This function will open the process (based on the WindowTitle property previously given) and
return TRUE or FALSE, depending on the result of the operation. If it returns TRUE, the program
will retrive a Process Handle from the system and store it in the ProcessHandle property of the
class.
__________________________________________________ ______________________________________________
ClosePR()
This function will close the handle to the process. If no handle has been retrieved it'll return
FALSE. No parameters are necessary, since the ProcessHandle is a Public property.
__________________________________________________ ______________________________________________
ReadByte(address as Long)
This one will return the byte value at the given address.
__________________________________________________ ______________________________________________
WriteByte(address as Long, value as Byte)
This one will write a byte value at the given address.
__________________________________________________ ______________________________________________
ReadUINT(address as Long)
This one will return the Unsigned Integer value at the given address. (0-65535)
__________________________________________________ ______________________________________________
WriteUINT(address as Long, value as Long)
This one will write a Unsigned Integer value at the given address. (0-65535)
__________________________________________________ ______________________________________________
ReadHexString(address as Long, size as long)
DON´T PASS THE &H PREFIX!
This function will return the hexadecimal base value located at the given offset, the size is
multiplied by 2, example:
ReadHexString(1234, 1) will return "0F" (the values are just examples....)
ReadHexString(1234, 2) will return "0FC4"
ReadHexString(1234, 3) will return "0FC471" ...Got it?
__________________________________________________ ______________________________________________
WriteHexString(address As Long, HexString As String)
Just pass a address and a value, it doesn´t matter the size of the expresion (as long as it's a
valid number). If you pass "F" the program will add the extra 0, the same for 98F4A.. and so on
__________________________________________________ ______________________________________________
ReadString(addres as Long, size as Long)
The size you send to the function will be the actual lenght of the returned string, when using
this function with textboxes remember this: strings are terminated by a NULL character so if
you pass a size of 20000 and the 5th character is 0, you´ll get a 4 char long string into your
text box, but that does´t mean the program didn´t read the 20000 characters...
__________________________________________________ ______________________________________________
WriteString(address as Long, str as String)
Just pass the string, the address and it will do the rest.
__________________________________________________ ______________________________________________

<Extra Stuff>
Well, the included project has an example program. The basic steps to use the class are:
* Declare it like this: Dim MyClass As New CProcess
* You can access the functions by the "." operator: MyByte = MyClass.ReadByte(12345)
* Set the WindowTitle property: MyClass.WindowTitle = "Calculator"
* Open the Process: MyClass.OpenPr()
* Use it: MyClass.WriteHexString(1234, "0FA43")
* Close the Process: MyClass.ClosePr()
Download

ALt3rnA
13-08-2008, 17:49
ساخت ترینر برای انرژی بار ها
خودم
------------------------------


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 17:55
آموزش اتو هکدر تی سرچ
--------------------

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
13-08-2008, 18:25
autohack in t-search
titanstinger
-----------


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ALt3rnA
25-08-2008, 14:23
دوستان از مسافرت برگشتم و دوباره شروع میکنم مممم

Angel Of Darkness
25-09-2008, 09:10
سلام
ممنون
موفق باشید

LUXFORUMS
05-12-2008, 02:35
دوستان از مسافرت برگشتم و دوباره شروع میکنم مممم

ممنون کارت عالی بود میتونی با من تماس بگیری لطفا

M.s.95
23-03-2009, 12:47
سلام !!

ببخشید نمیشه یه آموزش هم برای ساخت چیت بازی های آنلاین بزاری؟ یا با اینا فرق میکنه ؟!!! مرسی

05chips
23-03-2009, 14:27
لینک باز نمیشه و ارور میده

hvlmm
01-06-2009, 19:47
کارات حرف نداره ! یدونه ای داشی . بازم بزار خیلی خوب بود !

ALt3rnA
02-06-2009, 00:07
خوب دوستان دارم يه اي بوك خيلي جامع ميسازم و بعدش هك بازي رو ميزارم كنار ...
كساني كه ميتونن كمك كنن بگند تا سريع تر تموم شه منم خلاص شم
ممنون

samineh.m
08-06-2009, 13:54
سلام
ببين يه ذره ساده تر توضيح مي دي ما هم متوجه بشيم ؟

ALt3rnA
11-07-2009, 23:07
خوب بلاخره برگشتم . ازین به بعد بیشتر فعالیت میکنم .

