PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : با مرورگر خود انيميشن بسازيد



sd70
01-08-2008, 14:54
به کمک GoAnimate خواهيد توانست در مرورگر خود انيميشن بسازيد

GoAnimate يک استوديوي انيمشن سازي بوده که با مرورگر کار مي کند. اين سرويس براي شما اين امکان را فراهم مي آورد تا انيميشن هايي با scene (صحنه) هاي چند گانه با پشتيباني کامل از موزيک، transition (تغيير و تحولات) و عناصر آپلود شده کاربر خلق کنيد. مدتي اين سايت را بررسي نمودم و اکنون قصد دارم برخي از امکانات سايت را براي تان شرح دهم.

GoAnimate همانند اکثر برنامه هاي ويرايش کننده ويدئويي متمرکز بر يک timeline (خط زماني) مي باشد. در اين سرويس هر چيزي قابليت drag and drop دارد؛ در نتيجه شما مي توانيد يک شخصيت، شيء، پس زمينه يا افکت ويژه را انتخاب کرده و آن را بر روي محلي که مايليد، قرار دهيد. هر scene تا هر زمان که مايل باشيد قابليت ويرايش دارد بنابراين شما مي توانيد scene مورد نياز خود را از قسمت timeline (خط زماني) drag کرده و تغييرات مورد نياز خود را بر روي آن اعمال کنيد. به عبارت ديگر مي توان گفت که همه چيز قابل دسترسي بوده و شما مي توانيد به راحتي به ادامه کار خود بپردازيد.

انيميشن کوتاهي که ساختم شامل نه scene بود و ساخت آن حدود نيم ساعت طول کشيد البته در اين مدت بيشتر چگونگي استفاده از ابزارها را بررسي مي کردم. قسمت پردازش در مورد ساخت شخصيت و سفارشي سازي آنان بوده و مي توان گفت تا حدودي شهودي و شبيه به PowerPoint مي باشد. بعنوان يک سازنده مي توانيد اشياء را جا به جا کنيد، سپس برنامه حرکات و تغييرات مناسب را بصورت خودکار اعمال مي کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

يکي از امکانات جالب اين سرويس آن است که شما مي توانيد از داخل هارد ديسک کامپيوتر خود يا سايت هاي نظير Facebook يا Flickr تصاوير را بعنوان شيء، پس زمينه يا چهره انسان آپلود کنيد. اين چهره ها مي توانند به تنه شخصيت هاي از قبل آماده شده متصل گردند در نتيجه تنها با داشتن تصويري از چهره مورد نظر مي توانيد انيميشن هاي جالبي ايجاد نماييد. علي رغم ساده بودن استفاده از ابزارها، باز هم نمي توان گفت که اين سرويس بدون نقص است. بعنوان مثال شما نمي توانيد در يک scene براي چند شخصيت جابجايي يا حرکتي ايجاد کنيد. بعنوان مثال در يک scene نمي توان از چند حباب صحبت بهمراه تأخير براي يک شخصيت استفاده کرد. (منظور از حباب صحبت، کادري است که در کنار شخصيت ايجاد مي شود و به نوعي بيانگر صحبت هاي آن مي باشد)

استفاده از GoAnimate کاملا رايگان مي باشد.

منبع: GTPLand

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید