PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آماده باش جهان مجازی در آستانه بازی های المپیك پكن



satttanism
04-08-2008, 14:25
فرا رسیدن رقابت های المپیك مراجعه به اینترنت و نیز مشاهده محتوای چندرسانه ای در این مورد را به شدت افزایش داده و همین مساله باعث شده شركت های بزرگ سرویس دهنده اینترنت در جهان برای تامین پهنای باند مورد نیاز كاربران به حالت اماده باش دربیایند.


به گزارش NetworkWorld، در حالی كه كمتر از یك هفته به آغاز رقابت های المپیك باقی مانده، مراجعه به جهان مجازی و وب برای كسب اطلاع در این مورد به شدت افزایش یافته است.

از سوی دیگر برخی شركت های تجاری نیز برای مطلع نگهداشتن كارمندان خود از آخرین تحولات مرتبط با این رویداد مهم ورزشی دست به اجرای ابتكارعمل های جالبی زده اند.

به عنوان مثال شركتی به نام Brunswick Corp، اعلام كرده با به كارگیری یك فناوری خاص به 20 هزار كارمند خود در سراسر جهان امكان می دهد تا ویدیوهای مربوط به مهم ترین رقابت های المپیك را به صورت آنلاین مشاهده كنند. اما از آنان خواسته تا بیش از یكی دو ساعت ویدیو تماشا نكنند تا دسترسی دیگر كاربران به این خدمات مختل نشود.
این شركت ویدیوهای منتخب را از اینترنت بارگذاری كرده و در شبكه محلی خود ذخیره می كند تا كاربران راحت تر بتوانند به آنها دسترسی پیدا كنند.

برخی موسسات تجاری دیگر نیز به علت نگرانی از احتمال از كار افتادن سایت های ارائه دهنده خبر و فیلم در زمان برگزاری رقابت های حساس ورزشی به علت مراجعه بیش از حد كاربران قصد دارند محتوای مورد علاقه مشتركان خود را در شبكه های محلی آپلود كنند.

منبع خبر: خبرگزاری فارس