PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رفع مشکل دانلود از www.megaupload.com



Reza1969
04-12-2005, 23:32
حتما برای شما پیش اومده که موقع دانلود کردن فایلی از سایت مگا آپلود (مخصوصا فایلهای حجیم) با مشکل قطع دانلود فایل روبرو میشید به این صورت که وقتی می بینید دانلود فایل قطع شده و با گذشت چند دقیقه حتی یک بایت هم به فایل اضافه نمیشه می فهمید که عمل دانلود قطع شده.این حالت حتی در مورد browser هایی مثل اپرا و فایر فاکس هم صادقه.چون در هنگام استفاده از این نرم افزار ها هم دیدید که بعد از قطع شدن دانلوذ اگه بخواهیم روی فایل در حال دانلود کلیک راست کرده و گزینه resume download را انتخاب کنیم بلافاصله دانلود فایل به طور ناقص تمام شده و گزینه done را می بینیم. و اگه هم بخواهیم دانلود فایل restart بشه می بینیم که اپرا همون فایل ناقص دانلود شده رو سریع به ما نشون میده.خوب در این حالت چیکار می کنید؟ آیا دانلود فایل رو توسط اکسپلورر یا یه براوزر دیگه از اول شروع می کنید؟ حتی اگه 95 در صد فایل دانلود شده باشه؟ و بد بختی اینجاست که این سایت دانلود منیجرها رو فقط در حالت داشتن اکانت premium ساپورت می کنه.خوب برای خلاص شدن از این مشکل من یه ترفند عالی بهتون یاد میدم:
اولا برای دانلود فایل از اپرا استفاده کنید.وقتی دیدید که دانلود فایل قطع شده و یا به جای سرعت دانلود علامت سوال رو دیدید در این حالت ابتدا روی فایل کلیک راست کرده و گزینه stop رو انتخاب کنید.سپس اپرا رو کلا ببندید و بعد از چند لحظه باز کنید.بعد یه صفحه تازه باز کنید و به یه سایت دلخواه مثل یاهو برید.هتگامی که سایت مذکور در حال لود شدن است به سراغ فایل خود در قسمت ترانسفر رفته روی آن کلیک راست کرده و گزینه resume رو انتخاب کنید.دانلود فایل شما دقیقا از جایی که قطع شده ادامه پیدا میکنه. اگه مشکل قطع شدن دوباره اتفاق افتاد این کار رو دوباره انجام بدید.
امیدوارم براتون مفید بوده باشه.

Babak_King
25-03-2006, 10:34
ممنون رضا جان استفاده کردم

khordad
27-03-2006, 10:20
راه حل بهتر استفاده از برنامه هايي مثل Getright ميتونه خوب عمل كنه و حتي اگه DC شديد معمولا جواب ميده ولي فقط در Megaupload كار ميكنه و اصلا با Rapidshare سازگار نيست.