این یک فیلم آموزشی هست .


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

سطحش بالا هست و در اون از کد کیو ها استفاده شده .
برای شروع کار با کد کیو ها توصیش میکنم

ALt3rnA
11-07-2009, 23:10
این هم یک آموزش بسیار جالب و البته سطح بالا . این متن آموزش میده که چطور یک wallHack برای بازی COD4 بسازید


I need to stop taking such long breaks from hacking, I miss it. :(

But with some free time - mixed in with some personal problems - back I come! Enough with the
depressing thoughts though, time to have some fun!

One of the main things I have noticed over the course of writing this tutorial is the general
lack of information available for CoD4. There are some structures posted on g-d, but in the
scope of things, that is about it. No tutorials, and it seems, very little information - or
attempts - to make memory hacks, instead taking a D3D approach to hacking. Personally, and
excuse me for stealing your words b33r, I have never had the time nor the desire to pick up
DirectX, so we are going to stick to a good old memory ----.

Now although CoD4 is based off the Quake3 engine, it is heavily modified. Gone are the days of
client_mp_x86.dll; instead, CoD4 adopts a very similar engine to Quake 2. You have the main
game code in the .exe with graphics done by the linked d3dx9_34.dll. Granted, this makes
reversing a little harder, but in essence, the same principles from any Quake3 engine game
apply. In direct proof to this point, the majority of this method is based off the same method
that Crx used. So without further ado, let's start.

*I got the game through Steam, so I cannot be positive that the safedisk stuff in CoD4 will
affect anything, but if it does you will either need to download a crack, or learn to reset the
debug ports.*

Since CoD4 is based off the same engine, we can still use the Quake3 SDK to make our job a lot
easier. Open up the SDK, and go to cg_players.c, and scroll down until you find:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدThis function is called by CoD4 whenever a new player needs to be added to the screen. If you go
to cg_ents.c, you will see a reference to CG_Player under CG_AddCEntity:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدLuckily for us, that string is still in CoD4.

Before you start debugging, navigate to your CoD4 directory(..\call of duty
4\players\profiles\[yourname]), and open up config_mp.cfg. Once it is open, search for
"r_fullscreen"(without the quotes), and change the initial value of one to zero. This will let
us launch CoD4 in a window, so our screen does not freeze when we pop in Olly. With that set,
save the file, and launch CoD4. Once it starts up, hit the tilde key(~) to bring up the console,
and in it type "\devmap mp_crash"(without the quotes).

*If you cannot bring up the console, navigate to Game Options, and change "Enable Console" to
"Yes."*

Once the map loads, join the marines, and again enter the console and type "cg_thirdPerson 1."
Now attach Olly to Call of Duty 4, and switch the view to CoD4's main module(Right click> View>
Module 'im3mp'). Once in there, hit Alt-M to bring up CoD4's memory map. Now search for a binary
string(Right click> Search), and search for "Bad Entity"(without quotes) under ASCII. You should
land here:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدNow if you notice, every other string is separated by a series a four periods, so scroll up, and
you will see that the start of the string is actually on 6C83b0h, with '§'. Select that, and hit
Ctrl-R to bring up a list of references to that string, and you should see:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدDouble-click on the reference to be brought to:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWell, that certainly looks familiar. Go back to the Quake3 SDK, and go to bg_public.h, and
search for "ET_PLAYER." You should come to the entityType_t structure:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWe see that ET_PLAYER is simply an identifier for a constant of one, so go back to Olly, and
scroll up to case one of the switch:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدThis looks like it could be our call, so let us nop it out and see what happens(Right click>
Binary > Fill with Nops). Un-pause CoD4, and go back into the game, and you should notice the
lack of your player. Go back to Olly, restore the call(Right click> Undo Selection), and hit
enter on the call at 4354c9h to go to CG_Player.

