ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : منتال ، بودن یا نبودن ، مسئله این است!(مشکل)



mohsen770
17-07-2008, 23:08
سلام!!
اون مزدای بدبخت رو با منتال و v هم رندر کردم .
آخه چراااااااااااااااااااااا ....؟؟؟؟؟؟؟(جیغ==>:19:)
اینطوری شد.
به تنظیماتشم گیر ندید چون با آموزشا مو نمیزنه و قبلا تست شده.
خودم فکر میکنم که یه فیلتری اشتباها فعال شده ، ولی فعال نبودن !!!:18:
خلاصه اینکه::19::19::19::19::19::19::18::18::18::18 ::18:
:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohsen3d
17-07-2008, 23:26
البته یه جورایی باحال شده خوب فکر کنم تو mental توی تنظیماتش golobal illumination رو غیر فعال کنی

b3dnet
17-07-2008, 23:29
رفیق شاید مشکل از نور پردازیه...حالا اگه دوست داری فایل خودتو بزار تا بشه باهاش کار کرد.....بهتر میشه فهمید مشکل چیه....

SSS_HHH_OOO
17-07-2008, 23:32
خیلی جالب شده اتفاقا....
ولی برای اینکه بتونیم کمکت کنیم باید فایلش رو بذاری.......

mohsen770
17-07-2008, 23:38
البته یه جورایی باحال شده خوب فکر کنم تو mental توی تنظیماتش golobal illumination رو غیر فعال کنی

خوب این کار رو که جناب همنام پیشنهاد کردن رو امتحان میکنم ، اگه نشد حتما فایلشو میذارم!

hadi665
17-07-2008, 23:44
گمونم قبلیه بهتر بودا
...............................

J U N I P E R
17-07-2008, 23:45
فضا وهم آلوده!
تو توهم رندر کردی!؟
فایل رو بذار منم دانلودش کنم باهاش ور برم دستم را بیافته.برای رفع اشکالم که اساتید هستن...

ALI3DMAXAMATOR
18-07-2008, 08:30
از بس گفتی کسی بهش دست نزنه اینطوری شده.........شوخی کردم........فکر کنم رفلکت محیط اطرف خیلی زیاد باشه که انطوری نور زده بیرون.......منظورم همون plane یا box هست که گذاشتی زیر ماشین........شاید هم نه ...........

/.,mnb
18-07-2008, 10:21
فكر كنم به خاطر نورپردازيه. ولي قشنگه.......

ali_kh_377
18-07-2008, 23:29
to ghesmate caustics and global illumination bad to ghesmate photon volume radius ro ziad kon

MAX X
19-07-2008, 06:18
به نظر من كه جالب شده

موفق باشی

Farzad.wow
19-07-2008, 06:26
سلام دوست عزیز به نظر من از تنظیمات رندر هستش photon کارت بیش از حد بزرگ اند