مشاهده نسخه کامل
: لطفا نخنديد
maghzae-motefaker
26-07-2008, 16:39
سلام من بعد از 5 جلسه كلاس (نصف كلاسها) و 2 هفته تونستم به حد تغريبا متوسط برسم حالا گفتم كارامو بزارم تا شما اشكالات كارامو بگيد
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آفرین جالبند
خوب مدلینگ که راه افتادی حالا باید یکمی رو رندر هم تلاش کنی
برو سراغ آموزش های رندر
راستی لطفا برای تمامه کارا وایر فریم بزار تا تاپیکت بسته نشه
ممنون
mohammad_1ta
26-07-2008, 16:48
ایول برای کارهای اولیتون خیلی خوبه...
اون آدامس خرسی هم باهال شده :lol:
خيلي عاليه فقط نورپردازي و رندر جاي كار داره.
موفق باشي.
s.hidden
26-07-2008, 17:29
ما شا الله.
کارات قشنگند ولی همونطور که آقا هادی گفت روی رندرت باید کار کنی.
ama-amir
26-07-2008, 17:32
آفرين خيلي قشنگه
منم كلاس ميرم ولي جلسه سوممه
فكر نكنم بتونم تو 5 جلسه همچين چيزي بسازم
خيلي توپه...
قبل از این که کلاس بری از 3dsmax چیزی میدونستی ؟
یا از صفر شروع کردی اینا رو ساختی ؟
MRHArtsClube
26-07-2008, 17:57
سلام
آقا مرسی آدامس خرسی .... ایول :31:
خیلی خوشگل شده و همونطور که دوستان گفتن رندرش نیاز به صرف زمان داره :10::46:
SSS_HHH_OOO
26-07-2008, 17:58
خیلی خوب مدل سازی کردی...ساعت ها خیلی قشنگ شدن....
blackfox
26-07-2008, 18:27
قشنگن ، آفرین پسر
maghzae-motefaker
26-07-2008, 20:38
دست همه ي دوستان درد نكنه ممنون از راهنمايي تون
راستي من از صفر شروع كردم و هيچي از رندر و نور پردازي نمي دونم فقط مدونم كه بايد F9 رو بزنم
ممنون اگه شد يه آموزش رندر هم بزاريد
دست همه ي دوستان درد نكنه ممنون از راهنمايي تون
راستي من از صفر شروع كردم و هيچي از رندر و نور پردازي نمي دونم فقط مدونم كه بايد F9 رو بزنم
ممنون اگه شد يه آموزش رندر هم بزاريد
اگه اینجوریه که واقعا عالیه ... استعداد خوبی داری دوست عزیز.
Aminzikzak
26-07-2008, 21:51
مادلینگت خوب شده و با تمرین بهتر هم میشه ... وقتی رفتی جلوتر بیشتر رویه رندر وقت بذار
J U N I P E R
26-07-2008, 23:27
ایول ادامه بده...
آفرین
کارات همه قشنگ شدن
فقط رندرت کمی ضعیف هستش
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.