*Chinese run. I be hungry for some dumplings. I'll work on this later.*

Let's try to find our place in this function. If you look a little down from the top, you should
see:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدGo down to the dump, hit Ctrl-G, and navigate to 794470, and you should see it holds the value
one. Well that is certainly suspicious. Go back to CoD4, and in the console, type
"\cg_thirdPerson 0", and navigate back to Olly. Well it changed the value at 794470 to 0,
meaning 794470 must point to cg.renderingThirdPerson, and the code at 4453b0 is actually:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید*I took a two day break. In the past two days I have managed to finish off two twelve-packs of
coke. I'm wired.*

*You can ensure that this is the third person view, but changing the compared value to one; if
you go back to CoD4, you will notice it draws your body over your first person view.*

*Before I continue, it is important to note that I know nothing, and all presented views are
based entirely on conjecture, and not on fact.*

Under the cmp, you will see a conditional jump to 4454fdh:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدIf you press enter on the jump, you will see it lands you at the end of the function, where Call
of Duty 4 restores several registers, balances the stack, and then return. We can guess that
this is:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWith that jump, we can guess the code after it retrieves the local renderfx value, and alters
it. To figure out how it works, put a breakpoint on:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدStep through several lines, until you get to this:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWell that looks suspicious - eax is being assigned a value held in a static memory address. If
you execute that line, you will see that eax is, in most cases(considering upon execution of
this line, eax holds zero), being assigned the value at 14a9f30h. Go down to the dump, and hit
Ctrl-G, search for 14a9f30h, and you should see it holds the value ACh. Change the value to ABh,
remove your breakpoint, un-pause Call of Duty 4, and you should notice that your model's legs
seem to move very fast. Change it to AAh, and you should see that your model turns into a car!
We have seem to have found the rendexfx variable!

*Sorry, I thought it was really exciting running around as a car.*

Now a few lines down from that, you should notice:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید*You don't have to remove your breakpoint, simply keep stepping through each line until you
reach the above code.*

Step through until the conditional jump, and you should see that esi now holds 0147C260h. Go to
that location in the dump, and it should place in the middle of a structure, that looks similar
to:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدIf you change the 40 to 41, you should notice in-game your model's bones get corrupted. It seems
that 0147C260h controls the axis of the model and bone placement!

*That is interesting - and I'm hoping someone will take to time to fully reverse everything -
but back to our original intent.*

If you look at the Quake 3 source, you will see that CG_Player actually adds the player to the
scene by calling CG_AddRefEntityWithPowerups:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدNow, unlike the original Quake 3 source, which adds each element of the player in succesion,
Call Of Duty 4 insteads adds them all at once. Knowing this, we need to locate a call with three
or more pushes within the CG_Player function.

*It is far easier to just examine the adjustment to the stack pointer than to add up each push.
We need the stack pointer to be adjusted at least Ch(for three pushes).*

The first calls at 445421h and 44542ch both take two parametres, so those can be safely ruled
out - however, the call at 445487 looks very suspicious, as it takes four parametres(10h). If
you look, you will see the first push occurs on 44546eh(push ecx), so set a hardware breakpoint
on that(Right click>Breakpoint>Hardware on Execution), and Olly should pop. You will see that
ecx holds five - not amazingly helpful, so continue to step through, until you reach
44547fh(push eax). You will see at that time, eax holds dfd40h; if you navigate to the dump, you
see that dfd40h holds a small structure - quite suspicious. Go through the next couple pushes,
until you reach the movs, and you will see that both eax and ecx contain pointers to structures
upon the execution of the call, meaning our call has to look something like:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWell since there is no obvious move of the local renderfx variable to a structure, Call of Duty
4 must be pushing some constant to alert the engine how to draw the object in terms of depth
testing. I am always quite suspicious of random numbers being pushed(wee for guessing), so let
us see what happens when we change the push at 445480h from four to three.

If you go back in game, you will notice we now possess some WTFBBQWALLHAX. Hooray!


----------------------------------Coding Time---------------------------------------

*Some of the base stuff I literally copied and pasted from my previous tutorial since the same ideas apply. This is my apology for being a lazy bum.*

So here I'm probably going to lose a lot of you, because we are going to be coding this in
assembly. I'll give you the chance to hit the back button on your browser...

...for those of you still around, let's start.

