bahdar
13-08-2008, 00:26
ايتنا - در میان سرویسهای 10 گانه شبکه هوشمند(in) استفاده از سرویس «اینترنت بدون کارت» بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.
محمد روحاللهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفتوگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: Prm، یکی از سرویسهای شبکه in است که امکان برقراری ارتباطات هوشمند اینترنتی، ارتباطات تلفن بینالملل و ارایه مشاورههای حقیقی و حقوقی را فراهم میکند.
وی افزود: درآمد وصولی این سرویس، ماهیانه حدود 16 میلیارد ریال است که 70 درصد آن به اینترنت هوشمند، 20 درصد به مکالمات تلفنی بینالملل و مابقی مربوط به ارایه مشاورههای حقیقی و حقوقی است.
محمد روحاللهی خاطر نشان کرد: 30 درصد از درآمد وصولی حاصل از ارایه سرویس prm مربوط به مخابرات و مابقی مربوط به شرکت ارایه دهنده این سرویس است. تا دسترسی مردم به شبکه جهانی اینترنت تسهیل شده و هزینه شرکتهای ارایه دهنده اینترنت نیز کاهش پیدا کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به دیگر سرویسهای قابل ارایه در شبکه in تصریح کرد: پیش از این، برگزاری مسابقات تلویزیونی موجب اختلال در سرویسدهی به مشترکان در محدوده مخابراتی صدا و سیما میشد.
وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات تلویزیونی طی یک مدت زمان معین تقاضا برای ارتباط با یک شماره تلفن به شدت افزایش مییافت و وضعیت بحرانی در شبکه مخابراتی بخشی از شهر تهران بروز میکرد.
محمد روح الهی خاطر نشان کرد: با راهاندازی سرویس "رای گیری تلفنی" (vot) در بستر شبکه هوشمند (in) ، از سویی این مشکل به طور کامل مرتفع شد و از سوی دیگر درصد موفقیت مکالمه مشترکان با برنامه تلویزیونی مورد نظر به 91 درصد افزایش یافت.
وی تأکید کرد: با تجهیزات موجود در شبکه هوشمند برای ارایه این سرویس امکان پاسخگویی به 100 هزار درخواست در یک لحظه فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به کارت اعتباری تلفن نیز گفت: تعداد درخواستها برای استفاده از این سرویس به شدت افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: «مکالمه رایگان»، «شماره اختصاصی»، «انتقال شماره»، «پست صوتی» و «تماس انبوه» نیز از دیگر سرویسهایی است که در بستر شبکه هوشمند(in) به منظور دسترسی و استفاده بهینه از خدمات مخابراتی به مشترکان ارایه میشود.
منبع:ایتنا
محمد روحاللهی، مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در گفتوگو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: Prm، یکی از سرویسهای شبکه in است که امکان برقراری ارتباطات هوشمند اینترنتی، ارتباطات تلفن بینالملل و ارایه مشاورههای حقیقی و حقوقی را فراهم میکند.
وی افزود: درآمد وصولی این سرویس، ماهیانه حدود 16 میلیارد ریال است که 70 درصد آن به اینترنت هوشمند، 20 درصد به مکالمات تلفنی بینالملل و مابقی مربوط به ارایه مشاورههای حقیقی و حقوقی است.
محمد روحاللهی خاطر نشان کرد: 30 درصد از درآمد وصولی حاصل از ارایه سرویس prm مربوط به مخابرات و مابقی مربوط به شرکت ارایه دهنده این سرویس است. تا دسترسی مردم به شبکه جهانی اینترنت تسهیل شده و هزینه شرکتهای ارایه دهنده اینترنت نیز کاهش پیدا کند.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به دیگر سرویسهای قابل ارایه در شبکه in تصریح کرد: پیش از این، برگزاری مسابقات تلویزیونی موجب اختلال در سرویسدهی به مشترکان در محدوده مخابراتی صدا و سیما میشد.
وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات تلویزیونی طی یک مدت زمان معین تقاضا برای ارتباط با یک شماره تلفن به شدت افزایش مییافت و وضعیت بحرانی در شبکه مخابراتی بخشی از شهر تهران بروز میکرد.
محمد روح الهی خاطر نشان کرد: با راهاندازی سرویس "رای گیری تلفنی" (vot) در بستر شبکه هوشمند (in) ، از سویی این مشکل به طور کامل مرتفع شد و از سوی دیگر درصد موفقیت مکالمه مشترکان با برنامه تلویزیونی مورد نظر به 91 درصد افزایش یافت.
وی تأکید کرد: با تجهیزات موجود در شبکه هوشمند برای ارایه این سرویس امکان پاسخگویی به 100 هزار درخواست در یک لحظه فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به کارت اعتباری تلفن نیز گفت: تعداد درخواستها برای استفاده از این سرویس به شدت افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: «مکالمه رایگان»، «شماره اختصاصی»، «انتقال شماره»، «پست صوتی» و «تماس انبوه» نیز از دیگر سرویسهایی است که در بستر شبکه هوشمند(in) به منظور دسترسی و استفاده بهینه از خدمات مخابراتی به مشترکان ارایه میشود.
منبع:ایتنا