مشاهده نسخه کامل
: HardCore Target : HRGH2
لطفا توی این تاپیک پستی ندید ( ممنون میشم ( توی تاپیک HardCore Target پست بدید با تشکر ))
من کارم را با استفاده از نرم افزار 3ds max 2009 شروع میکنم اول شروع به ساخت پنجره میکنم و گلها و تاقچه و این چیزا را کامل مدلینگ میکنم . بعد با 3ds max بالاتنه بچه را به روش BOX Modeling میسازم (سرش را هم به این روش کار میکنم ) با CLoth پیراهنش را توی مکس میسازم . بعد از ساخت مدل پایه کاراکترم را به Z-Brush میبرم و جزئیات را ( مخصوصا به پیراهنش ) اضاف میکنم
بعد از اون مدلم را به مکس میبرم و با مدیفیر Hair and Fur موهاش را میسازم . بعد بهش متریال میدم .
در پایان هم گنجشکها را به همین ترتیب مدلینگ میکنم اگه لازم شد با Photoshop واسشون تکسچر میسازم.
در پایان هم همه چی را کامپوزیت میکنم و توی یک صحنه قرار مید و با موتور رندر mental ray رندر میگیرم
اگه لازم شد در پایان هم با استفاده از قتوشاپ تغییراتی روی عکس پایانی انجام میدم.
نرم افزارهای مورد نیاز من : 3ds max - zbrush - photoshop
من از فردا عصر شروع میکنم چون فعلا باید برم جایی دوستان شما شروع به کار کنید
همه بحثها را لطفا توی این تاپیک ادامه بدید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
خوب من که دیگه کار را شروع کردم
اول از همه با روش box modeling پنجره و تاقچه را مدلینگ کردم بعد هم با کشیدن Line آون حصار جلویی را ساختم تا اینجاش که راحت بود
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لطفا توی تاپیک HardCore Target نظر بدید
بازم سلام
خوب امروز دیگه وقت کردم خودم را حسابی درگیر کار کنم
تکسچرها را با استفاده از فتوشاپ از عکس اصلی در آوردم به جز درخت و دیوار
فقط مدلینگ درخت خیلی وقت برد روش ساختش هم Box modeling هست
من سعی کردم که خیلی شبیه به خودش در بیاد امیدوارم اینطوری شده باشه
الان هم دارم روی بدنش و صورت دختره کار میکنم یکم کار سخت شده اما غیر ممکن نیست
توضیحات بیشتر : اول از همه با برگهای صورتی عقبی شروع کردم برای شروع توی فتوشاپ تکسچرشون را کشیدم . و در مکس هم با استفاده از دایره مدلشون را در آوردم و کپی کردم.
بعد اون برگهای گرد جلویی را به همین روش ساختم
برای ساخت تنه درخت یک Box کشدیم و با استفاده از ابزارهای extrude و connect تنه درخت را مدلین کردم
بعد زا اون قسمت سبز رنگ درخت را با یک sphere طراحی کردم توی فتوشاپ واسش تکسچرس ساختم
گلها هم که نیازی به توضیح ندارند
اون برگهای کناری هم به روش برگهای سمت چپی طراحی کردم
در پایان واسه دیوار تکسچر ساختم و چیزهای که باقی مونده بود را بهشون متریال دادم
و با منتال ری با استفاده از daylight رندر گرفتم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چرا نظر نمیدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توی تاپیک HardCore Target
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بازم سلام درست که نظر نمیدید اما من کاری را که شروع کردم ادامه میدم
خوب با هزار بدبختی بدنش و سرش را ساختم
روش ساخت بدن box modeling هست اول توی مکس مدل پایه اونرا ساختم و بعد به zbrush بردم اونجا جزئیات را اضاف کردم و برگردوندم .
سر را هم با یک plane ساختم کار سختی بود . و توی فتوشاپ واسش تکسچر ساختم
دردسر اصلی موی کاراکتر بود که هنوزم کار داره برای ساخت موها 30 . 40 تا line کشیدم و attach شون کردم و با مدیفیر hair and fur موها را کار گذاشتم
دیگه فقط میمونه rigging کاراکتر و همینطور گنجشکها
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام
خوب این اولین رندر آزمایشیم هست
فعلا فقط میخوام به تنظیمی مناسب برسم
گنجشکها ها هم بعدا composite میکنم با فتوشاپ ترتیبشون را میدم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.