* I personally use RadASM, and although I would strongly suggest it, you are free to write the code in whatever you want. I'm using MASM to assemble and link though, so it is likely that some of the code will not work on other ASM packages, although, it shouldn't be too hard to edit. *

First, let's get the shell set up (this is a .DLL for any that didn't guess):

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدNext we need to import three functions for writing our code to CoD4: VirtualAlloc, VirtualProtect, VirtualFree. So above the .code section, but below the standard definitions(.386, .model, etc.):

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید*Yes, we could use include \masm32\include\kernel32.inc and include \masm32\include\opengl32.inc, really a matter of personal style. And a little extra space is tacked on when using include files.*

Okay, now on to the actual .DLL, in main, after the @@::

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید* I did give you the chance to leave. If you're going to code in assembly, you better be prepared to write in assembly, not this semi-H.L.A. shit mASM now supports. *

Okay, basic rundown of this code; since this is a .DLL, one of our main concerns is about keeping everything nice and balanced. First we push the base pointer on the stack, the move the stack pointer into the base pointer,which basically tells the running code that the current base of the program is the base of our .DLL, which Mr. Computer needs to know so he(there are no girls on the internet, therefore, computers are always guys) can figure out where to return upon calls, jumps, calculations, etc. The push saves the base pointer on the stack, so that when we leave our function and return, the base is set again to CoD's base pointer. After that we move the data in the base pointer + Ch(12d), which holds the reason for our .DLL being called.

* ebp = base
ebp + 4 = __stdcall DllMain
ebp + 8 = hModule
ebp + 12 = ul_reason_for_call
ebp + 16 = lpReserved *

If the reason is DLL_PROCESS_ATTACH(or 1h), then we want to execute our code, otherwise, we want to leave our .DLL and return execution flow to CoD4(making sure to balance the stack - three parametres = retn CH).

* eax needs to hold the reason for the call at the return of our .DLL, so we preserve it by push'ing it before our function calls, and pop'ing it right before we return. *

Before we can start writing code to our address, we need to first unprotect it, and before we can do that, we need to free up some space to hold the old protection type:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدBasically, this allocates four bytes of space(MEM_COMMIT, PAGE_EXECUTE_READWRITE) in the current process for us to play with. We move the address of this space into ebx, since eax is soon to be corrupted by our following calls.

Next, before we can write, we need to unprotect the code 445480h:
*Well, actually since we only need to unprotect one byte, at 445481h technically.*

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدNow with our data unprotected, we can finally write to it:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدWith our hook now written, it is time to tidy everything up:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدThe final code:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدInject, and tada!

Well, I must admit that this tutorial took me quite a while to finish. I cannot even remember what the original personal problem I was having was. But oh well. Thanks for reading!

Love,
attilathedud <3

Written for doxcoding.com+deviatedhacking.com, don't post elsewhere without permissions.

P.S. Please don't rip without credits.:(

Shoutouts:

b33r - for being an awesome guy, you should check out his CoD4 wallhack, much better than mine!

antihaxer - for always making me think about hacking by asking me questions, and "encouraging" me to finish this tutorial.

King_Orgy - for being an awesome guy, always helping.

pandas - for teaching me everything I know about assembly, miss you.:(

ALt3rnA
12-07-2009, 00:40
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

یک ویدیو برای مبحث دیباگ OllyDbg
برای کرکر ها هم توصیه میشه

ALt3rnA
12-07-2009, 00:44
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

یک ویدیو در مورد آموزش مقدماتی و آشنایی با اسمبلی

ALt3rnA
12-07-2009, 00:46
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

یک ویدیو در مورد آموزش مقدماتی و آشنایی با اسمبلی

*Batman*
14-07-2009, 20:43
سلام.

باز هم فرصتی پیش اومد که این تابستون رو هم در خدمت شما باشیم.:10:


اینم یه Module برای ساخت ترینر با VB6 که خیلی کامله .:46:
برای استفاده از توابع باید VB6 بلد باشید و آموزش خاصی لازم نداره.
به هر حال اگر سوالی داشتید حتما تو تاپیک گروه مطرح کنید.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدبه هیچ سوالی تو این تاپیک پاسخ داده نمیشه و پستها پاک میشن.

