Mehrdad-bx
11-07-2008, 18:21
سلام
راستش میخوام ببینم چه جوری باید با اشیا 3 بعدی به کمک OpenGL کار کرد، یا واضح تر بگم مثلا یه کاراکتری رو در بازی بیاریم، واضح ترش میشه مثلا یه کفش رو باهاش کارکنیم(بچرخونیمش، حرکتش بدیم طوری که سه بعدی باشه، درباره حرکت مشکل ندارم که سه بعدی بره و در مختصات z هم حرکت کنه مهم اینه شی سه بعدی کره نباشه، متقارن نباشه :46: ).
سوالم واضح بود؟
یه جاهایی دنبال همچین چیزی بودم به فرمت .x برخوردم ولی دقیق نفهمیدم.(تو تاپیکی دراین انجمن پلاگینشو برا تری دی مکس دیدم مربوط به بازی ها بود، مربوط به کار من هم میشه؟)
راستی درباره اون شی هم توضیح بدید، با تری دی مکس میشه چیزی ساخت و بعد به بازی اورد؟(همون.x رو اونجا ها دیدم که درباره اشیا سه بعدی بود بحث) یا اینکه اون شی سه بعدی رو باید با هزار زحمت در زبان برنامه نویسیش ساخت؟ یا ...
منظورم اینه شی رو چه طوری باید بسازیم ؟
زبانی که باهاش کار میکنم ++C هست(گفتم شاید بدرد بخوره :31: )
پیشاپیش از کمک تمامی دوستان تشکر و قدردانی میکنم :11:
راستش میخوام ببینم چه جوری باید با اشیا 3 بعدی به کمک OpenGL کار کرد، یا واضح تر بگم مثلا یه کاراکتری رو در بازی بیاریم، واضح ترش میشه مثلا یه کفش رو باهاش کارکنیم(بچرخونیمش، حرکتش بدیم طوری که سه بعدی باشه، درباره حرکت مشکل ندارم که سه بعدی بره و در مختصات z هم حرکت کنه مهم اینه شی سه بعدی کره نباشه، متقارن نباشه :46: ).
سوالم واضح بود؟
یه جاهایی دنبال همچین چیزی بودم به فرمت .x برخوردم ولی دقیق نفهمیدم.(تو تاپیکی دراین انجمن پلاگینشو برا تری دی مکس دیدم مربوط به بازی ها بود، مربوط به کار من هم میشه؟)
راستی درباره اون شی هم توضیح بدید، با تری دی مکس میشه چیزی ساخت و بعد به بازی اورد؟(همون.x رو اونجا ها دیدم که درباره اشیا سه بعدی بود بحث) یا اینکه اون شی سه بعدی رو باید با هزار زحمت در زبان برنامه نویسیش ساخت؟ یا ...
منظورم اینه شی رو چه طوری باید بسازیم ؟
زبانی که باهاش کار میکنم ++C هست(گفتم شاید بدرد بخوره :31: )
پیشاپیش از کمک تمامی دوستان تشکر و قدردانی میکنم :11: