ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چگونگی ساخت پر



vias
26-07-2008, 11:39
سلام
امیدوارم همگی حالتون خوب باشه.:20:
خب من هرچی فکر کردم خیلی نتونستم راه حلی برای این کار پیدا کنم.
البته می تونم از cloth (reactor استفاده کنم اما خیلی نمی شه حالت طبیعی یک پر رو شبیه سازی کرد.
تنظیماتش خیلی بدرد انیمات کردن پر نمی خوره.
یعنی خیلی قشنگ نمی شه.
دوست دارم طبیعی طبیعی بشه.

چاره چیست؟:41:

موفق باشید

hadi665
26-07-2008, 11:57
من اگه بودم اول از همه یه با cloth ( ابزار ) یه مستطیل کوچیکو تو مسیره بادی که میخوام میزاشتم بعدم با یه تکسچر و opasity میرفتم سراغش تا هم طبیعی شه حرکاتش هم اینکه تکسچر که بخوره خودشم شبیه پر شه

vias
26-07-2008, 12:05
ممنون
منظور از کلمه طبیعی تر , انیمات کردنش بود.
ولی راه حل دیگه ای نیست؟

ممنون آقا هادی.لطف کردی

vias
26-07-2008, 12:07
مدلینگ خیلی برام مهم نیست.
فقط انیمات کردن.

hadi665
26-07-2008, 12:27
خوب این ابزار cloth همینکارو برای ایمیشن میکنه دیگه
مثلا میشه براش مسیره باد تعریف کنی بعد اونو رو هوا ول کنی
من پرو آزمایش نکردم اما گمونم از راکتور بهتر بشه
یه امتحانی بکنی بدک نیست

Mostafa 3D
26-07-2008, 12:28
خب از Hir And Fure ( فکر کنم اشتباه نوشتم ) استفاده کن

vias
26-07-2008, 12:31
چه گیری دادی به این :31:cloth
باشه بیشتر روش کار میکنم . شاید یک دفعه ای قشنگ شد.
پلاگین خاصی وجود نداره؟

در کل دست درد نکنه:18:

vias
26-07-2008, 12:33
نگاه کن منظورم پر بز نبود:31:
شوخی کردم .
پر عقاب رو که دیدی؟
همچین چیزی منظورم هست.


ممنون

/.,mnb
26-07-2008, 12:41
خب همينطور كه دوستان مي گن با ماديفاير cloth و يا cloth در ركتور خيلي خوبه+ تكسچر خوب..............

vias
26-07-2008, 13:42
ممنون
...........

SSS_HHH_OOO
26-07-2008, 15:21
چرا یه راه دیگه هست....

خوب باید بگردی یکی که فیزیک مکانیک خونده گیر بیاری...بعد یه برنامه نویس...بعد به مهندس مکانیک بگی برای برنامه نویسه یه تابع حرکت پر بنویسه.....
بعد برنامه نویسه هم تو مکس اسکریپت اونو بنویسه...
بعد هم تو ازش استفاده کنی...
:31::31::31::31::31::31:

vias
26-07-2008, 15:24
نه همون حرف آقا هادی رو قبول دارم.:31:

از هرچی پر هست زده شدم.:31:
شما جناب آقای شهاب منو زده کردید:31:

ممنون
باشه همون را رو می رم