دانلود:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدOR


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
RAR Password : p30world

*Batman*
01-09-2009, 02:03
سلام.
این آموزش برای کار با Pointer ها هست تو محیط Cheat Engine .

برای اینکه این آموزش را یاد بگیرید باید آموزشهای ابتدایی رو تو تاپیک زیر بلد باشید:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیداینم بگم که وقتی تو ساخت ترینر به بن بست میخورید Pointer ها به شما کمک میکنن تا شاخص مورد نظر خودتون رو مقدار دهی کنید.
پیدا کردن Pointer ها در ظاهر ساده به نظر میاد اما دقت زیادی میخواد.چون باید یک Pointer ثابت پیدا کنید.
حالا آموزش رو بخونید.
به هیچ سوالی تو این تاپیک پاسخ داده نمیشه.
سوالی بود تو تاپیک زیر بپرسید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========================================== ==============
================================================== ======

بحث امروز یه کم پیچیده هست، استفاده از Pointer به جای آدرس مستقیم.
Pointer یعنی اشاره گر، اشاره گر به آدرس مورد نظر ما. در این جلسه مراحل استفاده از Pointer آموزش داده میشود که خیلی خیلی مهم است. بلد بودن زبان اسمبلی در این جا برای درک کامل به شما خیلی کمک می کنه ولی اگه بلد هم نباشید (مثل خودم) ایرادی نداره.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

استفاده از Pointer: * توسط Black Eyes *
ابتدا آدرس مورد نظرمون رو پیدا می کنیم و به لیست اضافه می نماییم.

روی آدرس مورد نظر راست کلیک و گزینه ی Find out what writes to this address را انتخاب می کنیم.

پیغام را با کلیک روی Yes تایید کرده توجه داشته باشید که لیست ظاهر شده خالی است.

بعد در بازی کاری انجام می دهیم که بازی سعی کند Value را تغییر دهد. به عنوان مثال اگر آدرس جان رو داریم هک می کنیم به بازی میریم و اجازه میدیم که دشمن به ما شلیک کند، یا جان خود را افزایش می دهیم.

بعد به صفحه CE که مراجعه کنید. مشاهده می کنید که به لیست گزینه ای اضافه شده. برای من نوشته شده:
كد:
010175b7 - 89 86 46 01 00 00 - mov [esi+00000146],eax
گزینه موجود رو انتخاب کرده، روی More information کلیک می کنیم.

صفحه Extra Info نمایان میشود. به نوشته ای که با قرمز نوشته شده توجه کنید.

داخل کروشه را نگاه کنید. یک عدد hex و 3 حرف می بینید. عدد حروف را از پایین صفحه بخوانید و یادداشت کنید. عدد hex رو هم یک جایی بنویسید که یادتون نره. از این به بعد هر وقت گفتم عدد دوم منظورم همون عدد hex هست. هر وقت گفتم عدد مربوط به حروف، یعنی همون عدد مربوط به اون کلمه سه حرفی مثل esi, eax و ...

وقتی که یادداشت کردید صفحه More information را ببندید و روی Add to the codelist کلیک کنید.صفحه ای ظاهر میشود. نام این کد را وارد کنید. مثلا health
روی OK کلیک کنید.

صفحه ی Advanced options ظاهر خواهد شد. روی گزینه health راست کلیک و روی Replace with code that does nothing کلیک کنید. رنگش قرمز میشود.

روی OK کلیک کنید. و دو عدد یکی عدد مربوط به سه حرف (!) و دیگری عدد ثابت hex رو با ماشین حساب ویندوز جمع بزنید. برای این کار پس از اجرای آن در منوی View گزینه ی Scientific را انتخاب کنید. و در گوشه بالا سمت چپ گزینه hex را فعال کنید. مثال:
كد:
[esi + 00000146] = [
كد:
00A9FDA0 + 00000146 ] => 00A9FDA0 + 146 = 00A9EEF6


اونی که با قرمز نشون داده شده عدد مربوط به همون آدرس مربوط به حروف هست که گفتم. از شما ممکنه فرق داشته باشه. عددی که با آبی نشون داده شده را یادداشت کنید.

روی Stop و سپس close کلیک کنید تا صفحه بسته شود. New scan را بزنید و بعد گزینه hex کنار قسمت value را فعال کنید. exact value را انتخاب نمایید.

آدرس مربوط به حروف رو بدون صفرهای اولش وارد کنید و روی start scan کلیک کنید. نتیجه ی این کار ممکنه یافتن صد ها آدرس باشه. می تونین اولین آدرس رو امتحان کنید.

روی Add address manually کلیک کنید. گزینه ی Pointer رو فعال کنید.
جایی که نوشته شده Address of pointer آدرس مربوط به یکی از Value های جستجو شده و در قسمت Offset عدد دوم را تایپ کنید (منظورم همون عدد hex ای هست که در قسمت More information نوشته شده بود).
روی Ok کلیک کنید.

کار ما تمام شد. آدرس به P->XXXXXXXX تغییر کرد. P نشانه Pointer است.
شما می تونین این آدرس رو Freeze کنید! جلوی P باید همون عدد آدرس اولیه باشه.

MrJamshidy
22-09-2009, 04:30
ببخشید گفته بودید اینجا سوال نکنم اما نمیشه!!

این تاپیک آموزش هک بازیه یا آموزش ساخت ترینر با زبان های مختلف؟
البته اگه از نظر شما ترینر، هک محسوب میشه که هیچ اگه نمیشه لطفا سوال منو بدون جواب نذارید :)
Ty a lot

MrGee
22-09-2009, 09:43
ببخشید گفته بودید اینجا سوال نکنم اما نمیشه!!

این تاپیک آموزش هک بازیه یا آموزش ساخت ترینر با زبان های مختلف؟
البته اگه از نظر شما ترینر، هک محسوب میشه که هیچ اگه نمیشه لطفا سوال منو بدون جواب نذارید :)
Ty a lot

همون طور که از اسم تاپیک پیداست این آموزش هک پیشترفته است
و به سلامتی کشورمون یه منبع فارسی نداریم پس چاره ای جز
استفاده از منابع خازجی نداریم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Squall Leonhart
03-12-2009, 17:04
كسي بلده چطوري ميشه يه بازي رو ترجمه كرد. هدفم بيشتر ترجمه بازي هاي ژاپني به انگليسي و فارسي هست. براي شروع كار بيشتر ميخوام بازي هاي ميكرو رو هك و ترجمه كنم.
any idea ؟

MrGee
03-12-2009, 17:51
بستگی به بازی داره
بعضی از بازی ها تمام نوشته ها شون رو توی فایل می زارن
بعضی ها هم یه جای دیگه

ولی این سوال به تاپیک مربوط نبود و نباید سوال می کردید.

Squall Leonhart
03-12-2009, 18:08
بستگی به بازی داره
بعضی از بازی ها تمام نوشته ها شون رو توی فایل می زارن
بعضی ها هم یه جای دیگه

ولی این سوال به تاپیک مربوط نبود و نباید سوال می کردید.

ممنون از اينكه جواب داري.

اگه نظر من رو بخواهي ترجمه بازي هم يه جور هك پيشرفته هست. پس كاملا ربط داره! به هر حال اگه بي ربط باشه ميتونين اين چند تا پست رو حذف كنين. خودم اگه وقت كردم يه تاپيك در مورد ترجمه بازي هاي ميكرو ميزنم. البته من در اين مورد خيلي وقت بود كه تحقيقات ميكردم و تازه موفق شدم كه يه پچ ips درست كنم كه ميتونه چند كلمه از يه بازي ژاپني رو ترجمه كنه! خيلي كار طاقت فرسايي هست. خواستم بدونم كسي قبلا توي اين زمينه فعاليت داشته يا نه. مثلا نميتونم فونت دلخواهي رو بزنم روي بازي و بايد از فونت موجود در بازي استفاده بكنم. تازه فونت فارسي هم كه اين بازي هاي ميكرو نداشتن و بايد توي خود بازي خودم حروف رو تغيير بدم و يه عدد در مبناي هگزدسيمال بهش بدم بعد بيام با هگزا اديتور مقادير رو پيدا كنم و جايگزين كنم و الي آخر.

MrGee
03-12-2009, 22:40
بازی های میکرو رو بیخیال

در مورد فونت به احتمال زیاد با فارسی مشکل پیدا می کنی

در مورد بازی های کامپیوتری دو حالت بشیتر نداره

یا خیلی راحت تغییر زبان می دن

یا اصلا نمی دن


توی بعضی بازی ها مثل جی تی آی
می شه یه کاری کرد که با فونت مخصوص نشون بده.

gharibeh1
12-01-2010, 17:46
خیلی ممنون

alizshah
15-01-2010, 23:12
دوستان میشه چند نرمافزار واسه creak بازی معرفی کنن
من تو کرک کردن نرمافزار بودم ولی بازی رو اونا باز نمیشه !

Reza Azimy_RW
16-01-2010, 00:19
دوستان میشه چند نرمافزار واسه creak بازی معرفی کنن
من تو کرک کردن نرمافزار بودم ولی بازی رو اونا باز نمیشه !
من زیاد توی فاز کرک مرک کردن نیستم ولی خوب با نرم افزار که تا جایی که من میدونم فرقی نمیکنه ؟ شما فقط باید دنبال کدی بگردی که سی دی رو چک میکنه و اونو برعکسش کنی . با همون نرم افزارهای عادی مثل OLLYDBG یا Win32dasm یا ...

alizshah
16-01-2010, 01:29
من زیاد توی فاز کرک مرک کردن نیستم ولی خوب با نرم افزار که تا جایی که من میدونم فرقی نمیکنه ؟ شما فقط باید دنبال کدی بگردی که سی دی رو چک میکنه و اونو برعکسش کنی . با همون نرم افزارهای عادی مثل OLLYDBG یا Win32dasm یا ...
با همین نرمازفار ها کار نمیکنه اتفاقا
اینی که شما گفتید رو نمیدونم چیه ؟

MrGee
16-01-2010, 08:48
ایشون درست گفتن
ولی تولید کنندگان نرمافزار هم ننشستند و بزارن
با استفاده از این روش قدیمی برنامه ها شون کرک بشه.

Reza Azimy_RW
17-01-2010, 16:11
ایشون درست گفتن
ولی تولید کنندگان نرمافزار هم ننشستند و بزارن
با استفاده از این روش قدیمی برنامه ها شون کرک بشه.
نرم افزار که مهم نیست مهم همون ترفنده که برای قفل گذاری استفاده کردن . ایشون هم نرم افزارو میخواستن که من گفتم با اینا میشه !
مطمینا روز به روز ترفندهای جدیدتری برای قفل گذاری استفاده میکنن

حنيف رنجبر
01-07-2010, 16:02
خوب بلاخره برگشتم . ازین به بعد بیشتر فعالیت میکنم .

این یک فیلم آموزشی هست .


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدسطحش بالا هست و در اون از کد کیو ها استفاده شده .
برای شروع کار با کد کیو ها توصیش میکنم


اين لينك كه كار نمي كنه . :question::exclamati

ببخشيد كه سوال اينجا پرسيدم .:11::11: ممنون :دی:دی:دی:دی

يا حق

حنيف رنجبر
03-07-2010, 14:44
كسي مي تونه آموزش code injection يا pointer to pointer بزاره تا همه ياد بگيريم.خواهش زود تر بگيد .. :19: :19::19:

RatAtouille
07-07-2010, 17:52
يكي بره اين رو ه.ك كنه.


([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

*Mehran*
07-07-2010, 20:54
با سلام من آموزش -- کردن بازی WOW رو میخواستم ممنون میشم ...

shokrii
13-08-2012, 19:41
سلام
تغییر صداهای بازی need for speed ممکنه ؟؟
یعنی وقتی تو بازی مثلا بوق میزنی صدای دلخواه خودت رو داشته باشه ...
تا اونجا که من میدونم پسوند فایلها ABK هست
این چه مدل فایلیه؟؟

718k
28-06-2013, 19:56
سلام ببخشید قانون نادیده کرفتم چاره ای نداشتم!
یه فایل دارم با سورس cnc فشرده شده چطور میتونم بازش کنم متشکرم
اگه خواستی کمک کنی خصوصی بده

meisam2222
07-07-2013, 15:33
ttyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

meisam2222
07-07-2013, 15:34
بلد نیستم
لللللللل

iq021
29-07-2014, 14:35
سلام به اساتيد اول از همه متن من يكم طولاني عذر ميخوام


من چند سالي هست كه دارم Backgammon Live كه تو ف ي س ب و ك هست رو بازي مي كنم و الان Level 73 هستم ( دوستاني كه بازي كردن ميدونن كه چقدر طول ميكشه به اين مرحله برسيد ) تا تقريبا هفته پيش براي اولين بار به يه مورد جالب برخوردم و 2 بار توسط دو نفر جداگانه در بازي طعمه شدم و امتياز زيادي از دست دادم به اين شكل كه اولين نفر وقتي تاس ميريخت عدد 2 و 1 يا 3 و 2 ميومد ولي طرف جفت 5 يا جفت 6 ميرفت و نفر بعدي كلا شكل و شمايل تاس رو عوض كرده بود و هر چي كه دلش ميخواست ميرفت چون عددش معلوم نبود بعد از يك هفته جست و جو و تلاش فهميدم كه با chet engine ميشه يه كارايي كرد مثلا مقادير پولي خودمون رو ميشه زياد كرد و به فرض با پول 300 تا ميشه بازي 250000 تايي رو انجام داد ولي خب همونطور كه اساتيد ميدونيد اين پول و امتياز در پايگاه داده اون بازي ثبت شده و شايد براي لحظه اي با نرم افزار chet engine يا امثال اون بشه عوضش كرد ولي به وقتي page رو refresh مي كنيد دوباره برميگرده به اطلاعات قبلي حالا من با اين قضيه كاري ندارم ولي مي دونم كه ميشه تاس رو عوض كرد چون خودم قرباني شدم من خيلي تلاش كردم با chet engine و با راه هاي متفاوت search مثل chandged number يا smaller , Bigger و و و . . .. ولي موفق نشدم كد تاس رو پيدا كنم ميخوام ببينم از اساتيد كسي هست كه بتونه من رو كمك كنه


ممنون و موفق باشيد . . .

Reza Azimy_RW
26-07-2015, 01:10
من چند سالي هست كه دارم Backgammon Live كه تو ف ي س ب و ك هست رو بازي مي كنم و الان Level 73 هستم ( دوستاني كه بازي كردن ميدونن كه چقدر طول ميكشه به اين مرحله برسيد ) تا تقريبا هفته پيش براي اولين بار به يه مورد جالب برخوردم و 2 بار توسط دو نفر جداگانه در بازي طعمه شدم و امتياز زيادي از دست دادم به اين شكل كه اولين نفر وقتي تاس ميريخت عدد 2 و 1 يا 3 و 2 ميومد ولي طرف جفت 5 يا جفت 6 ميرفت و نفر بعدي كلا شكل و شمايل تاس رو عوض كرده بود و هر چي كه دلش ميخواست ميرفت چون عددش معلوم نبود بعد از يك هفته جست و جو و تلاش فهميدم كه با chet engine ميشه يه كارايي كرد مثلا مقادير پولي خودمون رو ميشه زياد كرد و به فرض با پول 300 تا ميشه بازي 250000 تايي رو انجام داد ولي خب همونطور كه اساتيد ميدونيد اين پول و امتياز در پايگاه داده اون بازي ثبت شده و شايد براي لحظه اي با نرم افزار chet engine يا امثال اون بشه عوضش كرد ولي به وقتي page رو refresh مي كنيد دوباره برميگرده به اطلاعات قبلي حالا من با اين قضيه كاري ندارم ولي مي دونم كه ميشه تاس رو عوض كرد چون خودم قرباني شدم من خيلي تلاش كردم با chet engine و با راه هاي متفاوت search مثل chandged number يا smaller , Bigger و و و . . .. ولي موفق نشدم كد تاس رو پيدا كنم ميخوام ببينم از اساتيد كسي هست كه بتونه من رو كمك كنه
تاس یه رندومه بین 1-6 این بین رو سرچ کنی و ادامه بدی احتمالا به نتیجه برسی
به هرحال مشکلت حل نشد جور دیگه مطرح کن تایپیک قدیمیه و خیلی وقته بهش رسیدگی نشده نباید تایپیک قدیمی رو بالا بیارید

تایپیک قفل